Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Att jag skriver av något på nätet och använder i tråden är en allvarlig anklagelse tycker jag. Jag är noga med att ange när det är ett citat. Givetvis försöker jag styrka mina påståenden och visa den information som jag baserar mina påståenden och tro på, att inte du gör detsamma är beklagligt.
Jag vidhåller att dina slutsatser som du väver in här i tråden till största del är grundlösa då du sällan eller aldrig kryddar med information som gör dig värd att ta på allvar.
Du går i försvarsställning och uttrycker dig på ett barns vis istället för att vara saklig.
Du rekommenderar här i tråden hur man bör framföra ett fordon på den omtalade grusvägen. Berätta nu en gång för alla vad den rekommendationen tillför tråden.
Att någon med ditt så kallade intellekt kan få det till att jag har rekommenderat ett visst sätt att köra på grusvägarna mot Martorp är en stor gåta . Det enda jag gjorde var att ifrågasätta lämpligheten med att köra fort med tanke på vägens beskaffenhet . Kallar du det för en rekommendation så är det ju upp till dig . Om det tillför något av värde i tråden är väl lika tveksamt som att dina inlägg skulle göra det . Att du försöker skriva på ett
vuxnare sätt som skulle visa på att du begriper något gör ju inte att så är fallet . Att slänga sig med uttryck som du gör skulle göra att du begriper mer än andra är ju bara skrattretande . På vilket sätt skulle förresten ditt
CITERADE dravel om krokodilers matvanor
tillföra tråden något för att komma med en av dina ofta förekommande frågeställningar . Och att du inte kan läsa innantill eller har dålig läsförståelse förstår man ju när du inte ens vet vad som står i bildtexten i artikeln du har hållit på och tragglat i hela kvällen . Med tanke på mängden inlägg i den här tråden och i övriga ämnen så saknar du väl ett liv utanför fb och därför sitter du här och försöker hävda dig på det viset i stället .