Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Det var en retorisk fråga.
Vad är själva kärnan i att du ogillar Trump så mycket? Har det att göra med han icke pk stil, frisyr eller är det den illegala invandringen du stödjer av någon anledning?
Som du upprepar gång på gång trots att jag har kommit med svar som potentiellt är bättre lösningar än en mur.
Att du fortsätter att tjata om den illegala invandringen målar dig inte direkt i något bättre ljus utan får dig att framstå som okunnig och icke insat.
Jag har även svarat på varför jag inte gillar honom vid minst ett tillfälle men kan göra det en sista gång.
Det jag inte gillar med Donald Trump är att han uppför sig som en sjuåring om någon förolämpar honom eller säger något som han inte tycker om så blir han öppet otrevlig vilket inte skall ses som något bra hos en potentiell ledare för ett land.
Han vill även bomba Irak för att senare låta oljebolagen bygga upp landet och att hans kampanjansvarige har sagt upp sig och säger att Donald Trump håller på och tappar all verklighetsuppfattning är bara ytterligare ett dåligt tecken.
Världen behöver inte fler ledare med psykiska hinder utan den behöver dem som kan prata med varandra utan att hota om krig osv.
Ja det är bra att han går emot det som är pk men all pk är inte dålig utan behövs för att man skall kunna föra dialoger med andra länder.
(Skrivet på telefon)