Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Är du dum i huvudet på riktigt?
Anser du det troligt att man mördar någon för att dölja ett trafikbrott där personen i sådana fall varit vid liv.
Du pratar en massa skit och glöm spåret om att detta varit nån jävla trafikolycka.
Det är djupt oseriöst och enbart de okunniga hävdar detta.
Att brottet varit klart ända från sekunden bröderna togs in lär du bli varse om ganska snart min vän.
Då kommer du även inse vad mycket skit du snackat här inne.
Du har kanske insyn i utredningen, det har inte jag, säg att du har det i så fall och att det är därför som du vet bättre än andra, i annat fall borde du vara lite ödmjukare inför andras uppfattningar, spela Allan kan du ju göra för dig själv.
Nej, jag anser inte att det är mer eller mindre troligt att någon mördar för att dölja ett trafikbrott, dock ser jag det inte som uteslutet då syftet med mord i vissa fall är att dölja ett brott. Meningslöst att sätta sannolikhetsstämplar, vad tjänar det till?
Åklagaren eller polisen har sagt att motivet är svårt att se eller oklart, något åt det hållet, talar ju för att allting inte är så jäkla uppenbart som du ger sken av.
Mycket möjligt att mordet har varit uppklarat sedan bröderna togs in, dock så påstår du det utan att kunna styrka det, varför ska vi tro på dig, du är en anonym tyckare precis som alla andra, vilken status tycker du att vi ska ge dig när du är anonym?