2015-08-15, 09:56
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
https://mobile.twitter.com/69Abris/status/631782217283452928?s=09

Vad kan det vara för kanon som kan vara påväg till Brynäs? Spännande iallafall...

Det låter bara som spekulationer. Abrahamsson vet inget och har aldrig vetat något. Men det kommer dyka upp en ny back. Det är ganska självklart. Båda du och jag ser att det saknas en toppback i Brynäs uppställning.
Citera
2015-08-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Det låter bara som spekulationer. Abrahamsson vet inget och har aldrig vetat något. Men det kommer dyka upp en ny back. Det är ganska självklart. Båda du och jag ser att det saknas en toppback i Brynäs uppställning.

Ja, det där ska man inte tolka som att han hört något namn som är en kanon, utan att det finns stora pengar (Anderséns stora lön) att använda på den back som ska in.
Citera
2015-08-15, 10:22
Medlem
OlleVieros avatar
[quote=IamTheMaster|54351757]Melart kommer nog snarare att stävja fega huvudtacklingar. Luleå behöver någon som kan försvara deras lirare (Cehlarik, Rajala mfl.) från fega påhopp.
Där kommer Melart in i bilden, en superbra värvning av Osten.
Kan man bli avstängd för slagsmål i SHL?[/quote]

Kan de ge dig på att man kan bli. Räcker nästan med att du kastar handskarna så blir det avstängning. Vevar man på i gammal klassisk andra sidan Atlantenstil så blir det en massa matchers avstängning. Köpa en fighter till Sverige är bortkastade pengar. Funkar i bästa fall som med Brashear, ända tills dom måste visa muskler.
Citera
2015-08-16, 12:27
Medlem
Jakub Petruzalek heter alltså Örebros kommande förstacenter. Jag är nöjd! Bara hoppas att han kan ha hundraprocentig fokus på hockeyn under sin tid här.
Senast redigerad av Tiltovic 2015-08-16 kl. 12:29.
Citera
2015-08-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiltovic
Jakub Petruzalek heter alltså Örebros kommande förstacenter. Jag är nöjd! Bara hoppas att han kan ha hundraprocentig fokus på hockeyn under sin tid här.

Vad gör att du tror att han inte skulle ha 100 fokus?
Citera
2015-08-16, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad gör att du tror att han inte skulle ha 100 fokus?

Inte länge sen detta inträffade.
Citera
2015-08-16, 12:57
Medlem
Citat:
Inte länge sen detta inträffade.

Där ser man. Allmänt är jag skeptisk till Tjecker i Elitserien.
Citera
2015-08-16, 13:00
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Kan nog bli bra det.
Citera
2015-08-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Där ser man. Allmänt är jag skeptisk till Tjecker i Elitserien.

Well, jag är säker på att Gulas skulle tas emot med öppna armar här. Det är bara att skeppa hit honom!

Nej, men att han är tjeck är inget som oroar mig alls. Vi har redan Krejcik i truppen som lirat med honom i landslaget, och givetvis har man hört med honom angående Petruzalek innan man landat värvningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Kan nog bli bra det.

Jo, men det tror jag med. Trodde inte vi skulle få in ett så pass etablerat namn till slut. Blev lite mer hoppfull inför säsongen nu
Citera
2015-08-16, 17:27
Medlem
Kalle-Kottes avatar
[quote=OlleViero|54355580]
Citat:
Ursprungligen postat av IamTheMaster
Melart kommer nog snarare att stävja fega huvudtacklingar. Luleå behöver någon som kan försvara deras lirare (Cehlarik, Rajala mfl.) från fega påhopp.
Där kommer Melart in i bilden, en superbra värvning av Osten.
Kan man bli avstängd för slagsmål i SHL?[/quote]

Kan de ge dig på att man kan bli. Räcker nästan med att du kastar handskarna så blir det avstängning. Vevar man på i gammal klassisk andra sidan Atlantenstil så blir det en massa matchers avstängning. Köpa en fighter till Sverige är bortkastade pengar. Funkar i bästa fall som med Brashear, ända tills dom måste visa muskler.

Det där är ju väldigt mycket upp till domarna. Ibland nöjer sig domarna med ett vanligt GM trots att båda spelarna kastad handskarna och slagit varandra mot ansiktet. Ibland ger det MP. Jag har till och med sett spelare få GM fast de inte ens kastat handskarna.
Citera
2015-08-16, 17:35
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnesduk
Han brukar ha koll på Brynäs. Eller iallafall ett par rätt som han varit först med.
Citera
2015-08-17, 14:17
Medlem
Illusioners avatar
Deutsch fick KHL-kontrakt. Var tidigare på ett try-out.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/khl/article21266500.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in