Är kille, men svarar ändå.
När jag var ung, och bodde i en liten stad, så blev jag under en tid känd som en kille som var kåt, och som knullat runt och varit lite småsvining mot tjejer. Jag har aldrig varit så populär som då. Helt plötsligt så flockades kvinnor runt mig, som jag dittills hade betecknat som "out of my leauge". Dessutom så betedde de sig ofta som kåta slynor, som ville bli knullade hårt och lätt dominerade/förnedrade.
Flera av dessa tjejer var sådana som jag tyckte hade ratat mig tidigare. Dessutom så hade de ofta pojkvänner, men ville ändå porra sig med mig.
Å ena sidan så kände jag mig som en kung. Lite som att leva i en porrfilm på riktigt. Har aldrig känt sådan bekräftelse sedan, när det gäller just det rent sexuella. Men TYVÄRR, TYVÄRR, TYVÄRR, så hade jag med mig en moral, som gjorde att jag började må dåligt av detta efter ett tag.
När jag så hur jag kunde gå ifrån att nästan ingen tog notis om mig, till att bli "månadens smak", utan att jag själv tyckte att jag hade förändrat något, så gjorde det att jag tappada all tilltro till romantik och "fina" relationer. Jag kände att allt var falskt, och att attraktion byggde på falska attribut.
Dessutom så gjorde alla otrogna brudar att jag tappade tilltro till tjejers förmåga till trohet och lojalitet. Det var nästan värre, att dessa tjejer bara ville bli knullade av mig, fastän de ville stanna med sina pojkvänner, än om de hade velat bli tillsammans med mig också. Sedan dess så har jag alltid varit livrädd för att hamna på den andra sidan, och vara den "snälla" killen vars tjej knullar med svin bakom ryggen.
Och så snart jag började ifrågasätta situationen, enligt ovan, så började "magin" att försvinna. Med tiden så blev någon annan "månadens smak", och jag började känna mig mer ignorerad igen. Tyvärr så efterlämnade denna tidsperiod dels minne av en "topp" som troligtvis blir svår att återuppleva, och dels en del "existensiella" grubblerier över människans natur. Jag tror att det krävs att man är lätt psykopatisk, alternativt bedövar samvetet med droger, för att kunna rida vidare på denna typ av våg hela livet, som ett svin som knullar sina polares flickvänner mm.
Så här långt i efterhand, så är jag dock tacksam för erfarenheten. Jag har även förstått att mycket av det "slyninga" beteende som jag fick iakkta, berodde på omognad hos tjejerna, och att man faktiskt kan lita på vuxna tjejer, i stor utsträckning. Men i fantasin så händer det fortfarande att jag kan drömma mig tillbaka. Inte så att jag haft väldigt svårt med tjejer sedan dess, men jag har aldrig kunnat välja och vraka, leva ut mina sexuella drifter, på samma vis.
Sammanfattningsvis så skulle jag alltså säga att kvinnor som vill knulla, speciellt de som vill bli lätt dominerade/förnedrade, och kanske speciellt de som är unga/omogna, attraheras till män som har rykte om sig att ha knullat runt, på nämnda vis.