2015-08-19, 12:12
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Någon som är bra påläst om tolerans? Råder delade meningar överallt jag läser nämligen. Jag trippa på 450mg igår, men på inte så tom mage och lite benzo i kroppen blev trippen inte riktigt av, blev aldrig någon riktig intense peak, trots att jag fick se lite smått visuellt. Mitt psyke borde inte vara, och känns inte, så utmattat iaf som det kanske skulle göra efter en svamptripp.

Vad tror ni, 650 mg idag? Vad händish

Bästa vore om du kan behandla psykadeliska droger med respekt istället och hålla dig borta från benzo och annan skit som förstör trippen. Klarar du inte av att hålla dig ren tillräckligt länge så att du inte har någon aktiv substans i kroppen samtidigt som du ska trippa kanske du seriöst ska se över ditt drogbruk.
Citera
2015-08-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaukatt
Bästa vore om du kan behandla psykadeliska droger med respekt istället och hålla dig borta från benzo och annan skit som förstör trippen. Klarar du inte av att hålla dig ren tillräckligt länge så att du inte har någon aktiv substans i kroppen samtidigt som du ska trippa kanske du seriöst ska se över ditt drogbruk.

Ja, känner mig riktigt pantad som inte kunde hålla fingrarna borta. Å andra sidan kan det inte ha vart mkt benzo kvar alls, räknade praktiskt taget med att inget fanns kvar. Hade uppenbarligen fel.
Citera
2015-08-19, 12:27
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ja, känner mig riktigt pantad som inte kunde hålla fingrarna borta. Å andra sidan kan det inte ha vart mkt benzo kvar alls, räknade praktiskt taget med att inget fanns kvar. Hade uppenbarligen fel.

Se till att vara tom i magen nästa gång, drick en kopp stark kaffe innan sen tar du allt meskalin i ett shotglas med vatten och se till att få i dig allt.
Citera
2015-08-19, 12:34
Medlem
Låter som du gjort detta förr? Vet du något om toleransen? Så jävla sugen på att slänga i mig resterande 650 och sätta mig utomhus. Som sagt, letat som en dåre och folk säger lite vad som helst ang. toleransen
Citera
2015-08-19, 16:44
Medlem
Citat:
Låter som du gjort detta förr? Vet du något om toleransen? Så jävla sugen på att slänga i mig resterande 650 och sätta mig utomhus. Som sagt, letat som en dåre och folk säger lite vad som helst ang. toleransen
1000-450=550mg.
Ursäkta min besserwisserighet, kunde inte låta bli.
Lycka till med trippen!
Citera
2015-08-22, 20:55
Medlem
fassti3dimensions avatar
Detta var ett bra initiativ!
Tack för info!
Citera
2015-08-24, 17:08
Medlem
San Pedro (meskalin)

Hejhåhallå

Jag har fått chansen att testa meskalin från kaktusen San Pedro och jag har några frågor innan jag fullföljer detta. Om tråden ligger fel så får mod gärna flytta på den istället för att kasta, tack.

Well, jag har nu bestämt mig för att inta meskalin innan sommaren är slut. Jag ska för mig själv packa en väska och tält för att bege mig ut i skogen för att hitta ett bra camp-spot och sedan spendera ett par dagar där och även ta meskalinet på plats. Jag har läst runt lite men hittar bara fakta som antingen inte matchar varandra eller inget nyttigt alls. Har läst en del tripprapporter as well. Har sökt som en dåre efter dokumentärer om just San Pedro men kammat hem noll, så är det något som har ett hett tips, kommentera mer än gärna.

Nu till frågorna.

1. Vad bör jag tänka på?
2. Är det någon större skillnad rusmässigt på t.ex San Pedro, Peruvian Torch, Cardon Grande och Peyote?
3. Hur lång är rus tiden? Vissa säger 5-8h och andra ~12h.

Tidigare erfarenheter av hallucinogener är en hel del svamp och LSD-25 en gång.

Mvh K
Citera
2015-08-24, 21:21
Avslutad
1. Ta reda på att du har rätt, aktiv mängd. Kaktusar har ibland en tendens att göra en besviken.

2. Näe, det är samma aktiva substans.

3. 10 h, vänder nedåt efter 5-6
Citera
2015-08-24, 21:45
Medlem
Det enda att tänka på är att behandla Meskalito med respekt.
Om du behöver hjälp med att välja dosering så rekommenderar jag att titta på följande länk https://www.erowid.org/chemicals/mescaline/mescaline_dose.shtml
Citera
2015-08-24, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Om du behöver hjälp med att välja dosering så rekommenderar jag att titta på följande länk https://www.erowid.org/chemicals/mescaline/mescaline_dose.shtml
Meskalito är en grön, kvicksilversnabb organisk entitet som enbart fungerar som budbärare mellan planen, en naturens Hermes. Se honom som ett sätt att nå högre.
Citera
2015-08-25, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
1. Ta reda på att du har rätt, aktiv mängd. Kaktusar har ibland en tendens att göra en besviken.

2. Näe, det är samma aktiva substans.

3. 10 h, vänder nedåt efter 5-6

Vad menar du med besviken? Utveckla gärna. En bekant skall koka 30cm kaktus åt mig det är allt jag vet, denne är kunnig inom ämnet så jag litar på personen i fråga så sett.

Citat:

Jag behandlar alla rusmedel/droger med respekt. No worries.

Mvh K
Citera
2016-10-07, 00:10
Medlem
Kafes avatar
Köpte 1g meskalin på fs för någon månad sedan. Produktomdömena var lite skeptiska. Vissa kände knappt någonting alls på doser runt 200g-300mg. Därför har jag blivit sugen på att slänga i mig hela grammet själv.

Har lång erfarenhet med hallucinogener (dock inte meskalin). Men vill bara bolla idén med er. Är detta en dålig idé? Vad får man för rus om man tar runt 1g på bra meskalin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in