Citat:
Ursprungligen postat av
DEVGRU
Så illa alltså? Trodde att det var mest svenskar i Hyllie. Är ju mycket nybyggt och rätt höga priser där.
De vita som handlar p[ Emporia bor runtomkring. De som bor i sjalva kaernan sponsras av skattebetalarna. Det kommer sa manga att det inte finns andra alternativ. Det ar anledningen till att man parkerar dem i nybyggena och det ar anledningen till att man bygger sa intensivt dar. Man har mark och bygger for muslimerna.
Man kan inte smita fran de muslimska horderna (och kaosmanniskorna) i Malmo genom att hyra nagot dyrt. Darfor kan Malmo stad blasa upp sin budget och ordna ett enormt underskott som i sin tur satter press pa de som gar plus inom det sa kallade "utjamningssystemet". Hade jag varit politiker i en region som gar plus och tvingas varje ar till att ge mer till t.ex. Malmo hade jag satt ner foten. Det ar smartare att gomma undan pengarna och ist'llet investera de pengarna i sin egen region an att kasta bort dem genom att ge bort dem till Malmo. Man kan lika garna elda upp pengarna. Det skulle formodligen vara battre an att sponsra kriminella muslimer.
Ak dit ett par ganger om du har mojlighet over en tidsperiod, obeservera objektivt och dra egna slutsatser.
Sedan tror jag att det ar smartare att investera i ett hus (om man nu vill stanna i Skane). Man far mer for pengarna och slipper forhoppningsvis muslimer. Men a andra sidan vem vill bo i en region dar polisen maste ha en helikopter i luften for att gripa muslimska brottslingar (knarkhandlare) och vilka foretag vill verka i en region dar zigenare kan dyka upp och langtidsparkera sig pa mitt foretags parkering och havda besittningsratt. Vad sager mina kunder och leverantorer om att jag lagligt inte kan fa bort kriminella zigenare fran min egen parkering? Blir man inte lite fundersam?
De flesta jag kanner som ar smarta har redan stuckit fran Skane och Sverige. De vill inte vara i ett land med endemisk politisk korrekthet (korkade manniskor), korruption, inkompetens och skeenande kriminalitet. man vill inte riskera att ens kids blir svaertade av genusneutralitet, vanstern och den enorma kriminalitet eller att riskera att traffa p[ muslimer med tanke p[ hur hetsiga och aggressiva de ar. Har de en dalig dag sa aker kniven eller pistolen fram. Har man da "otur" sa har man en tragedi pa halsen. Det racker att man ite haller med dem for att de ska bli hetsiga. Detsamma galler spanjorer, fransman och latinamerikaner.