Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Folk i den här tråden påstår ju på fullt allvar att "latinos" (de menar mexikaner) avgör presidentvalet i USA. Det slår mig nu att sådana inlägg ska jag börja rapportera som regelbrott mot off-topic och trams.
Det är du som påstår det ja, det alla andra påstår är att latinos är en av många viktiga väljargrupper då de kan hjälpa en presidentkandidat att bli vald.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Och ja, Trump blev kallad r-ordet.
För att han påstod att majoriteten av alla som kommer ifrån Mexiko är våldtäktsmän, knarksmugglare/knarkare eller yrkeskriminella och inte för något annat.
Du är den enda som fortsätter att trampa på samma punkt om att Donald Trump skulle ha blivit kallad för rasist för att han påstod att det finns kriminella i Mexiko, från Mexiko eller ens att det var för att han påstod att det kom droger ifrån Mexiko.
Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
vissa demokrater och dessutom kommer att få en historiskt hög andel svarta röster
Jasså?
har du bevis för detta eller är det ditt vanliga skitsnack som talar igen?
Men i din dingding värld så finns det aldrig motargument utan alla former av argument som inte backar dina idoler är enbart påhopp, du har (nästan) aldrig någon faktabasis för dina påståenden utan fortsätter enbart att mala på om samma skit, du fortsätter att tjata om att X är antivit osv.
Du är i slutändan bara en fjant, oavsett om Donald Trump vinner 2016 (vilket jag inte tror) eller ens blir en presidentkandidat så kommer det inte att ändra på det faktum att du anser att fakta är irrelevant och är aktivt antiintellektuell.