Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag måste inte ha sett vägen för att förstå att en hög hastighet kan vara relativt skicket på vägen samt vittnets subjektivitet. Att du inte förstår det visar bara att ditt intellekt ligger på en lägre våning än mitt.
Jag tycker att jag har mycket vettigt att komma med, bland annat att ställa dina urbota korkade slutsatser mot väggen, syftet är att påvisa att de inte håller så att övriga i tråden inte använder sig av dem, dina rekommendationer och slutsatser kan leda till allvarliga tankevurpor, det gagnar inte tråden.
Som sagt , vad du tror , tycker eller drar för slutsatser är helt ointressant . Om
intellekt hade räknats i våningar hade väl ditt hamnat i källaren . Vad du bidrar med i tråden är ju bara att försöka visa att du begriper något fast du egentligen mest sitter och skriver av annat på nätet och använder i dina inlägg . Vad gäller
tankevurpor så är det ju något du är lyckligt förskonat ifrån eftersom som du aldrig tänker . Så ta ditt kvackande och hoppa i ankdammen bland dom andra lallarna .