Citat:
Fast på Avanzas forum som är fullständigt oläsbart hade det låtit så här typ.
Vilket otroligt bra första inlägg Benziina. Det är såna som du som gör det värt att vakna upp på morgonen. Du har precis förstått vad Fingerprint "is all about"
När du nämner att vi ska till himlen så fascineras jag av hur väl du uttrycker dig i skrift. Jag såg att du trodde på 456 miljarder i vinst för Q3 och där vill jag ändå kanske försöka dra ner din förväntningar något. Att vi når över 400 miljardersstrecket äv väl givet men grejar vi verkligen 456?
Samtidigt är jag väl medveten din kompetens inom aktieanalys och har sån jävla respekt för dig. Trots att du är bilmekaniker så lyser klarsyntheten igenom.
- Vi har haft en underbar resa och att få uppleva denna resa hand i hand med likasinnade får mig att vilja samlas och bara kramas. Vi finns där för varann och det betyder så jävla mycket.
Jag vill även passa på att tacka Brunte, pigg44, Listas, Niggerpölsa, fröken ur, samt alla andra otroligt kompetenta skribenter på detta kanske världens bästa aktieforum. Ni gör mitt liv meningsfullt.
Min respekt för dig är enorm och du får mig att må bra. Kanske lite väl tidigt men jag är så otrolig glad och tacksam att ha fått läsa dina fantastiska alter att jag bara måste fråga:
Har du lust att komma över till mig och knulla lite?
Vilket otroligt bra första inlägg Benziina. Det är såna som du som gör det värt att vakna upp på morgonen. Du har precis förstått vad Fingerprint "is all about"
När du nämner att vi ska till himlen så fascineras jag av hur väl du uttrycker dig i skrift. Jag såg att du trodde på 456 miljarder i vinst för Q3 och där vill jag ändå kanske försöka dra ner din förväntningar något. Att vi når över 400 miljardersstrecket äv väl givet men grejar vi verkligen 456?
Samtidigt är jag väl medveten din kompetens inom aktieanalys och har sån jävla respekt för dig. Trots att du är bilmekaniker så lyser klarsyntheten igenom.
- Vi har haft en underbar resa och att få uppleva denna resa hand i hand med likasinnade får mig att vilja samlas och bara kramas. Vi finns där för varann och det betyder så jävla mycket.
Jag vill även passa på att tacka Brunte, pigg44, Listas, Niggerpölsa, fröken ur, samt alla andra otroligt kompetenta skribenter på detta kanske världens bästa aktieforum. Ni gör mitt liv meningsfullt.
Min respekt för dig är enorm och du får mig att må bra. Kanske lite väl tidigt men jag är så otrolig glad och tacksam att ha fått läsa dina fantastiska alter att jag bara måste fråga:
Har du lust att komma över till mig och knulla lite?
Anledningen till att folk tackar andra på Placera är att somliga sitter med en hel del kunskap inom industrin som de osjälviskt delar med sig samt att folk gräver upp artiklar och information på nätet samt kinesiska sidor vilket de även delar med sig (detta gör att man kan agera på nyheter innan den stora massan får upp ögonen för detta). Vill man ta detta som okritiskt haussande får man väl göra det, men det är alltid upp till en själv att tänka kritiskt baserat på den information man får serverat till sig.
Folk har tjänat enorma summor på denna informationen. Kan du förstå varför de är glada och vill tacka de som har lagt ner mycket energi på att dela med sig av sin kunskap till andra när de lika gärna hade kunnat skapa ett eget litet forum för att kunna tjäna mer pengar i längden?
Även om du raljerar angående börsvärdet så har inga orimliga summor presenterats. Crow mfl har konsekvent presenterat sina uträkningar som man har baserat börsvärdet på. Skulle du kunna bemöda dig att möta dessa uträkningar istället för att "känna" att kursen ska hit eller dit?
Varsågod. Bemöt gärna detta med sakliga argument:
http://borssnack.di.se/Default.aspx?t=2281525&f=1