2015-08-22, 11:23
Medlem
ieshos avatar
Jag försöker sortera alla som diskuterar gangstalking i någon av dessa kategorier:

1. De som upplever att världen under ytan är mycket annorlunda mot fasaderna och vill att sanningen ska komma fram.
2. De som tolkar andras vittnesmål som att de inte kan utesluta att gangstalking förekommer.
3. De som inte kan tro att världen är falsk utan väljer att tro att alla vittnen ljuger eller är galna.
4. De som per automatik ser obehagliga kontroversiella informationer om världen som galenskap.
5. De som ljuger om gangstalking för att tjäna pengar eller för att förlöjliga företeelsen.
6. De som vet att världen är falsk men som låtsas att de som läcker information om det är galna eller bluffar.
7. De som är psykotiska och (rätt eller fel) tolkar sina inre upplevelser som viktiga för att förstå världen.

Och jag har nog inte helt fel.
Citera
2015-08-22, 12:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Jag försöker sortera alla som diskuterar gangstalking i någon av dessa kategorier:

1. De som upplever att världen under ytan är mycket annorlunda mot fasaderna och vill att sanningen ska komma fram.
2. De som tolkar andras vittnesmål som att de inte kan utesluta att gangstalking förekommer.
3. De som inte kan tro att världen är falsk utan väljer att tro att alla vittnen ljuger eller är galna.
4. De som per automatik ser obehagliga kontroversiella informationer om världen som galenskap.
5. De som ljuger om gangstalking för att tjäna pengar eller för att förlöjliga företeelsen.
6. De som vet att världen är falsk men som låtsas att de som läcker information om det är galna eller bluffar.
7. De som är psykotiska och (rätt eller fel) tolkar sina inre upplevelser som viktiga för att förstå världen.

Och jag har nog inte helt fel.
Du glömde kategori 8. De som alltid börjar skriva helt off topic om allt möjligt i trådar som ska handla om organiserad gangstalking förekommer eller ej.
Citera
2015-08-22, 12:37
Medlem
ieshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Du glömde kategori 8. De som alltid börjar skriva helt off topic om allt möjligt i trådar som ska handla om organiserad gangstalking förekommer eller ej.
Du tolkar tråden som att diskutera bevis för att gs förekommer, har jag för mig, men det enda bevis som skulle kunna betraktas som ovedersägligt är om ett gs-nät nystades upp av polisen, åtalades och dömdes. Men det är långt dit. Idag utreder inte polisen sådana anklagelser utom möjligen om de kommer från mycket prominenta personer.

Så gs som eventuellt förekommande fenomen måste nog diskuteras utifrån hur frågan uppfattas och tolkas.
Citera
2015-08-22, 14:38
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Du tolkar tråden som att diskutera bevis för att gs förekommer, har jag för mig, men det enda bevis som skulle kunna betraktas som ovedersägligt är om ett gs-nät nystades upp av polisen, åtalades och dömdes. Men det är långt dit. Idag utreder inte polisen sådana anklagelser utom möjligen om de kommer från mycket prominenta personer.

Så gs som eventuellt förekommande fenomen måste nog diskuteras utifrån hur frågan uppfattas och tolkas.
Polisens ovilja att utreda gang stalking kan hänga ihop med att det saknas förbud mot gang-stalking. Polisen får snällt ägna sig åt att utreda saker som är förbjudna enligt lag. Såsom tortyr, inbrott, misshandel, trakasseri, ärekränkning, falsk tillvitelse, dataintrång, brott mot posthemlighetslagen och allt annat du föreställer dig att gängen håller på med.

Vad sägs om att samla lite bevis för något av brotten och att be polisen att utreda det istället? Chansen att dom försöker utreda borde öka dramatiskt.
Citera
2015-08-22, 14:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Tror det vill mig riktigt illa sedan de förstår att jag sätter dem.

Kort kan jag säga att jag hittade nyligen efter nästan 20 år en länk som mitt namn stod med i och väldigt grovt vinklat. Länken var nog för att skada mig men då jag hittade den och såg datumen så blev det en spik i kistan för dem då jag nu vet vad det egentligen handlar om även om jag fått pikar genom åren åt samma håll men då det varit uppblandat med andra tokeri pikar så ..... Ska sätta dessa satans mördare och de gav mig nyckeln

Citat:
Har jag nämnt mikrovågs vapen ? Mind controll ? Läs hellre Zersetzung .

Måste gmail vara med för att sno epost ? Man in the middle attac kan du söka på och ny teknik hade två artiklar om detta så att det blir rätt

Snart 20 år och det har varit en hel del runt och som jag har namn och bilder på utöver vad dessa gjort, så vissa kommer att få bli vittnen, det var det jag menade och det är ganska många nu men kärngruppen kanske är 20 pers med släkt och vänner så blir det fler . Läs trådar i stället för att trötta ut en med samma frågor och missförstånd , det leder inte framåt i detta hur m,an ordnar juridisk hjälp eller avslöjar och dokumenterar trakasserier och förföljelse och tortyr som detta är, på bästa sätt .

Tyvärr så kan jag inte lämna så mycket mer info här då det avslöjar mig för en bredare public och det känns inte tryggt ännu med de hot jag fått ta emot så......

Citat:
Man kan inte begär att en läsare redan innan har listat ut vilka metoder som finns och används men man kan begära att de läser trådarna innan de kastar massa frågor, åt fel håll ibland .

Jag kände igen tortyren Zertsezung som jag varit med om i snart 20 år då jag sökte på en enskild tortyr del men som inte räknades som så allvarlig även om det klassades som tortyr, då prövade jag på stasi metoder bara i frustration och hittade "lekens" namn där det är som en kopia på min dag bok med händelser som jag började undra vafan håller de på med .

Vidare sökning ledde hit på FB och jag reggade ett konto för att delge att det som här kallades GS var del av Zertsetzung och fungerar . Mind control behövs inte det räcker med tillräckligt fula hot .

Vad jag vill veta är vilka vägar förutom polisen finns det att klaga på detta jag har ju namnen, jag har bilder, hoten , jag har allt som normalt ska krävas bara det att det är lång tid detta men pågående . Varje dag så leker dessa svin för att sänka mig, är det inte det ena så är det de andra och man ser dem komma med en risig bil först för att sedan köra nytt så de tjänar nog bra på detta av mina skatte pengar förmodligen , då jag bara ville skydda någon som blev hotad.

Citat:
Att jag har varit utsatt får det ? Hur man skulle kunna detektera sådant för att lugna de som känner sig utsatta är en annan femma.

Man in the middle , kan du köpa utrustningen för några hundra du behöver lika lite tillverka en tv för att se den, de finns i affären att köpa.

Min medverkan här på FB tråden är:

1. Bekräfta att zersetzung används.

2. Har märk att behovet av att lugna finns och där är detektion och dokumentation bra som inspelningar , foton, filmningar och dagböcker riktigt bra.
Hade jag inte haft något sådant och hoppats på att de slutar nog när de tröttnar så hade jag inte mått så bra i dag , det hade känts oöverstigligt att med min berättelse enbart möta deras advokater och veta att ord står mot ord förutom det lilla dilemmat för dem är ju hur jag kan känna till dem och då jag sätt dem nu åratal senare slå upp deras registreringsnummer och och se att jag är blockerad från deras facebooksidor tex.

Visst det är indicier men ...tillsammans med foton inspelningar dagböcker och nu sist länken som var troligen ämnad att stjälpa mig genom att jag kan få en massa knasgubbar efter mig som vill veta om det stämmer så fick jag också ett mycket bra datum där jag även nämns tidigare och detta kommer folk tänka "aha var det därför då var det ju inte konstigt ", kanske inte men metoderna är sådant som dessa kommer nämnas i historieböckerna för speciellt då detta spår är ( hittade nära beröringar med nya grannar och den som lagt ut länken också) så dumt.

Men nya bilar , tryggt spaningsobjekt , massa förmåner som att bli tv kändisar etc gör väl att ett par liv här och där inte gör så mycket

Citat:
Har sätt ett par nära som haft kunskap om mig beroende/ tolkat på deras beteende senare på TV och även ett par till runt.

Man får ju hoppas nu att det inte varit en "man in the midel attac som " sänt ett extra producerat avsnitt bara för mig, men jag spelade in lite så jag har det även så. Man lär sig att vara lite förutseende efter en tid med trix som andra skulle kalla hallisar .

Dessa kanske bara blir vittnen då folk har nog blivit lurade och då jag tidigare bara hållit käft så förstår jag det också, men det är bra spår till nästet av dessa torterare .

Jag har ju namnen på dessa och bilder adresser allt om de stulit min bandare så hade det varit torsk för dem men nu vill man ju ha lite uppspaltat (märkte tidigare att ett hafsverk nonchaleras).

Så jag kan sända ett par bilder (lite maskerade så att de inte går att söka dem på google) till någon som vet att de sätt några/någon torterare, för att se om de känner igen dem.

Måste ju komma igång nu inte bara sitta och snacka om konferenser och annat, ska vi jämföra bevis ?
Citera
2015-08-22, 15:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Detta är ju konspirationsforumet, alltså ska vi diskutera eventuella konspirationer, inte hur folk uppfattar och tolkar sin omvärld - det passar nog bättre i psykologiforumet.
För övrigt instämmer jag i Kurrekottes inlägg ovan.

Citat:
Måste ju komma igång nu inte bara sitta och snacka om konferenser och annat, ska vi jämföra bevis ?

Utmärkt! Hoppas någon nappar på erbjudandet så vi kan få lite resultat.
Citera
2015-08-22, 15:51
Medlem
madtops avatar
Citat:
Idag utreder inte polisen sådana anklagelser utom möjligen om de kommer från mycket prominenta personer.

Har man lite tur så utreder faktiskt polisen brott såsom misshandel (med eller utan strålning), dataintrång och inbrott. Problemet ligger väl snarast i att de ganska snabbt skriver av utredningen med "brott kan ej styrkas".

Citat:

En mycket bra idé.
Citera
2015-08-22, 16:07
Medlem
Koljarovs avatar
Jag drabbades av GS för några år sedan efter att ha bytt ssri och självmedicinerat lite annat..
Jag såg vita skåpbilar förfölja mig, hörde grannar prata om mig och såg okända män som verkade spionera efter mig.
Efter nästan två månader fick jag nog och åkte till psykakuten och fick ett recept på Zyprexa och hör och häpna dom ondskefulla agenterna som iscensatt denna GS aktion försvann och sedan dess är allt normalt.

Så min uppmaning till alla med förföljelsemani : åk till psykakuten.

Här är ett avsnitt av Dr Phil som tar upp problemet med GS och är man inte helt bakom flötet fattar man att hans problem med GS är lika "äkta" som alla andras i tråden...Snälla se avsnittet plz.
https://www.youtube.com/watch?v=Zs2nuOGcVOI
Citera
2015-08-22, 16:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Jag drabbades av GS för några år sedan efter att ha bytt ssri och självmedicinerat lite annat..
Jag såg vita skåpbilar förfölja mig, hörde grannar prata om mig och såg okända män som verkade spionera efter mig.
Efter nästan två månader fick jag nog och åkte till psykakuten och fick ett recept på Zyprexa och hör och häpna dom ondskefulla agenterna som iscensatt denna GS aktion försvann och sedan dess är allt normalt.

Så min uppmaning till alla med förföljelsemani : åk till psykakuten.

Här är ett avsnitt av Dr Phil som tar upp problemet med GS och är man inte helt bakom flötet fattar man att hans problem med GS är lika "äkta" som alla andras i tråden...Snälla se avsnittet plz.
https://www.youtube.com/watch?v=Zs2nuOGcVOI

Tycker du ska åka till akuten varje gång du har inbrott, blir hotad , förföljd etc förstör inte tråden nu med trams. Länken är redan länkad till i tråden utav mig och jag beskrev att han gör ju bara bort sig.

Bättre att läsa dessa https://en.wikipedia.org/wiki/Zersetzung

http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/hiddenevil/hiddenevil17.htm
Senast redigerad av Harfager 2015-08-22 kl. 16:14.
Citera
2015-08-22, 17:04
Medlem
madtops avatar
Citat:
Tycker du ska åka till akuten varje gång du har inbrott, blir hotad , förföljd etc förstör inte tråden nu med trams. Länken är redan länkad till i tråden utav mig och jag beskrev att han gör ju bara bort sig.

Varför att inlägget trams? Det är ett sakligt inlägg från en person som upplevt sig förföljd och som dessutom innehåller tips på hur man kan bli av med sina förföljare. Jag läser gärna mer av den varan - och det kanske du också borde göra?
Citera
2015-08-22, 17:14
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Varför att inlägget trams? Det är ett sakligt inlägg från en person som upplevt sig förföljd och som dessutom innehåller tips på hur man kan bli av med sina förföljare. Jag läser gärna mer av den varan - och det kanske du också borde göra?

Men han hävdar att han är sjuk.
Hur bevisar det förekomsten av denna tortyr ?
De finns trådar för psykisk sjukdom också här på FB, om jag vore dement och glömt att jag reparerat ett "vred" och kommer på det ska jag då hävda att alla brottsutsatt nog glömt av hur det egentligen låg till?

Jag hade rörelse syner som inte var sanna en gång då jag tagit en imovan men inte sov just då. Där jag såg en gardin/ väggbonad fladdra, men då jag läst lite om imovan så såg jag att synstörning var vanliga om man inte direkt gick och lade sig, så jag bara studera detta fenomen, och blev lite smått full i skratt .
Hade jag inte känt till detta så hade jag blivit skraj för det såg ut som om det verkligen rörde sig /fladdrade.

Tog imovande mot smärta då det var svårt att somna.
Citera
2015-08-22, 17:20
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Naturligtvis tycker han att mitt inlägg är trams eftersom jag som upplevt GS men insett att det bara var paranoia som botas med lämplig medicin.
Dom troende är livrädda för att tvingas inse att dom är lika meningslösa som oss andra och genom att tro på GS visar man att man är såpass viktig att en organisation lägger enorma resurser på att trakassera och spana på en.

Min korta period som paranoid visade mig hur dom "drabbade" känner det och tyvärr kommer nog ingen av dom att våga ta chansen att medicinera bort tvångstankarna vilket är jävligt synd då livskvaliteten ökar enormt om man blir av med skiten.

Mitt inlägg var dessutom högst OnT då jag besvarar frågan "Förekommer organiserad gang stalking?" med ett rungande nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in