Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Nej,det gjorde jag inte vilket jag har klargjort ett antal gånger. Uppenbarligen klarar du inte ens sv att läsa innantill alt att du förvanskar medvetet för att försöka skaffa dig en grund för ett argument. Oavsett anledning har du därmed bevisat att det inte finns nåt skäl för en vettig människa att lyssna på dig.
Inlägget där du klargjorde det postades efter det inlägg av Svenne som jag svarade på. Jag läste inläggen i kronologisk ordning och kom därför till Svennes inlägg innan jag kom till ditt.
Du skrev hur som helst i det klargörande inlägget att du förvisso personligen inte hade gjort som jag beskrev i strategi 1, men du skrev även att det som jag kallade strategi 1 inte är spekulation.
För att göra allt mycket klart och tydligt: jag menar
inte att strategi 1 är 100% spekulation, jag menar däremot att strategi 1
inte heller är 0% spekulation, samt (och det här är kontentan) att strategi 1 är
mer spekulation än strategi 2.
Hittills har jag inte sett något
substantiellt inlägg från någon (och det inkluderar givetvis Gromph) som pekar i riktning mot att strategi 1 är lika lite spekulation som strategi 2 eller mindre, men det ser ju ut som att jag har några sidor till med inlägg att skumma igenom i kronologisk ordning, nu när jag kommit förbi ditt.