2015-08-10, 22:45
Medlem
Milford.Cubicles avatar
antar att jag skulle gilla de
Citera
2015-08-10, 22:47
Medlem
Milford.Cubicles avatar
antar att jag skulle gilla de.
Citera
2015-08-10, 22:55
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Många sexpartners tyder i mina ögon på en desperat kille som kör in kuken i vad som helst, och det är aldrig attraktivt.
Många flickvänner tyder på att han antingen blir kär till höger och vänster eller så är han inte seriös och varför skulle han då vara det med mig? Skulle verkligen inte känna mig utvald, som Helipolis påstår sig veta, utan snarare som ännu en av hans tidsfördriv.

Tycker ganska likt dig här, även vad gäller delen med många förhållanden. Jag anser till och med att det är oattraktivt med killar som varit kära fler än ett fåtal gånger, eftersom de då är "mentalt lösaktiga". Jag skulle inte känna mig särskilt speciell om jag exempelvis var hans femte förälskelse - tvärtom, eftersom jag anser att det är fler än vad som är rimligt att ha under en hel livstid. Jag är inte själv någon som sprider känslor omkring mig, varför detta är heligt för mig.
Senast redigerad av bockyboat 2015-08-10 kl. 23:16.
Citera
2015-08-10, 22:57
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
antar att jag skulle gilla de.

Far åt helvete troll.
Citera
2015-08-10, 23:09
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Far åt helvete troll.
det är bara sexigt om han gillar att knulla... jag behöver inte få känna mig speciell från en kille
provocerande eller?
värre att det skulle vara en person som ljuger då, det skulle jag inte orkat med
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2015-08-10 kl. 23:30.
Citera
2015-08-10, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
Tycker ganska likt dig här, även vad gäller delen med många förhållanden. Jag anser till och med att det är oattraktivt med killar som varit kära fler än ett fåtal gånger, eftersom de då är "mentalt lösaktiga". Jag skulle inte känna mig särskilt speciell om jag exempelvis var hans femte förälskelse - tvärtom, eftersom jag anser att det är fler än vad som är rimligt att ha under en hel livstid. Jag är inte själv någon som sprider känslor omkring mig, varför detta är heligt för mig.

Du tar orden ur munnen på mig!
Är också sparsam med mina känslor, varit förälskad 2 ggr. aldrig kär.
Citera
2015-08-10, 23:38
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Behöver inte fantisera, redan varit med om en player som ville bli ihop med mig. Jag gapskrattade och sa "Nej, skulle aldrig kunna lita på dig". Någon finjustering fick han ingen chans till då jag ett tag påstod att jag ville träffa honom en viss dag för att den dagen stänga av mobilen för att senare helt ignorera hans samtal och sms. Så mycket för betydande "erövringar".

1. Verkligen inte.
2. Har sett för mycket, är snarare för misstänksam av mig.

Visst, intala dig det. Intala dig att du vet bättre vad jag och samtliga andra tjejer vill ha bättre än vi själva gör.
Det är svårt för en player att finjustera någonting när han blir ignorerad.

Det där var bara en av flera. Finns en bra player som har lurat dig tillräckligt bra utan att du fattat det bara, och du har bara blivit en till stämpel i hans bok. Det osar om dig.
Citat:
Samma sak här, miss. Retard, du får aldrig reda på tidiare förälskelser från playern, han får dig att tro att du är den speciella. Du går på det, blir knullad och lämnad
Citera
2015-08-10, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CDisciple
Mitt intryck är att dom flesta tjejer inte tänder på själva siffran i sig. Det är liksom ingen öppnare att säga "tja, jag har knullat hela den här klubben". Det är snarare bieffekter som gör det positivt, både uppenbara och anade, vilket i min erfarenhet players (tex. turkiska strandraggare) ofta själva poängterar.

Hårda bieffekter:
- Han är extrovert
- Han vet vad tjejer vill höra
- Han för sig självsäkert och underhållande socialt
- Han ser nog i alla fall rätt så attraktiv ut (fräscha kläder, frisyr, inte fet, osv.)

Möjliga mjuka bieffekter (varierar i effektivitet beroende på tjejens grad av efterblivenhet och upphetsning):
- Han får tjejen att känna sig speciell både uttryckligen och indirekt
- Bra i sängen jämfört med en kille som inte knullat lika mycket
- Möjligen nåt annat, orkar inte komma på nåt mer

Detta stämmer väl. En kvinna får de sakerna hon vill ha när hon inleder ett förhållande med en "player". Det är inte konstigare än så.

Anledningen till att dessa män ibland dumpar tjejen är att de är heta på marknaden. Även det är inte konstigt. Alltså behöver de inte vara toffel i ett förhållande. Blir de singel så har de tjejer på rad.

Till er killar som tycker det är orättvist, sluta vara martyrer.
Citera
2015-08-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback
Det där var bara en av flera. Finns en bra player som har lurat dig tillräckligt bra utan att du fattat det bara, och du har bara blivit en till stämpel i hans bok. Det osar om dig.

Svara på frågan, hur har de sårat mig?
Kan upplysa att det är väldigt svårt för mig att bli sårad av någon jag inte har känslor för. Snarare de som verkar bli upprörda när jag slutar svara på deras meddelanden avnågon anledning.

Men fortsätt intala dig själv att vara player med stämplar och erövringar(vem använder sådant språk, patetiskt) är något positivt och att de som sagt emot i den här tråden känner sig själva sämre än du gör om det får dig att må bättre.
Debattera vettigt eller återkom när du har något att komma med. Att påstå sig veta mer om en persons liv än den själv gör är inte att debattera vettigt ifall du inte fattat det.
Senast redigerad av LionQueen88 2015-08-10 kl. 23:59.
Citera
2015-08-10, 23:58
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iWishYouWould
Detta stämmer väl. En kvinna får de sakerna hon vill ha när hon inleder ett förhållande med en "player". Det är inte konstigare än så.

Anledningen till att dessa män ibland dumpar tjejen är att de är heta på marknaden. Även det är inte konstigt. Alltså behöver de inte vara toffel i ett förhållande. Blir de singel så har de tjejer på rad.

Till er killar som tycker det är orättvist, sluta vara martyrer.
det är ju ändå vidrigt att bete sig så och inte ha några riktiga känslor. mest dumt för han själv tycker ja.
Citera
2015-08-11, 00:07
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback

Samma sak här, miss. Retard, du får aldrig reda på tidiare förälskelser från playern, han får dig att tro att du är den speciella. Du går på det, blir knullad och lämnad

Jag sitter och diskuterar hypotetiska fall och resonerar kring dessa, du däremot försöker dra in mig i något som inte ens är aktuellt med anledning av hur mitt kärleksliv ter sig.

Ärligt talat så har jag levt lite för länge och gått igenom lite för mycket för att en sådan där så kallad player ska lyckas komma i närheten av mig. Där går du bet. Den typen av naivitet som du beskriver finns i allra högsta grad, men jag hade behövt vara ungefär tio år yngre och så vidare för att vara mottaglig. Man lär sig genomskåda en hel del beteenden med åren.
Senast redigerad av bockyboat 2015-08-11 kl. 00:10.
Citera
2015-08-11, 00:12
Medlem
Heliopoliss avatar
Citat:
Behöver inte fantisera, redan varit med om en player som ville bli ihop med mig. Jag gapskrattade och sa "Nej, skulle aldrig kunna lita på dig". Någon finjustering fick han ingen chans till då jag ett tag påstod att jag ville träffa honom en viss dag för att den dagen stänga av mobilen för att senare helt ignorera hans samtal och sms. Så mycket för betydande "erövringar".

När skrev att du fantiserar så menade jag inte att du aldrig haft med players att göra. Skit samma, det är oviktigt. Håller din anekdot för uppdiktad eller förvrängd. Antingen det, eller så har playern du träffade inte haft bra game nog. Inga konstigheter.

Citat:
1. Verkligen inte.
2. Har sett för mycket, är snarare för misstänksam av mig.

1. Jo.
2. Det förstärker bara #1.

Citat:
Visst, intala dig det. Intala dig att du vet bättre vad jag och samtliga andra tjejer vill ha bättre än vi själva gör. Det är svårt för en player att finjustera någonting när han blir ignorerad.

Ni vet inte vad ni vill ha. Har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Tysta och blyga killar blir ignorerade. Inte players. Om det vore så skulle det inte finnas players. Men det gör det ju.

Citat:
Jo, för att jag inte hade känt mig en gnutta speciell och således hade ifrågasatt honom på alla möjliga vis. Jag hade ältat och rotat i allt varje minut av dygnets vakna timmar, samt krävt att han förklarade saker för mig gång på gång.

Ja. Det är ju halva grejen. Ni blir involverade fortare än någonsin. Logiskt att tro att ni drar er ur då ingen vill uppleva sådana känslor. Ändå sker det inte. Som en drog drar han in er.

Citat:
Tro mig, jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att jag inte skulle kunna hantera den typen av partner. Jag vill varken riskera att springa in i hans gamla ligg på stan eller få en massa påträngande bilder i huvudet av honom med någon annan i en sexuell situation - jag skulle bli frigid på köpet. Det skulle medföra så många problem som jag inte är villig att ta in i mitt liv.

Jag tror dig. Övertygad om att dina känslor är äkta. Det är en förutsättning för att hela skiten ska fungera. Likgiltighet är motsatsen till attraktion. Hat och (framförallt) tvivel kan man jobba med. Playern ingjuter smärta i er. Han är också den som magiskt löser upp smärtan när han lägger på charmoffensiven. Logiskt kan ni säkert ana att det är ett spel, men ni tycker om det för mycket. Gång på gång kommer ni tillbaka för mer.

Ni tjejer levererar bra argument i tråden. Fina riktlinjer och principer. Dessa efterföljs inte i verkligheten. Alla är pryda och fina snowflakes när man frågar. I verkligheten lyser ni med er frånvaro. Är det inte nu någon ska skriva "Jo men så ser din verklighet ut när du bara träffar slampor"? Pfft. Slampor, fina tjejer, rika, fattiga. Det spelar ingen roll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in