Citat:
Ursprungligen postat av
delta2
Att någon med ditt så kallade intellekt kan få det till att jag har rekommenderat ett visst sätt att köra på grusvägarna mot Martorp är en stor gåta . Det enda jag gjorde var att ifrågasätta lämpligheten med att köra fort med tanke på vägens beskaffenhet . Kallar du det för en rekommendation så är det ju upp till dig . Om det tillför något av värde i tråden är väl lika tveksamt som att dina inlägg skulle göra det . Att du försöker skriva på ett vuxnare sätt som skulle visa på att du begriper något gör ju inte att så är fallet . Att slänga sig med uttryck som du gör skulle göra att du begriper mer än andra är ju bara skrattretande . På vilket sätt skulle förresten ditt CITERADE dravel om krokodilers matvanor tillföra tråden något för att komma med en av dina ofta förekommande frågeställningar . Och att du inte kan läsa innantill eller har dålig läsförståelse förstår man ju när du inte ens vet vad som står i bildtexten i artikeln du har hållit på och tragglat i hela kvällen . Med tanke på mängden inlägg i den här tråden och i övriga ämnen så saknar du väl ett liv utanför fb och därför sitter du här och försöker hävda dig på det viset i stället .
Såhär skrev du, citat;
Citat:
Vid sträcka 3 så är det en ganska hög mittsträng så där skulle jag inte rekommendera att köra allt för fort . Längst öster ut på sträcka 3 ut mot landsvägen sitter också en skylt om att vägen bara får användas av fordon med tillstånd . Bäst väg är det nog i så fall på sträcka 2 där det är åkrar på båda sidor om vägen . Vägen är bitvis ganska gropig också särskilt där det är mycket träd och buskar kring vägen .
Det är samma sak som att rekommendera att inte köra allt för fort, ge dig nu ditt lilla äckliga troll.
Citatet om krokodiler handlade inte om matvanor i sig och var riktat mot Xenias påstående så som jag uppfattade det om att reptiler inte gömmer sitt offer, reptiler är ologiska, vilket jag påvisade vara ett osant påstående därför att krokodiler ibland gömmer sina byten 2-3 veckor. Saken handlade om reptilhjärnan och hur den fungerar.
Ja vi vet att du har ifrågasatt lämpligheten i att köra fort på den där vägen och det tillför fortfarande ingenting av värde i den här tråden. Ett vittne påstås ha sett minst ett fordon framföras i hög fart på den omtalade vägen oavsett lämpligheten att köra i hög hastighet där, så vad vill du försöka påvisa genom ditt trollande?
Du kan överanalysera den där vägen, dela in den i hundra avsnitt och redovisa varje meter var för sig, ett vittne har ändå sett en bil framföras i hög fart på den där vägen, fattar du inte, glömt att ta din medicin eller vad är det för fel på dig?