Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-08-03, 18:11
Medlem
muslemhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Mitt i Bullseye! Men Ego skulle aldrig sjunka så lågt att rösta på SD!
Så resonerar många som prioriterar det intryck budbäraren ger över det budskap budbäraren framför.
Clodius tycks således anse att den kurs 7klövern för Sverige på är rätt ok, i alla fall kan problemen som uppstår pga invandringen lösas på något sätt, "det ordnar sig alltid", typ...
Att med sin röst protestera mot just denna politik är att 'sjunka lågt'.
Citera
2015-08-07, 11:32
Medlem
WangHaos avatar
Snubben som han beskriver är Johan Juthberg, en snubbe med mycket konstiga åsikter om tjejer.

https://www.facebook.com/johan.juthberg
Citera
2015-08-07, 11:55
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nautilus2x
"deras politik fylls ut av bottenlös populism, något som är direkt farligt för ett samhälle, vars politik borde styras av åsikter baserade på fakta"). Substansen i citatet är inte bara svårbegripligt utan hela formuleringen är direkt bedrövlig.

Så länge du förstår vad han menar spelar det ingen roll om texten har småfel

Jag tolkar det som om att han menar att SDs strategi är att trycka på frågor som är tagna ur luften men som ändå raggar röster. Typ "Massinvandringen är alldeles för dyr och förstör vår välfärd och detta måste vi sätta stop för!"

Detta är ju en vanlig sak av politiker längre ut på vänster och högerskalorna.
Fast det du " citerar " är sant dessvärre så då är det varken bottenlöst eller populistiskt.
Problemet är snarare alla okunniga idioter som fortsätter rösta på sjuklövern i tron att ni är humanister.
Citera
2015-08-10, 20:15
Medlem
JustZlatans avatar
Inte helt överraskande har Sovjets Television gjort en intervju med honom.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastmanland/han-kritiserar-sd-efter-sitt-avhopp
Citera
2015-08-10, 20:27
Medlem
Extasiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Inte helt överraskande har Sovjets Television gjort en intervju med honom.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastmanland/han-kritiserar-sd-efter-sitt-avhopp
Önskar att de frågat honom vad han själv gjorde för att bekämpa de här avvikelserna han påträffade. Det är ju minst lika intressant som det han upplevt.

Bra att Bieler var tydlig med att hon tänker gå till botten med det här! Hoppas att han samarbetar så att fler stenar ur partiets ryggsäck kan avlägsnas.
Citera
2015-08-18, 10:42
Medlem
Avhopparen Jens Nilsson: SD är främlingsfientliga och bakåtsträvande

http://nyheter24.se/debatt/806988-fd-sverigedemokrat-darfor-borde-du-aldrig-lagga-din-rost-pa-sd

Avhoppad SD politiker säger sanningen om partiet. Därför bör du inte rösta på SD!

Vad säger ni? Har han upptäckt att - precis som alla andra - att den snabbaste vägen till karriär är att skrika rasist.

Trosan din hycklare! Min röst går till SD!
Citera
2015-08-18, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashspy
http://nyheter24.se/debatt/806988-fd-sverigedemokrat-darfor-borde-du-aldrig-lagga-din-rost-pa-sd

Avhoppad SD politiker säger sanningen om partiet. Därför bör du inte rösta på SD!

Vad säger ni? Har han upptäckt att - precis som alla andra - att den snabbaste vägen till karriär är att skrika rasist.

Trosan din hycklare! Min röst går till SD!

Avhoppare är alltid intressanta.
Citera
2015-08-18, 13:08
Medlem
Citat:
Du som röstar på Sverigedemokraterna för att sätta press på de andra partierna: är din röst värd så lite att du kan slänga bort den på ett parti vars medlemmar uttrycker sig rasistiskt, homofobiskt och sexistiskt?
Detta är viktigt att SD-sympatisörer förstår!
Citera
2015-08-18, 13:21
Medlem
Jesper Nilsson är ett bevis för att de som söker sig till SD inte är alltför smarta.

Han är en vänstervurmare som brinner för jämlikhet, hbtq-frågor, osv. Tror han valde fel parti.
Citera
2015-08-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jesper Nilsson är ett bevis för att de som söker sig till SD inte är alltför smarta.

Han är en vänstervurmare som brinner för jämlikhet, hbtq-frågor, osv. Tror han valde fel parti.

Jag tror att det är ett vanligt fall av trotskistisk infiltration, det är en del av deras taktik. Gå med i partiet, lalla omkring ett tag, komma ut som "visselblåsare" för att skada. Kommunister är ett vidrigt släkte, att vi inte gjort som Finland gjorde är ett mysterium då de ju öppet är landsförrädare. Något som rimligtvis borde vara belagt med dödsstraff.
Citera
2015-08-18, 13:34
Medlem
vemjeligs avatar
Varför skulle jag ens rösta på SD om jag inte trodde att partiet verkligen var på detta vis?
Citera
2015-08-18, 13:36
Medlem
Klownfaces avatar
Haha gillar han gubbens kommentar i kommentarsfältet: L*rs-Ol*f Ström:
Nu börjar SD-anhängare vakna ur sin dvala och överge partiet och dess naiva analys - bra!
Jo tjena, i hans kulturmarxistiska drömmar Även om det skulle vara så att det finns nazister och otäcka rasister i SD så kommer det inte spela någon roll när det är det eller kaosblattar och terrorister att välja på, folk är trötta på alla epitet som slängs på vanliga svenskar och den här killens avhopp/avstängning kommer inte förändra ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in