Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
Jo med din egen erfarenhet så förstår jag att du bara ser dessa alternativ.
Men hörde och uppfattade bokläsaren rätt ?
Om han inte hörde rätt så har det antagligen inte varit vare sig GS eller TI's inblandade i händelsen. Snarare ett fall för öronläkaren.
Citat:
Vill bokläsaren baktala någon som kan förväntas läsa detta eller dennes bekanta?
På vilket sätt kan man baktala någon genom denna handling?
Om den inte har skett så som bokläsaren påstår så kan ju ingen ta åt sig av beskyllningen.
Och OM det har skett så som bokläsaren påstår så är det ju inte att baktala utan endast att återge.
Citat:
Var bokläsaren drogad vid tillfället ?
Mycket möjligt - det verkar vara vanligt med drogintag hos folk som tror sig vara utsatta för GS.
Citat:
Finns flera frågor man kan motfråga.
Jag tycker det är olyckligt att man börjat ta med maind control i detta då även om vissa klick ljud gick att höra 1974 från radar anläggningar så kan jag inte säga om det existerar eller inte.
Likadant med chemitrails, jag vet att det kan ta 3 år för partiklar spridda på ca 12000 meters höjd att nå marken , men visst vore det ett förutseende sätt att sprida ett biologiskt vapen om det gick att styra när dessa skulle vakna men nu då tanken är född så borde små luft prover tas in då och då för att lugna detta som sprids på nätet då en massa människor kan tro och sia om detta . Jag har alltid sätt kondensstrimmorna och tänker ju inte vapen i första hand men det skulle gå så jag håller tyst om det.
Japp, ut och prova på bara - ingen annan av de som påstår sig tro på chemtrails verkar det minsta motiverad att bevisa sina teorier så det vore nog bra om du tar initiativet. Kontakta t.ex. Stockholms Universitet och hör efter om du kan få hyra in dig / använda deras Lidar på AlbaNova. Tror även SMHI samt Lunds universitet har lidar - och Esrange om jag inte missminner mig.