2015-08-19, 21:30
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Årlig konferens i Berlin 1-2 oktober som behandlar "covert harassment/stalking". Alla är välkomna att delta, inte bara s.k. Targeted Individuals.

Se länk: https://www.covertharassmentconference.com
Hur har ni uteslutit möjligheten att det är gang stalkers som håller i konferensen?
Citera
2015-08-19, 21:33
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Öh, ja? Det var ju dem jag skrev om.. Arrangörerna och föredragshållarna som presenterar sig själva som TIs (vilket den absoluta majoriteten verkar göra enligt hemsidan) och sen tar betalt av er andra TIs för att spä på rykten och rädslor.

Fast jag skulle inte ha kallat dem tortyroffer kanske..

För de flesta deltagare torde detta handla mer om ett försök att få stopp på tortyren och sprida kunskap än att spå på rykten och rädslor.

Tortyr förekommer, likaså tortyroffer. Ofta är det svårt att föreställa sig hur det är att vara utsatt om man inte är det själv, antar jag.
Citera
2015-08-19, 21:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Liknande konferenser växer inte på träd. Detta är en möjlighet för utsatta från hela världen att bli tagna på allvar; att träffa människor i samma svåra situation, möjlighet att vittna om övergrepp, diskutera lösningar, tala själv inför deltagarna och lyssna på diverse kunniga föreläsare etc.
Jag visade dig precis 2 konferenser i mellaneuropa nu i sommar, utöver den du själv har uppmärksammat samt en hel uppsjö med telefonkonferenser i det ytterst smala ämnet gangstalking. Det är mer än många stora industrier och branscher kan stoltsera med, men ändå landar du i slutsatsen att liknande konferenser inte växer på träd.
Ni TI's verkar ha en väldigt underligt världsbild minst sagt..
Citera
2015-08-19, 21:40
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Hur har ni uteslutit möjligheten att det är gang stalkers som håller i konferensen?

Uteslutit? Antar att man får försöka göra en bedömning som med det mesta.
Citera
2015-08-19, 21:48
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag visade dig precis 2 konferenser i mellaneuropa nu i sommar, utöver den du själv har uppmärksammat samt en hel uppsjö med telefonkonferenser i det ytterst smala ämnet gangstalking. Det är mer än många stora industrier och branscher kan stoltsera med, men ändå landar du i slutsatsen att liknande konferenser inte växer på träd.
Ni TI's verkar ha en väldigt underligt världsbild minst sagt..

Skillnad på denna konferens och de (telefon)konferenser/"meetings" du nämner, åtminstone så som jag ser det (av skälen nämnda i inlägg 673).

Underlig världsbild? Vem/vilka av oss har det?
Citera
2015-08-19, 21:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
För de flesta deltagare torde detta handla mer om ett försök att få stopp på tortyren och sprida kunskap än att spå på rykten och rädslor.
Torde det göra det? Jag skulle nog tvärtom vilja påstå att det är ett antal namn som ofta återkommer som föreläsare och författare i ämnet, dvs att de troligen mer eller mindre livnär sig på detta.
Tittar man på talarlistan för 2014 och 2015 så återkommer till exempel alla dessa:

Henning Witte, Sweden
Mojmír Babáček, Czech Republic
Ewa and Janusz, Poland
Béatrice El Bexe, France
Lisa Krylova, Russia
Paolo Dorigo, Italy
Peter Mooring, The Netherlands

Raunbi Kilde hade säkert återkommit också om det inte vore för att hon avlidit. Jag gillar inte att prata illa om döda men det är jag rätt övertygad om...

Citat:
Tortyr förekommer, likaså tortyroffer. Ofta är det svårt att föreställa sig hur det är att vara utsatt om man inte är det själv, antar jag.
Ingen har väl nekat till att det finns tortyr? Det jag ifrågasätter är hur vanligt det är att okända människor torterar random folk ute på stan i årtionden helt utan anledning, helt utan att framföra sitt budskap, helt utan att ge sig till känna och helt utan att det lämnar några fysiska spår...
Citera
2015-08-19, 21:54
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Skillnad på denna konferens och de (telefon)konferenser/"meetings" du nämner, åtminstone så som jag ser det (av skälen nämnda i inlägg 673).

Underlig världsbild? Vem/vilka av oss har det?

Vad är det för skillnad menar du? Det var visserligen endast halvdagsmöten, men de mötena jag tog upp var också öppna för TI's från hela världen, vänner och släktingar var också välkomna, dessutom var det gratis till skillnad från din konferens, och deltagarna slapp bli uthängda via fotografier på internet etc..:

Citat:
TI MEETING - UTRECHT, NETHERLANDS, 2 MAY 2015, 12:00-17:30
TI MEETING (VICTIMS OF GANG STALKING, MIND CONTROL AND TORTURE BY ELECTROMAGNETIC WEAPONS)
We invite all victims of gangstalking, mindcontrol and electronic harassment to the TI-meeting. The meeting is for networking and communication between the Tis. It is possible to come with a partner, friend or family member.
There are no additional charges except for a tea or coffee or sandwich that you order yourself. This is a closed meeting where we try to respect the privacy of the participants. This means pictures, etc. are not allowed.

Citat:
TI MEETING - ERFURT, GERMANY, 16 MAY 2015, 12:00-17:30
TI MEETING (VICTIMS OF GANG STALKING, MIND CONTROL AND TORTURE BY ELECTROMAGNETIC WEAPONS)
We invite all victims of gangstalking, mindcontrol and electronic harassment to the next TI-meeting in May. The meeting is for networking and communication between the Tis. It is possible to come with a partner, friend or family member.
The meeting starts at 13:00h (room open at 12:00h). There are no additional charges except for a tea or coffee or sandwich that you order yourself.

Så det är ju inte som om det saknas möjligheter att träffa andra och prata om GS..
Frågan är ju snarare varför det aldrig kommer fram några riktiga avslöjanden....
Senast redigerad av SnakePlisssken 2015-08-19 kl. 21:56.
Citera
2015-08-19, 22:04
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Torde det göra det? Jag skulle nog tvärtom vilja påstå att det är ett antal namn som ofta återkommer som föreläsare och författare i ämnet, dvs att de troligen mer eller mindre livnär sig på detta.
Tittar man på talarlistan för 2014 och 2015 så återkommer till exempel alla dessa:

Henning Witte, Sweden
Mojmír Babáček, Czech Republic
Ewa and Janusz, Poland
Béatrice El Bexe, France
Lisa Krylova, Russia
Paolo Dorigo, Italy
Peter Mooring, The Netherlands

Raunbi Kilde hade säkert återkommit också om det inte vore för att hon avlidit. Jag gillar inte att prata illa om döda men det är jag rätt övertygad om...

Ingen har väl nekat till att det finns tortyr? Det jag ifrågasätter är hur vanligt det är att okända människor torterar random folk ute på stan i årtionden helt utan anledning, helt utan att framföra sitt budskap, helt utan att ge sig till känna och helt utan att det lämnar några fysiska spår...

Att inte lämna så mycket fysiska spår är ju huvud iden med tekniken.

Random människor utan anledning är nog att ta i oftast , läste om en på Brott och brottsbekämpning här på fb som inte höll på med brott men han hade fullt pådrag och regnummret på bilen han lade upp gick inte att få ägaren på även fast att den fanns på transportstyrelsen.

Han redogjorde klart och detaljerat vad han varit med om och jag tyckte att det lät sanningsenligt allt och liknade mycket det jag var med om från början av mitt 20 år långa problem , men han hade någon hemlis kom det fram senare så Random var det inte . De kanske ville sätta press på han för att bli informatör mm.

Fina underrättelse personer det finns i Sverige, de går inte in och styr upp förorter utan de ser ut någon som sköter sig men kände ungdomsgänget och sedan 10 år senare så pressar de folk att bli deras informatörer. (kan vara så om det inte är brott personen gjort men det finns gränser vilka hot de får komma med tycker jag )

Flera som experimenterat och ingen aktning för liv , bara deras egna förmåner, (hittade jag i dag )
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
Citera
2015-08-19, 22:05
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Uteslutit? Antar att man får försöka göra en bedömning som med det mesta.
Det låter som att ni tar väldigt lätt på saken. Ena stunden så är det otänkbart att publicera bevis eftersom man riskerar att röja sin identitet och straffas av det elaka gänget. I nästa stund så vågar man inte ens skicka e-post på grund av risken att mailet kapas och förändras av gänget på vägen till mottagaren.
Men att frivilligt och publikt uppsöka personer som vill samla alla offer för gang stalking på en och samma plats det är inga bekymmer. Då behöver man inte utesluta att det är en fälla av något slag eller någon form av upptrappning i jävlandet med offren. Man gör bara en liten bedömning och sedan går man glada hand i hand och sjunger ända tills nästa kapitel i musikalen börjar
Citera
2015-08-19, 22:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Att inte lämna så mycket fysiska spår är ju huvud iden med tekniken.

Random människor utan anledning är nog att ta i oftast , läste om en på Brott och brottsbekämpning här på fb som inte höll på med brott men han hade fullt pådrag och regnummret på bilen han lade upp gick inte att få ägaren på även fast att den fanns på transportstyrelsen.

Han redogjorde klart och detaljerat vad han varit med om och jag tyckte att det lät sanningsenligt allt och liknade mycket det jag var med om från början av mitt 20 år långa problem , men han hade någon hemlis kom det fram senare så Random var det inte . De kanske ville sätta press på han för att bli informatör mm.

Fina underrättelse personer det finns i Sverige, de går inte in och styr upp förorter utan de ser ut någon som sköter sig men kände ungdomsgänget och sedan 10 år senare så pressar de folk att bli deras informatörer. (kan vara så om det inte är brott personen gjort men det finns gränser vilka hot de får komma med tycker jag )

Flera som experimenterat och ingen aktning för liv , bara deras egna förmåner, (hittade jag i dag )
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra

Men fortfarande, trots en massa påståenden från olika människor om tiotals år av stalking har ingen lyckats göra en riktig polisanmälan, ingen har samlat ett enda relevant bevis, ingen stalker har någonsin råkat avslöjas eller avslöjat sig.. Du själv har berättat att du inte ens har masat dig iväg till en advokatbyrå eller jurist för att prata om det här. Istället sitter alla bara och slänger ur sig påståenden på internet, springer runt på konferenser och babblar en massa strunt. Sorry, men trovärdigheten är noll komma noll.
Citera
2015-08-19, 22:22
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Men fortfarande, trots en massa påståenden från olika människor om tiotals år av stalking har ingen lyckats göra en riktig polisanmälan, ingen har samlat ett enda relevant bevis, ingen stalker har någonsin råkat avslöjas eller avslöjat sig.. Du själv har berättat att du inte ens har masat dig iväg till en advokatbyrå eller jurist för att prata om det här. Istället sitter alla bara och slänger ur sig påståenden på internet, springer runt på konferenser och babblar en massa strunt. Sorry, men trovärdigheten är noll komma noll.

Du och kotten kör med samma taktik ,se inlägg 682 och 683 , ni blandar in olika skribenters ord riktat till en skribent som aldrig yttrat vissa av påståendena, tröttande. Verkar medvetet

Var inlägget tidigare känsligt? Jag vill inte bränna någon seriös, de är de jag haft runt mig som måste lagföras ....

Ska sända mina mejl igen med Tor , nästa månad, man vill ju inte tjata om de första kommit fram

Ang trovärdighet så är du inte rätt person att avgöra det.
Citera
2015-08-19, 22:38
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du och kotten kör med samma taktik ,se inlägg 682 och 683 , ni blandar in olika skribenters ord riktat till en skribent som aldrig yttrat vissa av påståendena, tröttande. Verkar medvetet

Var inlägget tidigare känsligt? Jag vill inte bränna någon seriös, de är de jag haft runt mig som måste lagföras ....

Ska sända mina mejl igen med Tor , nästa månad, man vill ju inte tjata om de första kommit fram

Ang trovärdighet så är du inte rätt person att avgöra det.
Kan du vara vänlig att definiera dom olika typerna av gang stalking då? Just nu är det annars lätt att tro att alla som råkat ut för gang stalking råkat ut för samma fenomen. Vi kanske behöver en tråd för varje typ av gang stalking?

Edit: Kan man förresten som offer få välja själv vad dom olika typerna av gang stalking skall kallas?
Jag menar det verkar ju inte finnas två offer som råkat ut för samma sak, så jag vill gärna att den typen av gang stalking som jag själv har upptäckt skall heta "Hatisk Internationell Tortyr-Terror Avseende Prominenta Åkare"-gang stalking, förkortat HITTAPÅ.
Senast redigerad av kurrekotte 2015-08-19 kl. 22:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in