2015-08-15, 22:50
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Sundsvall åker inte ur iår, Sundsvall åker inte ur iår, tjalalalala!

Jävla skitmatch men vi vinner tredje matchen irad och håller dessutom nollan, passa er Malmöbor som hatar plastgräs! Puss!

Ja, ni håller er kvar i år, grattis!

Jag förstår inte passningen till skåningarna, ni mötte ju dem i premiären och var riktigt, riktigt usla. Möter ni dem i cupen?
Citera
2015-08-15, 22:59
Medlem
Att Rosenberg kommit undan med endast ett rött under hela sin karriär är fan i mig hans främsta prestationen.

https://imgur.com/Y8DwtxK
Senast redigerad av Hagoromo 2015-08-15 kl. 23:12.
Citera
2015-08-15, 23:13
Medlem
Rosenberg är rätt så bra på att använda kroppen, hyfsat ofta så funkar det ganska bra, ibland går det åt helvete, som i detta fallet, där han bör få gult då det är en vårdslös satsning och han kommer helt fel in i situationen, det är lite Martin Dahlin över honom.
Citera
2015-08-15, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Tycker inte det ser så farligt ut.
Visst han spräcker ju ögonbrynet eller vad det nu är som gör att han börjar blöda. Men tycker knappast det skall vara rött. (Vet ej vad utfallet blev?)
Det Rosenberg gjorde mot Florén skall ses som farligt spel enligt regelverket...

Fan att han inte kan hålla koll på sina jävla armbågar!
Citera
2015-08-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Sundsvall åker inte ur iår, Sundsvall åker inte ur iår, tjalalalala!

Jävla skitmatch men vi vinner tredje matchen irad och håller dessutom nollan, passa er Malmöbor som hatar plastgräs! Puss!
Kallar du alla söder om Gävle för Malmöbor? Kul i så fall.

Jag tror många har förståelse för att det är plastgräs norr om Gävle. Svårare att förstå att lag väljer att spela på det i Göteborg, Stockholm, Borås, Norrköping... områden där det faktiskt existerar gräsplaner att spela på.

Ps. Ni behöver nog 7p till på tio matcher.
Citera
2015-08-16, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag tror många har förståelse för att det är plastgräs norr om Gävle. Svårare att förstå att lag väljer att spela på det i Göteborg, Stockholm, Borås, Norrköping... områden där det faktiskt existerar gräsplaner att spela på.

Hur många av de lag som spelar på plast tror du har valt det själva?

Just sayin'.
Citera
2015-08-16, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Kallar du alla söder om Gävle för Malmöbor? Kul i så fall.

Ps. Ni behöver nog 7p till på tio matcher.

Hur jävla lång tid ska det ta innan folk som dig förstår vad odlingzzoner är för något?
Citera
2015-08-16, 01:10
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Att Rosenberg kommit undan med endast ett rött under hela sin karriär är fan i mig hans främsta prestationen.

https://imgur.com/Y8DwtxK

Rosenberg och hans fula spel är ständigt ett diskussionsämne i denna tråden, ändå står han bara på ett gult kort hittills. Hehe.

Från ståplats tyckte jag ändå att det var rätt tydligt att Rosenberg visste vad han gjorde. Värdelöst agerat av domaren sedan.
Citera
2015-08-16, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenWW
Hur jävla lång tid ska det ta innan folk som dig förstår vad odlingzzoner är för något?

När ska klubbar i svealand förstå att anlita ett par rediga grässkötare så hade även sundsvall kunnat ha gräsplan året runt,men det är en kostnadsfråga.
Citera
2015-08-16, 01:42
Medlem
Att det snackas om Rosenbergs spel hela tiden när det varit likadant år efter år,han e genialisk på fulheter.En spelare alla lag suktar efter men aldrig kommer få.

Rodic tror jag blir nästa miljonsäljning över 40 mille för MFF,redan i vinter efter europaspelet..

Om 5 omgångar leder MFF allsvenskan och släpper ej det..sanna mina ord
Citera
2015-08-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCrimeSmurfs
Om 5 omgångar leder MFF allsvenskan och släpper ej det..sanna mina ord

måste ju kännas för jävligt för dig. var väl bara några veckor sedan du inte trodde det skulle bli något guld och att det var bra eftersom det skulle "kosta mer än vad det är värt" pga guldbonusar
Citera
2015-08-16, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
måste ju kännas för jävligt för dig. var väl bara några veckor sedan du inte trodde det skulle bli något guld och att det var bra eftersom det skulle "kosta mer än vad det är värt" pga guldbonusar

Instämmer helt,den dagen,den veckan,efter åtvidabergsmatchen,bortamatchen mot Salzburg trodde jag fan d va kört,inget fungerade..
MEN,urladdningen hemma mot salzburg och dessa 2 allsvenska matcherna mot gbg o gefle e fa n tron högre än turning torso..

Sen sa jag inte det var bra det inte d blev guld,d enda som var bra var att inget av topkonkurenterna hämtar pengar i europa och +ar där,så deras guld kommer kosta mer än va det är värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in