2015-08-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CreepyCrawl
Det här är helt sinnessjukt, jag vågar inte tro att det är sant. Feststämningen i Sölvesborg nästa helg då Åkesson håller sitt sommartal kommer att vara osannolik!!! =)
Du gav mig just rysningar av glädje tänker mig Jimmie vråla "VI ÄR NU SVERIGES STÖRSTA PARTI", med en skrikande, hurrande publik framför sig. Också fem personer som buar hundra meter bort.
2015-08-19, 23:13
Medlem
Goldwaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
I vilken utsträckning röstar Syrier på SD?
De tillfrågas väl knappast med tanke på att man måste vara svensk medborgare för att rösta i valet till riksdagen. Dock är det väl bevisligen så att SD-stödet bland integrerade invandrare (som kan språket och som jobbar) är betydande, om än lägre än för svenska folket i sin helhet.
2015-08-19, 23:13
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeinCup
Nu är frågan hur Arnstad fick reda på den här nyheten innan alla andra. Min favorithypotes är att den korpulenta herren har blivit tillfrågad att medverka i TV4 nyhetsmorgon eller SVTs morgonsoffa för att expertspy galla på SD.

Vad tror panelen?
Såsom ingående i panelen så kan jag tycka att det vore väldigt positivt om allas vår långbågsskytt/pansargeneral/ dyker upp i etermedia imorgon. Huruvida han kommer att hävda att vårt vackra land numera är befolkat av minst en och en halv miljon fascister är dock en öppen fråga tills vidare.
2015-08-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Jaså, ni kommer orka hålla på med den igen? Tekniskt sett är Sverigedemokraterna fler, eftersom att ni som är emot SD är uppdelade i andra partier, som nu alla är mindre än SD. Finns liksom inget parti som heter "AntiSDdemokraterna" som har 74.8% av väljarna. Pfft.

Jag var ironisk.
2015-08-19, 23:15
Medlem
Hoppas att Daniel Poohl dyker up i Svt-morgon.
2015-08-19, 23:15
Medlem
freeriderXIIs avatar
SD borde beställa en luftballong som flyger över Stockholm där det står Sveriges största parti på.
2015-08-19, 23:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Hoppas att Daniel Poohl dyker up i Svt-morgon.
Det gör han alldeles säkert, gissningsvis med Arnstad som kasperdocka.
2015-08-19, 23:16
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoffeinCup
Det stämmer, hash's resonemang går inte ihop. Arnstad var före - och gav i stor mån upphov till - spekulationerna på Flashback.

Ge inte tryffelsvinen på Flashback minsta lilla för då går det som det går

Undra just hur siffrorna för juli hade sett ut på Yougov, i juni var det 20,1. Har det gått jämnt uppåt eller är det en 4%-ig raket sista veckorna? Kan även Sentio få till en 4%-ig ökning till 27,3%?

Spänningen är olidlig.
2015-08-19, 23:17
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Okej det blir klart intressant att se vilka nivåer småpartierna hamnar på också även om det är i toppen sensationen finns. Med sådana siffror för SD kan det göra ordentligt ont för småpartierna men möjligen klarar de sig hyfsat då M backade en hel del. Det skulle vara trevligt om de fick känna liemannens andedräkt i nacken så att de inser vad som kommer hända om bara tre år om de inte bryter DÖ nu.

Det var någon som räknat ut att småpartierna tillsammans borde ha backat med 1,5% med dessa siffror. Ingen massiv åderlåtning, alltså, om det stämmer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Jag var ironisk.
Okej, kanske bättre att poängtera det på något sätt då, med citationstecken till exempel.
Medlem
Sperssons avatar
.
Någon som sett om utländsk media gått ut med dessa chocksiffror?
2015-08-19, 23:18
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
SD borde beställa en luftballong som flyger över Stockholm där det står Sveriges största parti på.
Absolut. Och när den flugit färdigt för dagen så kan den hängas upp i taket på Östermalms tunnelbanestation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in