2015-08-02, 21:24
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wumtata
Synd att du totalt missat att jag i inlägget du citerade gjorde likhetstecken mellan flashbackpöbeln och Jimmie Åkesson, när jag skrev att "Jimmie Åkessons hets mot muslimer är lika ökänd som flashbackpöbelns hets mot alla möjliga människor".

Frågor på det?

Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Ja, jag har en fråga på det.
Och min fråga lyder:
vad är det för hets mot muslimer som Jimmie Åkesson bedriver?
Kan jag få ett utförligt svar med seriösa källhänvisningar.
Även jag har efterfrågat detta, men då det endast verkar röra sig om fria fantasier från skribenten i fråga kanske man kan lägga det på sophögen.
Jag vet inte alls mycket om vad Jim Åkesson har sagt/inte sagt, men det där låter högst orimligt att journalister skulle ha missat att skriva om. De verkar ju ha en redig blåslampa under röven på SD. Oberoende press var det ja.

Det var de frågor på det jag hade. Svar på det?
Citera
2015-08-05, 15:34
Avslutad
Henrik Arnstad kommer att fortsätta med sina nazist-jämförelser, o skriva att Sd har börjat bygga gaskammare o dödsläger.
Citera
2015-08-05, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil Jonson
Ja, jag har en fråga på det. Och min fråga lyder: vad är det för hets mot muslimer som Jimmie Åkesson bedriver? Kan jag få ett utförligt svar med seriösa källhänvisningar.
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Jag vet inte alls mycket om vad Jim Åkesson har sagt/inte sagt, men det där låter högst orimligt att journalister skulle ha missat att skriva om.

Om vi håller oss i närheten av topic är mitt svar att JÅ kan tänkas få liknande frågor på valnatten, om sin och partiets officiella syn på islam, som de frågorna han fick av Skavlan.

Tips: Googla på sd islam.

PS Finns faktiskt en tråd om det där flashbackpöbeln exponerar sina offerkoftor till max.
Senast redigerad av Wumtata 2015-08-05 kl. 16:42.
Citera
2015-08-16, 00:28
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wumtata
Tips: Googla på sd islam.

https://www.facebook.com/YayasanAzmiaTkSdIslamAzmia?ref=stream

Är det detta du menar med sd islam?
Citera
2015-08-16, 16:28
Avslutad
Jag är ingen anhängare av SD (avskyr samtliga stora partier i nuläget), men det vore intressant att se hur man reagerar... Egentligen har inte Sverige såå mycket att förlora på om SD styr landet heller, förutsatt att inte det allra värsta inträffar, att de avskaffar demokratin alá Hitler...

Annars är det ju då upp till bevis om de klarar av att sköta landet eller inte... Antingen blir det ju bättre, eller så blir det sämre, vilket innebär att de lär förlora makten efter 4 år. (Så som demokrati funkar)

Det är ju ändå bara en tidsfråga innan de blir störst, det enda som kan hejda den utvecklingen är om övriga partier inser att de inte kan fortsätta som idag... och istället börjar fokusera mer på att komma med egna lösningar på de problem som folk ser, som också fungerar i praktiken.

Idag lägger de på tok för mycket fokus på SDs brister, när övriga partier i själva verket är de som är ansvariga för den segregering som har uppstått... Och alla dess problem som uppstår på köpet.

Det är ju inte SD som har haft makten att skapa allt detta... Problemen vi ser idag kan endast skyllas på tidigare regeringar, vänster som högerstyrda.
Senast redigerad av sjelvefan 2015-08-16 kl. 16:48.
Citera
2015-08-19, 21:33
Medlem
OedipusRexs avatar
SD sveriges största parti, hur reagerar media?

I morgon kommer Metro att släppa nyheten att SD är Sveriges största parti. (http://www.friatider.se/sd-st-rsta-parti-f-r-255-procent)

Hur kommer media och twitter att reagera? Att Henrik Arnstad får ett psykbryt är nog ingen överraskning, men hur kommer ledarsidorna och nyhetsmorgon att reagera?

Det blir nog många analyser och gråt imorgon tror jag.
Citera
2015-08-19, 21:34
Medlem
Nu är SD största parti.

Gå in här: http://www.metro.se/search/

Och skriv "moderaterna" i sökfältet. Klicka på "sök".

"SD får 25,2 procent medan Socialdemokraterna hamnar på 23,4 procent
och Moderaterna 21,0 procent, visar Yougovs undersökning. Sammanlagt har
1 527 intervjuer..."

Metro råkade läcka info av misstag. - Friatider och Avpixlat äter nog tårta.

http://www.friatider.se/sd-st-rsta-parti-f-r-255-procent
http://avpixlat.info/2015/08/19/metro-morkar-yougov-matning-dar-sd-ar-storsta-parti/

Nu får vi ju se svart på vitt hur de övriga medierna reagerar. Det blir det väl det vanliga. Man ringer nazi-foliehattarna på Expo och kopplar in pansargeneralen Arnstadt.
Citera
2015-08-19, 21:35
Medlem
Mosebys avatar
Klart det blir bråk, det är SD.

Många vägrar inse att det inte finns många andra utvägar kvar snart
Citera
2015-08-19, 21:37
Medlem
NickSonnys avatar
Jag skiter fullständigt i hur PK-etablissemanget och media reagerar. Huvudsaken är att resten av partierna fattar galoppen och anpassar det här landets invandrings- och bidragspolitik till resten av Europa så att vi slutar upp med att vara en magnet för all världens parasiter och krigsförbrytare. Gör de inte det är det inte mitt fel om SD får egen riksdagsmajoritet om två mandatperioder. De har blivit varnade.
Citera
2015-08-19, 21:46
Medlem
Fekaliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Metro råkade läcka info av misstag. - Friatider och Avpixlat äter nog tårta.
Fria Tider och Avpixlat ska nog inte börja glufsa tårta än. Dels så är det ett enda opinionsinstitut, dels är det mer än 3 år till nästa val och dels så har SD en förmåga att hugga sina allierade i ryggen när de vill bli godkända av etablissemanget. Mattias Karlsson har ju offentligt benämnt Fria Tider som neofascistiskt.
Citera
2015-08-19, 22:35
Moderator
skunkensunes avatar
//Trådar sammanfogade.

mod
Citera
2015-08-19, 22:37
Medlem
Bavaros avatar
Ja jävlar!

Nu är det full panik hos Helin o Mattson.

Nu skulle man vilja vara en fluga på väggen på deras kontor och höra snacket.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in