Citat:
Ursprungligen postat av
bea67
men det är inte som på tv att man hittar mördaren efter 2 timmar,,,,jag tror dom vet mer än vad vi vet,och dom läser säkert här
Dåså, kära norrortspolisen. Nu har det gått 1 vecka och 3 dar och det verkar som att ni inte har ett skit att gå på utan väntar på att få gripa i varje halmstrå ni kan få tag i. Det tog ju er cirka 3-4 dar för att komma på att det fanns övervakningskameror och begära ut det, så här är ett tips.
Börja förhöra eventuella personer som hon senast hade kontakt med och hennes närmsta för att få en klarare bild om det fanns någon hotbild mot henne, sedan tycker jag ni ska börja att kika på om hon hade skickat nån t.ex. "Snap" till nån som där fick reda på att hon ska ut i skogen och springa ensam. Det kan även vara så att hon har kommenterat någon bild på Instagram där en tjej skulle ut och springa och hon kommenterat att även hon ska ut och springa i Runby skogen och GM där fått reda på information.
Ni måste verkligen vara på tå nu och kartlägga hennes sista timmar i livet, för jag kan nästan sätta 100 på att du/ni sitter i ett kafferum nu med en kollega som sitter och kastar en boll i väggen och frågar din andra kollega om hen kommit på något angående fallet.