2015-08-24, 21:13
Medlem
Alright, tack så mycket!
Det är ganska mysigt faktiskt, men det känns skönt att veta varför!
Peace
Citera
2015-08-24, 21:32
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somomtroll
Alright, tack så mycket!
Det är ganska mysigt faktiskt, men det känns skönt att veta varför!
Peace
Bara kul att hjälpa till!
Skulle vilja testa Fentanyl! Det och opium är dom två kända opiaterna ja inte hunnit testa ännu.. Hade ett 10microgram/H plåster en gång men gav bort det för jag hade nyligen tagit sub.
Citera
2015-08-26, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somomtroll
Hej!
Jag har ett fentanyl ratiopharm och har provat att röka några bitar i en glödlampa.
Det är första gången och jag diggar det,
men det börjar klia som fan på typ hela kroppen
och det är lite störande..

Är det någon annan som har upplevt det eller vet varför det kliar?

MVH

Hej då kanske jag kan passa på o rådfråga dig! Har fått fentanyl actavis 50, har testat klippa ut en ruta (kanske en halv cm stor då jag haft noll tolerans typ) o lägga som snus, gjort i två omgånger men spyr varje gång utan ett najs rus. Tar jag för nycket eller för lite eller är fentanyl helt enkelt fel för mig? Inga sköna känslor eller krypningar utan blir mer som magsjuk.
Citera
2015-08-26, 01:30
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unobanani
Hej då kanske jag kan passa på o rådfråga dig! Har fått fentanyl actavis 50, har testat klippa ut en ruta (kanske en halv cm stor då jag haft noll tolerans typ) o lägga som snus, gjort i två omgånger men spyr varje gång utan ett najs rus. Tar jag för nycket eller för lite eller är fentanyl helt enkelt fel för mig? Inga sköna känslor eller krypningar utan blir mer som magsjuk.
Rök det istället, tror inte du tar för mycket men det kan vara så att du som "opinaiv" inte klarar av det kort och gott, ja. Rök eller skit i det!
Citat:
Ursprungligen postat av ADfullHD
Jag överdoserade på Acetylfentanyl pulvret för ca 2 veckor sedan. Vaknade riktigt tidigt och kände att jag inte kunde somna om, så tog tre st 7mg kapslar, sen hällde jag lite pulver för att sedan snorta (har använt af pulvret innan), tyckte det såg lite mycket ut men jag drog in allt. Det krävs inte mycket alls till mängden.

Med det sagt, så var det mitt fel och inte drogens fel. Det är lätt att skylla på drogen om någon närstående gått bort för att föra över sin smärta och ilska till hat mot droger men det är fortfarande individen som skall hålla koll.

edit: Oxycontin är mycket skönare att använda, ruset håller mycket längre, man känner sig lugn och go. Med AF så måste man fylla på rätt fort och känslan är inte lika go', men har man inget annat så får det väl låta gå
Fentanyl-känslan är rätt så god fast mjo nog känner man allt att det är en benknäckarhård drog. Oxy är softare ja, brukar elda upp det i glasrör och gotta mig med att bara röka lite om gången (det sitter fast i röret) varpå jag har ett depåpiller med direkt påverkan. Hehe
Hur långt in i överdosen gick du då?
Citat:
Ursprungligen postat av Triffis
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20984584.ab

Tänk efter innan ni tuggar plåster.
Har aftonbladet anställt folk som inte håller ihop språket eller varför är ditt citat så knaggligt.
Citat:
Ursprungligen postat av h4ce
Hej, Har några frågor angående fentanyl plåster hur länga ska man tugga dem för att få ett ok rus och hur många gånger kan man använda dem? Hur länge tror ni ett plåster håller ?
Fentanylplåster 25mcg
Fentanylplåster 50mcg
Fentanylplåster 100mcg
Käka 25 valium och gå sedan ut med dem i näven och en kniv till. Ett plåster håller så länge du vill, aktivt bruk för mig så drar jag upp ett 100mcg på en dag, blir ju knappt nå sova när jag är aktiv.
Senast redigerad av psykoshippien 2015-08-26 kl. 01:38.
Citera
2015-08-26, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Rök det istället, tror inte du tar för mycket men det kan vara så att du som "opinaiv" inte klarar av det kort och gott, ja. Rök eller skit i det!
Fentanyl-känslan är rätt så god fast mjo nog känner man allt att det är en benknäckarhård drog. Oxy är softare ja, brukar elda upp det i glasrör och gotta mig med att bara röka lite om gången (det sitter fast i röret) varpå jag har ett depåpiller med direkt påverkan. Hehe
Hur långt in i överdosen gick du då?

Har aftonbladet anställt folk som inte håller ihop språket eller varför är ditt citat så knaggligt.

Käka 25 valium och gå sedan ut med dem i näven och en kniv till. Ett plåster håller så länge du vill, aktivt bruk för mig så drar jag upp ett 100mcg på en dag, blir ju knappt nå sova när jag är aktiv.

Det kan vara så att jag är opinaiv. Har dock för länge sedan tagit både oxynorm (har jag för mig namnet är hehe), oxycontin, oxykodon och dolcontin utan att spy och fått as najs rus, däremot fick opium mig o spy också..
Senast redigerad av Unobanani 2015-08-26 kl. 03:13.
Citera
2015-08-26, 15:18
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Det kan vara så att jag är opinaiv. Har dock för länge sedan tagit både oxynorm (har jag för mig namnet är hehe), oxycontin, oxykodon och dolcontin utan att spy och fått as najs rus, däremot fick opium mig o spy också..
Fentanyl är knepigt, ibland blir man bara dålig av det och andra gånger sitter man blickstilla och noddar satan efter intag (bara rökt i normaldoser, käkat extrema mängder med nervositet+OD som resultat)
Rekommenderar generellt egentligen att undvika fentanyl till annat än medicinsk/smärtstillnade funktion, rustiden är inte tjänlig ifall man vill bli "flummig" av det. Och personligen blir jag lite "skallar dig om du kommer för nära" när jag är påtänd av fentanyl.
Citera
2015-08-26, 21:09
Medlem
Citat:
Fentanyl är knepigt, ibland blir man bara dålig av det och andra gånger sitter man blickstilla och noddar satan efter intag (bara rökt i normaldoser, käkat extrema mängder med nervositet+OD som resultat)
Rekommenderar generellt egentligen att undvika fentanyl till annat än medicinsk/smärtstillnade funktion, rustiden är inte tjänlig ifall man vill bli "flummig" av det. Och personligen blir jag lite "skallar dig om du kommer för nära" när jag är påtänd av fentanyl.

Tog samma mängd idag men nu blev det bara bra, kanske var det lite starkt för mig bara eller en dålig dag :S as najs nu iallafall (y) men jag upplever ruset som kort, men vågar inte heller fylla på.
Citera
2015-08-26, 21:54
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Tog samma mängd idag men nu blev det bara bra, kanske var det lite starkt för mig bara eller en dålig dag :S as najs nu iallafall (y) men jag upplever ruset som kort, men vågar inte heller fylla på.
Räkna lite matte så kommer du snart inse att det inte kommer ha ihjäl dig av att fylla på, men det är bättre att vara säker än osäker. Får man fråga varhän du fick ditt skit ifrån, gatan/apotek/post?

OBS: Plåster kan såvitt jag förstått det ha en ojämn potens, handlar nog bara om några procent per mm men kanske därför du mådde dåligt av ena o bra av andra, eller som du säger - en dålig dag...
Senast redigerad av psykoshippien 2015-08-26 kl. 21:56.
Citera
2015-08-27, 00:44
Medlem
Citat:
Räkna lite matte så kommer du snart inse att det inte kommer ha ihjäl dig av att fylla på, men det är bättre att vara säker än osäker. Får man fråga varhän du fick ditt skit ifrån, gatan/apotek/post?

OBS: Plåster kan såvitt jag förstått det ha en ojämn potens, handlar nog bara om några procent per mm men kanske därför du mådde dåligt av ena o bra av andra, eller som du säger - en dålig dag...

Gatan fick jag det ifrån, men alla andra gånger jag tagit saker är det andra som gjort räkningen etc åt mig.. :P
Citera
2015-09-01, 07:12
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:

Nja det var innan när det var typ skele i plåstrena. Numera är plåstrena jämna och fina.
Till personen du citerade kan jag säga att ja, fentanylruset är kort men ha en bit i munnen och tugga på sen när det lättat så lägger du upp den som snus och tar en ny, jag brukade ta fyra bitar om dagen, ibland bara tre. Klipp hur stora bitar du vill och skulle ruset blu för tungt så dör du inte, du trycker bara upp den som snus och fortsätter tugga när det lättat. Du jan ha ett helt jävla 100plåster i munnen om du vill, bara att ta ut eller snusa om det blir för tungt. Dock otympligt med för stort eller helt plåster i munnen. Det ska inte snusas utan tuggas eller gnuggas mellan tänderna.

Kan också tillägga att det funkar bra att lösa och slå.
Citera
2015-09-15, 11:24
Medlem
JiseOnes avatar
För mig ger 1/3 av ett 75mcg/h plåster ett riktigt gott rus, tuggat då. Durogesic om märket har betydelse. Fast längtar till jag får mitt 4-meo-BF, betydligt mer prisvärt!

Har en fråga! Efter att man tuggat klart på de, går det å röka upp resten och isåfall; måste man bela med glödlampa eller funkar det å röka skiten på folie?
Citera
2015-09-15, 15:03
Medlem
Pillevickens avatar
Finns det Fentanyl i piller form? Jag köpte några runda piller som påstods vara fentanyl. Det va bra drag i dom, placerade de under tungen så de smältes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in