Citat:
Ursprungligen postat av
FaderBerg
Det är kapitalism. Ägarna ska ha sitt och avkastningen ska ökas år för år. Bet365 håller bookie-branschens lägsta overround, och då har man inte råd med vinnande spelare.
Det är extremt att de ringer upp folk, tycker jag. Nästan lite obehagligt.
Håller med!
Sen att dom ringer upp är riktigt obehagligt kan jag tänka mig.
En kul historia i samma spår:
Jag blev kund hos GALA för länge sedan, och jag vann rejäla summor nästa på en gång. Eftersom jag är noga med att skicka in dokument som krävs för uttag så var det aldrig några problem att plocka ut ex antal 10k.
Efter uttaget slutade jag spela nästa på en gång, och sedan gick det någon vecka och allt var lugnt. Sen ringer dom från GALA kundsupport och frågar "Varför spelar du inte, har vi gjort något fel?".
Jag svarar "Nej, absolut inte, men jag är nöjd med mina vinster och mitt uttag så jag klarar mig länge nu!".
Det blev inte så mycket mer av det samtalet. Det jag tänkt på, som andra faktiskt tagit upp här på fb, är att man spelar mot sig själv. Jag vet inte än om det är så, för jag har inte upplevt det än. Däremot om man läser mellan raderna gällande telefonsamtalet från galas support så kan jag anta att dom inte fick chansen att vinna tillbaka uttagen....
Vet som sagt inte om det var därför dom ringde och ville ha mig till att spela mer, men det kan ligga något i det....
Ska undersöka det vidare...