2015-08-21, 12:12
Medlem
utan.att.stannas avatar
jahap...där fick man suga för att man inte sålde...
2015-08-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbubben
Ja det skulle jag också vilja veta vad de där innebär.

Jag med Så vitt jag förstår kan man göra rejäla pengar med bull cert. Men Nordeas bull cert verkar Zorb å andra inte rekommendera?
2015-08-21, 12:23
Medlem
Förresten, var kan man hålla ett öga på Cadians blankning? Är det på finansinspektionens insynslista? Hoppas de drar sig ut snart och att det resulterar i en rekyl uppåt. Kanske på måndag!
2015-08-21, 12:49
Medlem
Harry_s avatar
om dom tar ut sina optioner och säljer
kommer kursen att rasa då?
2015-08-21, 13:00
Medlem
Jag tänkte köpa en mindre mängd certifikat BULL FING X3 N på måndag eller tisdag.
Min huvudfråga är egentligen om 20k ens är värt att göra något med över huvud taget (är dessvärre en fattig kyrkoråtta). Men samtidigt ser jag störst möjlighet att få upp summan vettigast genom detta cert. för tillfället.

Hit or go save your broke ass before game?
2015-08-21, 15:12
Medlem
zorb89s avatar
Ökar i bull certifikatet, som jag misstänkte bombar NDS fingerprint på köpsidan. När det vänder lär det gå fort.

4mln omsättning i bull X3 N..
2015-08-21, 16:45
Avslutad
Fan hade ju varit skoj att slänga över lite till 3x Bull. Men har lite dålig erfarenhet av just det, min första köp var nämligen 5x bear olja för ett drygt halvår sen. Och visst, det kan ju stiga en jäkla massa vissa dagar och sen så kan det sjunka nästa det dubbla dagen efter. Går väl inte att jämföra riktigt med Fingerprint men det sitter ändå kvar i mig att hålla mig borta från det där.
2015-08-21, 16:47
Medlem
alienfins avatar
Känns som att verkligheten kommer ikapp drömmen nu. Hoppas det går
bra för de flesta,var försiktiga bara.
2015-08-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
Jag tänkte köpa en mindre mängd certifikat BULL FING X3 N på måndag eller tisdag.
Min huvudfråga är egentligen om 20k ens är värt att göra något med över huvud taget (är dessvärre en fattig kyrkoråtta). Men samtidigt ser jag störst möjlighet att få upp summan vettigast genom detta cert. för tillfället.

Hit or go save your broke ass before game?

Du ska certifikat när alla börser störtdyker? Ok

Hade btw fel om Fingrarna, My bad.
2015-08-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Känns som att verkligheten kommer ikapp drömmen nu. Hoppas det går
bra för de flesta,var försiktiga bara.
Jag tror och hoppas att det här är tillfälligt. En massa smutsiga blankare och människor som säljer av rädsla eller för att säkra stora vinster. Men ja, det är klart att det är surt att tänka sig vad man hade kunnat ro i land igår om man sålt av, men så kan man inte tänka.
2015-08-21, 17:28
Medlem
trustmeiamadoctors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugglarn
Jodå, det är normalt att ett bolag som gör 200 miljoner i vinst, det året som de har störst segment av marknaden är värderat till just nu 16 miljarder. Inga konkurrenter kommer ta andelar, och det kommer inte startas nya sensortillverkare ju större marknaden blir och marginalerna kommer bara öka för konkurrens har ju alltid historiskt sett ökat priserna för de som vill köpa.

1. Vart får du 200 miljoner ifrån?

2. Varför tror du att detta är året där de har störst marknadssegment? Först under sommaren började fler större mobiltelefontillverkare använda FPCs produkter i sina telefoner. Talar inte detta mycket för att marknadssegmentet kommer att vara större nästa år?

3. Just nu är det snarare så att FPC tar andelar från konkurrenter. Goodix tappade Meizu till FPC.

4. Marknaden är just nu i sin linda. Det finns utrymme för fler aktörer på marknaden. INGEN har påstått att FPC kommer att ha full marknadsdominans under åren framöver.
2015-08-21, 17:28
Medlem
Lillbubbens avatar
Helt sjukt vilket konstig reaktion, bästa rapporten någonsin igår upp typ 39kr och idag ner 38kr. mitt bull köp igår vart inte så bra så fick köpa på mig 150% mer bull nu för att få ner gavet som var jävligt omänskligt högt.

lägger mig i fosterställning och kräks lite... ush... uppgången igår är borta × pi idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in