Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Antagligen så är DNA de hittade spermier (sädesvätska). Jag gissar på att hon först blev våldtagen för att sedan knivhuggas till döds.
Spekulationer om halshuggning ger jag inte mkt för, spekulerades i ikeamorden också om det där ngn tomte höll fast vid sitt om halshuggningar osv, men det kunde inte bekräftas. Utan där var det hugg i buken och inget annat (hoppas jag)
I vilket fall så är det som hänt denna tjej och alla andra tragiskt, men det blir så när politiker stänger ner psykvården, minskar ner på platser och dårarna släpps ut vind för våg
Jag tror inte våldtäkt och sedan knivhuggen till döds. Har ingen direkt statistik att hänvisa till, men en våldtäkt inleds sällan med att GM hade bestämt sig för att ha ihjäl henne.
Tror inte sexualmord brukar göras med kniv, utan oftare strypning eller med ett trubbigt föremål (sten, pinne eller så – något som finns till hands).
Citat:
Ursprungligen postat av
jenlov
Hårfärg åtminstone, jämför åter med Linköpings-fallet där de vet att GM är ljushårig. Med andra ord så kan de inte se om GM har svenska eller norska föräldrar, kanske inte heller svenska eller estländska, men definitivt svenska eller etiopiska.
Kan inte det helt enkelt ha att göra med att i mössan påträffades ett ljust hårstrå?
Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Jag har en väldigt enkel och logisk teori kring hur detta har gått till:
BO har träffat någon vid sidan av sitt förhållande på någon kontaktsajt. Prion här är alltså då sex och inte ett förhållande då hon redan har ett. Eftersom BO är en aktiv löpare så ter det sig inte alls onormalt för BO’s pojkvän att hon skall ut och springa. Valet av spår är dock märkligt då det inte är samma slinga som BO sedan tidigare brukar springa. Jag vet själv utav erfarenhet att man gärna löper samma spår och inte byter hur som helst.
BO tar bilen och åker iväg, hon har sedan innan gjort upp mötesplats med GM för att diskret träffas över en snabbis. Den lustfyllda akten äger rum och direkt efteråt så stryps BO för att sedan helt enkelt dumpas i skogen runtom motionsspåret. DNA har nu hittats och antagligen i en kondom någonstans i skogen. Hur dom kunnat säkerställa att DNA verkligen tillhör GM beror på att även DNA från BO hittats på kondomen självfallet.
Summering av det hela så bör polisen således leta efter GM på sociala medier , dejting/sex-sajter.
Det är inte en teori, det där är fantasier som du mejslat fram på kammaren. Ren idioti som inte på något vis bygger på kända omständigheter, och inte något som bidrar till diskussionen.