2015-08-19, 21:06
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Bale på ena kanten, Rodriguez på den andra och Ronaldo som 9? Jag tittar sällan på serie A, men det var någon eller några som snackade om att Ronaldo skulle spela som topp.
Ronaldo kommer spela på ytterposition och Bale på sin. Men förhoppningsvis vågar Benitez peta Bale ifall han är lika dålig som förra året.
Citera
2015-08-19, 21:07
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Vart ska Bale och Ronaldo spela då? Ronaldo funkar ju som toppforward visserligen. Snackas det inte lite om att Bale eventuellt ska lira i Nr 10-rollen?

Modric-Kroos
(Kovacic(Casemiro))

James-Bale-Ronaldo
(Isco(Chery))

Benzema
(Jese)
Som det ser ut nu och om Illarra gar
Citera
2015-08-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Modric-Kroos
(Kovacic(Casemiro))

James-Bale-Ronaldo
(Isco(Chery))

Benzema
(Jese)

Jag skrev ju att Bale visserligen kan tänkas spela centralt, och med det menar jag att det gör det ännu svårare att få in ytterligare en central mittfältare.

Citat:
Bale på ena kanten, Rodriguez på den andra och Ronaldo som 9? Jag tittar sällan på serie A, men det var någon eller några som snackade om att Ronaldo skulle spela som topp.

Jag förstår inte riktigt vad du skulle få ut av att kolla på Serie A gällande Real Madrid...
Citera
2015-08-19, 21:39
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Jag skrev ju att Bale visserligen kan tänkas spela centralt, och med det menar jag att det gör det ännu svårare att få in ytterligare en central mittfältare.
Vet inte vem du menar RM skall kopa till mittfaltet?
Citera
2015-08-19, 21:42
Medlem
Citat:
Vet inte vem du menar RM skall kopa till mittfaltet?

Frågan var hur Real Madrid skulle få in fler centrala mittfältare...

Du har inte funderat på att läsa mer än en sida?
Citera
2015-08-19, 21:48
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Frågan var hur Real Madrid skulle få in fler centrala mittfältare...

Du har inte funderat på att läsa mer än en sida?
Men vem menar du?? Kovacic har sagt att han trivs bast i en defensivare roll, sa jag vet inte vad du menar.
Citera
2015-08-19, 21:52
Medlem
Citat:
Men vem menar du?? Kovacic har sagt att han trivs bast i en defensivare roll, sa jag vet inte vad du menar.

Åter igen, läs mer än en sida. Eller du kanske har lässvårigheter?
Citera
2015-08-19, 21:57
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Åter igen, läs mer än en sida. Eller du kanske har lässvårigheter?
Ar du utvecklingsstord? vem skall RM kopa enligt dig och vad fan gaggar du om for sida, svara for helvete pa fragan om du skall halla pa och tjaffsa.
Citera
2015-08-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ar du utvecklingsstord? vem skall RM kopa enligt dig och vad fan gaggar du om for sida, svara for helvete pa fragan om du skall halla pa och tjaffsa.

Du är rolig du. Du har en signatur som säger att man inte ska argumentera med en idiot men är själv idioten och kallar någon för utvecklingsstörd för att du inte orkar läsa igenom en till sida. Jag har aldrig nämnt något om ett nyförvärv men jag ska hjälpa dig och visa vilket inlägg jag citerade.

Att du inte ens förstår vad "läsa mer än en sida" betyder visar ju att du har lässvårigheter.

Citat:
Ahh helvete. Jag hade inte tänkt på Rodriguez. Jag antar att Benitez kör sitt 4-2-3-1, det kan inte ge upphov till många centrala mittfältare om han inte tänker smala ner taktiken?
Citera
2015-08-19, 22:04
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Modric-Kroos
(Kovacic(Casemiro))

James-Bale-Ronaldo
(Isco(Chery))

Benzema
(Jese)

Citat:
Du är rolig du. Du har en signatur som säger att man inte ska argumentera med en idiot men är själv idioten och kallar någon för utvecklingsstörd för att du inte orkar läsa igenom en till sida. Jag har aldrig nämnt något om ett nyförvärv men jag ska hjälpa dig och visa vilket inlägg jag citerade.

Att du inte ens förstår vad "läsa mer än en sida" betyder visar ju att du har lässvårigheter.
Och vem tror du James ar din javla idiot
Citera
2015-08-19, 22:06
Medlem
Citat:
Och vem tror du James ar din javla idiot

Men för helvete, kan du läsa?

Jag ska förklara för dig för jag är trött på att diskutera med en så otroligt korkad person som dig.

Personen undrar hur RM ska få in mer centrala mittfältare och undrar då om Benitez tänker smala ner taktiken, dvs flytta in yttrarna mer. Jag undrar då vart Bale och Ronaldo ska spela. Du börjar tjöta om ett nyförvärv, men det var inte vad det handlade om. Förstår du nu?

För att du inte ska missuppfatta även detta så handlar det inte om hur många centrala mittfältare de har eller vem han vill få in utöver de tre centrala. Frågeställningen handlar taktiskt om hur Benitez ska få in fler centrala mittfältare och om flytta in yttrarna är ett alternativ.
Senast redigerad av BenWW 2015-08-19 kl. 22:12.
Citera
2015-08-19, 22:21
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Modric-Kroos
(Kovacic(Casemiro))

James-Bale-Ronaldo
(Isco(Chery))

Benzema
(Jese)

Citat:

Citat:
Men för helvete, kan du läsa?

Jag ska förklara för dig för jag är trött på att diskutera med en så otroligt korkad person som dig.

Personen undrar hur RM ska få in mer centrala mittfältare och undrar då om Benitez tänker smala ner taktiken, dvs flytta in yttrarna mer. Jag undrar då vart Bale och Ronaldo ska spela. Du börjar tjöta om ett nyförvärv, men det var inte vad det handlade om. Förstår du nu?

För att du inte ska missuppfatta även detta så handlar det inte om hur många centrala mittfältare de har eller vem han vill få in utöver de tre centrala. Frågeställningen handlar taktiskt om hur Benitez ska få in fler centrala mittfältare och om flytta in yttrarna är ett alternativ.
Nej, jag gav dig uppstallningen och du borjar snacka om ytterligare central mittfaltare. Men fine, orka diskutera med dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in