2015-08-19, 18:38
Medlem
Pedro är givetvis sämre än Willian. Hade nog också hellre satsat på Mané före Pedro, som saknar spetsegenskaper. Han sken i Barca för att omgivningen var så jävla bra och för att han insåg sina begränsningar. Det är näppeligen någon stjärna.
Citera
2015-08-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Pedro är ju givetvis på en helt annan nivå än Mané. Fattar inte vad fan man ska med honom till, aldrig imponerat på mig nämnvärt. United har som du säger gott om yttrar som inte direkt står ut från mängden och ytterligare en liknande spelare behövs ej. I så fall ska det vara någon som höjer kvalitén markant.

Tror ärligt talat att Pedro hade kunnat vara väldigt nyttig för United och gjort laget bättre. Samtidigt är jag frågande till om han ens tar sig in i Chelseas startelva. Är han så mycket bättre än underskattade Willian?

Sett till eventuellt pris, utvecklingspotential, ålder, målsnitt osv så ser jag hellre Mané, men helst ingen av dom som sagt.

Fattar inte heller varför Pedro ska till Chelsea, sitta där och spela kula med Cuadrado på bänken? Nä förstår den inte faktiskt.
Citera
2015-08-19, 18:50
Bannlyst
Pedro gör ju mål, det gör inte Willian. Jag tror Pedro går rakt in i Chelsea, ingen slump att dom dyker in i affären nu efter den dåliga starten.

Har inte så många åsikter om att United drar sig ur Pedro-affären annars. Bra spelare, men inte mycket mer än så. Ser gärna att vi siktar ännu högre, annars ser jag hellre Pereira och Januzaj lira boll än såna som endast är marginellt bättre än det man redan har.

Mané har jag för dålig koll på. Sett ut som en trixig lirare men kan inte uttala mig desto mer om hur hög hans potential är.
Citera
2015-08-19, 18:54
Medlem
jaochss avatar
Pedro lär väl ta Willians plats ute på kanten samtidigt som Willian går in och spelar centralt skulle jag tro.

Costa
Hazard-Willian-Pedro
Matic-Fabregas
Citera
2015-08-19, 19:19
Medlem
Imbazs avatar
https://instagram.com/p/6kkt6Vn2F9/

Citera
2015-08-19, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xevic
Sett till eventuellt pris, utvecklingspotential, ålder, målsnitt osv så ser jag hellre Mané, men helst ingen av dom som sagt.

Fattar inte heller varför Pedro ska till Chelsea, sitta där och spela kula med Cuadrado på bänken? Nä förstår den inte faktiskt.

Malick Mané?
Citera
2015-08-19, 19:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Pedro lär väl ta Willians plats ute på kanten samtidigt som Willian går in och spelar centralt skulle jag tro.

Costa
Hazard-Willian-Pedro
Matic-Fabregas
Oscar lär ju ska spela, bara formen kommer så.
Citera
2015-08-19, 20:30
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Kovacic går inte före James. Antar att det blir ett rotationssystem där Isco och Kovacic ingår.

Ahh helvete. Jag hade inte tänkt på Rodriguez. Jag antar att Benitez kör sitt 4-2-3-1, det kan inte ge upphov till många centrala mittfältare om han inte tänker smala ner taktiken?
Citera
2015-08-19, 20:32
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Sakho vill lämna Liverpool, hoppas klubben inte säljer honom, han är och kommer alltid kännas stabilare än Lovren.
Jag tycker att Sakho är klubbens bästa mittback men att Lovren får spela får man ta då han trots allt varit bättre än Skrtel. Frågan är varför Sakho inte ens fanns på bänken senast? Är han reserv är det inte konstigt om han vill lämna. Just nu funderar man mest på om han hamnat i Rodgers frysbox och i så fall varför. Can ska inte spela mittback och är man då nöjd med att ha Touré och Illori som back-up? Får hoppas att den finns en bra logisk förklaring och att han stannar.
Citera
2015-08-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Oscar lär ju ska spela, bara formen kommer så.

Är väl inte säkert, Mou har väl varit lite kylig mot Oscar tidigare. Tror helt det beror på hur Pedro presterar, kommer han in och gör några bra prestationer så tror jag Mou petar Oscar ganska snabbt.
Citera
2015-08-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Ahh helvete. Jag hade inte tänkt på Rodriguez. Jag antar att Benitez kör sitt 4-2-3-1, det kan inte ge upphov till många centrala mittfältare om han inte tänker smala ner taktiken?

Vart ska Bale och Ronaldo spela då? Ronaldo funkar ju som toppforward visserligen. Snackas det inte lite om att Bale eventuellt ska lira i Nr 10-rollen?
Citera
2015-08-19, 21:00
Medlem
QCMAGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Vart ska Bale och Ronaldo spela då? Ronaldo funkar ju som toppforward visserligen. Snackas det inte lite om att Bale eventuellt ska lira i Nr 10-rollen?

Bale på ena kanten, Rodriguez på den andra och Ronaldo som 9? Jag tittar sällan på serie A, men det var någon eller några som snackade om att Ronaldo skulle spela som topp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in