2015-08-15, 02:07
Medlem
Den 18:de är de klassat
Citera
2015-08-15, 04:23
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Sista ordern lagd på 3-CMC nu innan klassningen. Efter det överväger jag att sluta med substanser... i alla fall på ett bra tag. Ska på konsert nämligen och denna lämpar sig perfekt för det ändamålet. Man ser någorlunda normal ut och även om folk skulle börja undra så är det bara att säga att man är full.

Någon som vet hur denna är att blanda med alkohol?

Klokt beslut!
Själv tog jag tag i de problem som uppstår pga droger i slutet på förra året efter man blundat för tidigare varningstecken och tillfäällen att lägga ned när man fortfarande kunde göra detta med hedern i behåll. Men ny stad och utbildning var tydligen inte nog och det fortsatte, vilket slutsligen givetvis inte fungerade och jag fick ta mig tillbaka till hemstaden med svansen mellan benen.

Detta blev mitt uppvaknande så att säga och tog beslutet att försöka lägga allt på hyllan, och jag var nykter ca ett halvår. Men så kom då suget åter och jag lät mig förföras av dess falska glädje. Pang och bom, sedan var man tillbaka igen. Skam och ångest, ursch. Men det var bara nya tag som gällde.

Angående hur man ser ut på substansen, på lägre doser är det knappast något större problem att uppträda nyktert. Glöm inte tuggummi mot käkspänningar och sugtabletter mot muntorrheten. Annars finns inga större biverkningar, om man inte kör ansvarigt stora doseringar det vill säga. Men substansen känns när det går ur, inte AT, men lite oroskänsla precis efter nedgång.

Angående alkohol.är jag inte säker, men eftersom denna inte gör en typiskt tjackad, utan mer stimulerad och gosig, tror jag alkohol kan försämra ruset.
Citera
2015-08-15, 11:56
Medlem
Gårdagensnrus var bland de häftiaste jag varit med om i katinonväg faktiskt, detta utifrån dess hallucinogena karaktär mot slutet av kvällen. 3-MMC bjöd likaså på liknande upplevelser, men oerhört milt och gav ett par skatt när det plötsligt rinner stora vattendroppar längs datorskärmen.

Men 3-CMC har banne mig potential med tanke på sin bredd, det var i vågor mindfuck och OEV's längs stora delar av seglatsen. Tyvärr minns jag inget konkret, förutom en händelse. Detta var när det gott ett bra antal timmar och kroppen sakteliga börjar säga från. När jag sitter vid datorn får jag en stark overklighetskänsla över mig vilket får mig rycka till en aning. Går runt i lägenheten och börjar glädjas över den hallucinogena delen av ruset verkar påtagligt. Känner av "energier" av något slag. Huset lever och jag bara njuter av att få känna sådan samhörighet med döda ting. Lite 6-APB över det hela, för att jämföra det med någon annan substans.

Under en tripp på en av varje lapp 25i-NBOMe samt 25c-NBOMe var jag helt övertygad om i peaken att andar var inne i min lägenhet genom tydliga CEV's, otroligt häftig känsla. Får sedan en vänlig klapp på nacken innan jag öppnar ögonen. Lite OT, sorry.

I några minuter, om ens det,
Citera
2015-08-15, 14:07
Medlem
FuckedByZappas avatar
Shit! Har helt glömt att lägga en sista beställning.. Hinner jag innan den klassas?
Citera
2015-08-15, 15:02
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedByZappa
Shit! Har helt glömt att lägga en sista beställning.. Hinner jag innan den klassas?

Väldigt tveksamt.
Klassas på tisdag.

Be shoppen skicka med expressfrakt för garanterad leverans innan klassning.
Citera
2015-08-15, 18:32
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Klokt beslut!
Själv tog jag tag i de problem som uppstår pga droger i slutet på förra året efter man blundat för tidigare varningstecken och tillfäällen att lägga ned när man fortfarande kunde göra detta med hedern i behåll. Men ny stad och utbildning var tydligen inte nog och det fortsatte, vilket slutsligen givetvis inte fungerade och jag fick ta mig tillbaka till hemstaden med svansen mellan benen.

Detta blev mitt uppvaknande så att säga och tog beslutet att försöka lägga allt på hyllan, och jag var nykter ca ett halvår. Men så kom då suget åter och jag lät mig förföras av dess falska glädje. Pang och bom, sedan var man tillbaka igen. Skam och ångest, ursch. Men det var bara nya tag som gällde.

Angående hur man ser ut på substansen, på lägre doser är det knappast något större problem att uppträda nyktert. Glöm inte tuggummi mot käkspänningar och sugtabletter mot muntorrheten. Annars finns inga större biverkningar, om man inte kör ansvarigt stora doseringar det vill säga. Men substansen känns när det går ur, inte AT, men lite oroskänsla precis efter nedgång.

Angående alkohol.är jag inte säker, men eftersom denna inte gör en typiskt tjackad, utan mer stimulerad och gosig, tror jag alkohol kan försämra ruset.

Kul att du delar med dig. Mina drogintag brukar variera från en gång i månaden, ibland flera gånger per vecka, ibland flera månader mellan. Jag ångrar ingenting jag har gjort men väljer att sluta eftersom det känns inte bra att gå bakom ryggen på folk med sånt här.
Det enda jag egentligen känner ett sug för är cigaretter och det svåra blir nog att sluta med nikotinet.
3-CMC blir den perfekta substansen att avsluta sin karriär med
Citera
2015-08-15, 21:24
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Kul att du delar med dig. Mina drogintag brukar variera från en gång i månaden, ibland flera gånger per vecka, ibland flera månader mellan. Jag ångrar ingenting jag har gjort men väljer att sluta eftersom det känns inte bra att gå bakom ryggen på folk med sånt här.
Det enda jag egentligen känner ett sug för är cigaretter och det svåra blir nog att sluta med nikotinet.
3-CMC blir den perfekta substansen att avsluta sin karriär med

Det låter förhållandevis sunt, själv började jag efter något år behandla det hela som en vardagshobby och blundade in i det sista för att det faktum var ett pågående missbruk. Med tanke på att det händer att suget dyker upp även i dagsläget bevisar väl att man var tämligen beroende. Mer än man tror och vill erkänna.

Du är möjligen påläst om substansen, men tänk på att 3-CMC är väldigt beroendeframkallande och vanebildande. Man lär sig enkelt från historien genom t.ex. en substans med i princip liknande rus, nämligen 3-MMC. Folk tjongade i sig omänskligt stora mängder utan någon som helst reflektion mot eventuella konsekvenser. Inte lika roligt när rapporter om problematik med hjärtklaffar osv trillade in.

Men nu ska jag inte låta allt för negativ, hoppas du får en trevlig kväll med substansen!

Segla lugnt!
Senast redigerad av Presentpapper 2015-08-15 kl. 21:27.
Citera
2015-08-15, 21:37
Medlem
Beställt från atomer, nån som testat deras?
Citera
2015-08-15, 23:05
Medlem
aromer
Citera
2015-08-16, 08:24
Medlem
chemlegals 3-cmc verkar billigast, är det bra eller anus? nån som testat?
Citera
2015-08-16, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
chemlegals 3-cmc verkar billigast, är det bra eller anus? nån som testat?

Jag undrar samma sak
Citera
2015-08-16, 15:43
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacemode
ALDRIG varit med om att en substans slår samma sekund, du måste ha skithögt blodtryck. Däremot den där äckliga brännande känslan har jag fått av 4-mec. Gillar heller inte att skjuta saker, känns väldigt skadligt att skjuta katinoner. Man tömmer serotoninet på ett helt annat sätt. Det slutar inte att kicka i tid. Andra ROA slutar det fungera ganska fort och efter bara några doser medans man kan skjuta i dagar och verkligen tömma slut på allt serotonin. Hände mig med 4-mec, bara grät mest hela tiden.
Det slår inte samma sekund givetvis, jag skrev ju sekunden/sekunderna efteråt. Hur som helst så slår det på som fan.

Tycker det går alldeles utmärkt att köra på i dagar, nasalt som iv. Dock snorar näsan igen efter ett tag, och denna är värre än andra katinoner på den biten. Det blir därför svårt att överhuvudtaget få i sig det i näsan efter ett tag, men nån effekt tycker jag inte det tappar utan den är precis som de flesta katinoner tycker jag. Bara höja dosen ju.
Senast redigerad av kattvrak 2015-08-16 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in