2015-08-10, 12:46
Medlem
Tror definitivt de inte bryr sig.
En man som legat runt mycket har bevisligen goda kvaliter, snygg, bra självförtroende etc.

Kvinnor är genetiskt kodade att gilla sådana här män, de som påstår annat i tråden hymlar bara.
Citera
2015-08-10, 13:00
Medlem
Bisticks avatar
Bryr mig inte nämnvärt men jag vill heller inte veta nåt om killen sexförflutna, före min tid = angår inte mig.

Därimot hatar jag när killens kompisar skyter vad dem gjort sexuellt tillsammans förut. Blää.
Citera
2015-08-10, 13:04
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bistick
Bryr mig inte nämnvärt men jag vill heller inte veta nåt om killen sexförflutna, före min tid = angår inte mig.

Därimot hatar jag när killens kompisar skyter vad dem gjort sexuellt tillsammans förut. Blää.

Ellerhur! Ja, all skränigt skrytig kiss and tell är sjukt osexigt. Och skryta om vad man gjort sexuellt? Är de 16 eller? Sätter sig verkligen vuxna människor ner och startar en konversation med: "jag har gjort [ditten] och [datten], jag!"
Citera
2015-08-10, 13:16
Medlem
I detta ämnet är det bäst att låta det förflutna vara just det förflutna. Således bryr jag mig inte eller vill höra något om det. Kan inte se att förhållandet blir varken bättre eller sämre av att känna till det.
Citera
2015-08-10, 13:29
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CDisciple
Mitt intryck är att dom flesta tjejer inte tänder på själva siffran i sig. Det är liksom ingen öppnare att säga "tja, jag har knullat hela den här klubben". Det är snarare bieffekter som gör det positivt, både uppenbara och anade, vilket i min erfarenhet players (tex. turkiska strandraggare) ofta själva poängterar.

Hårda bieffekter:
- Han är extrovert
- Han vet vad tjejer vill höra
- Han för sig självsäkert och underhållande socialt
- Han ser nog i alla fall rätt så attraktiv ut (fräscha kläder, frisyr, inte fet, osv.)

Möjliga mjuka bieffekter (varierar i effektivitet beroende på tjejens grad av efterblivenhet och upphetsning):
- Han får tjejen att känna sig speciell både uttryckligen och indirekt
- Bra i sängen jämfört med en kille som inte knullat lika mycket
- Möjligen nåt annat, orkar inte komma på nåt mer

Det fetade kommer jag aldrig att förstå. Hur kan en tjej känna sig speciell om killen har varit med många före henne? Dessutom noterar jag att tjejer i tråden skriver att TRESIFFRIGT är uppseendeväckande men inte tvåsiffrigt. Finns det öht någon snubbe som har legat med 50+ som har skött samtliga samlag på ett 'snyggt' sätt? Känner ni er speciella tjejer om snubben har varit med 50+ tidigare innan er? Hur uppfattar ni generellt en sådan snubbe? Vad har han för image?
Citera
2015-08-10, 13:39
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Det fetade kommer jag aldrig att förstå. Hur kan en tjej känna sig speciell om killen har varit med många före henne? Dessutom noterar jag att tjejer i tråden skriver att TRESIFFRIGT är uppseendeväckande men inte tvåsiffrigt. Finns det öht någon snubbe som har legat med 50+ som har skött samtliga samlag på ett 'snyggt' sätt? Känner ni er speciella tjejer om snubben har varit med 50+ tidigare innan er? Hur uppfattar ni generellt en sådan snubbe? Vad har han för image?

Det var TS som satte ribban vid 100. 50+ är också uppseendeväckande, men det beror ju på också. Är det en man i 50 årsåldern är det inte så farligt ändå. Ett par nya tjejer per år är inte så himla mycket.
Citera
2015-08-10, 13:44
Medlem
Varför känner hon sig speciell för det fetmarkerade? ja, för att hon:

- Blir utvald av och får vara (ligga) med en man som har bra värde, speciellt eftersom det är undertonat att han kan välja bland dom flesta eller alla tjejer (det indirekta).
- Får höra det hon vill höra och känna det hon vill känna eftersom han är bra med tjejer och en del av att vara det är just att få henne att känna sig speciell (det direkta).

Det är väldigt enkelt faktiskt. Hon känner sig speciell eftersom han indirekt av sitt värde samt intrycket av att han är framgångsrik nog att välja bland tjejer och direkt av sin skicklighet får henne att göra det.
Citera
2015-08-10, 13:45
Medlem
vasaduellers avatar
Är kille, men svarar ändå.

När jag var ung, och bodde i en liten stad, så blev jag under en tid känd som en kille som var kåt, och som knullat runt och varit lite småsvining mot tjejer. Jag har aldrig varit så populär som då. Helt plötsligt så flockades kvinnor runt mig, som jag dittills hade betecknat som "out of my leauge". Dessutom så betedde de sig ofta som kåta slynor, som ville bli knullade hårt och lätt dominerade/förnedrade.

Flera av dessa tjejer var sådana som jag tyckte hade ratat mig tidigare. Dessutom så hade de ofta pojkvänner, men ville ändå porra sig med mig.

Å ena sidan så kände jag mig som en kung. Lite som att leva i en porrfilm på riktigt. Har aldrig känt sådan bekräftelse sedan, när det gäller just det rent sexuella. Men TYVÄRR, TYVÄRR, TYVÄRR, så hade jag med mig en moral, som gjorde att jag började må dåligt av detta efter ett tag.

När jag så hur jag kunde gå ifrån att nästan ingen tog notis om mig, till att bli "månadens smak", utan att jag själv tyckte att jag hade förändrat något, så gjorde det att jag tappada all tilltro till romantik och "fina" relationer. Jag kände att allt var falskt, och att attraktion byggde på falska attribut.

Dessutom så gjorde alla otrogna brudar att jag tappade tilltro till tjejers förmåga till trohet och lojalitet. Det var nästan värre, att dessa tjejer bara ville bli knullade av mig, fastän de ville stanna med sina pojkvänner, än om de hade velat bli tillsammans med mig också. Sedan dess så har jag alltid varit livrädd för att hamna på den andra sidan, och vara den "snälla" killen vars tjej knullar med svin bakom ryggen.

Och så snart jag började ifrågasätta situationen, enligt ovan, så började "magin" att försvinna. Med tiden så blev någon annan "månadens smak", och jag började känna mig mer ignorerad igen. Tyvärr så efterlämnade denna tidsperiod dels minne av en "topp" som troligtvis blir svår att återuppleva, och dels en del "existensiella" grubblerier över människans natur. Jag tror att det krävs att man är lätt psykopatisk, alternativt bedövar samvetet med droger, för att kunna rida vidare på denna typ av våg hela livet, som ett svin som knullar sina polares flickvänner mm.

Så här långt i efterhand, så är jag dock tacksam för erfarenheten. Jag har även förstått att mycket av det "slyninga" beteende som jag fick iakkta, berodde på omognad hos tjejerna, och att man faktiskt kan lita på vuxna tjejer, i stor utsträckning. Men i fantasin så händer det fortfarande att jag kan drömma mig tillbaka. Inte så att jag haft väldigt svårt med tjejer sedan dess, men jag har aldrig kunnat välja och vraka, leva ut mina sexuella drifter, på samma vis.

Sammanfattningsvis så skulle jag alltså säga att kvinnor som vill knulla, speciellt de som vill bli lätt dominerade/förnedrade, och kanske speciellt de som är unga/omogna, attraheras till män som har rykte om sig att ha knullat runt, på nämnda vis.
Citera
2015-08-10, 13:47
Medlem
Argus-eyeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Det var TS som satte ribban vid 100. 50+ är också uppseendeväckande, men det beror ju på också. Är det en man i 50 årsåldern är det inte så farligt ändå. Ett par nya tjejer per år är inte så himla mycket.

Resonerar ni likadant i era egna sexpreferenser? Att ni kan ons:a ett 20-30 tal killar per år utan problem? Jag föreställer mig att man är som mest sexuellt aktiv i sina yngre år. Argumentet "En man i 50 års åldern" känns inte rimligt.
Citera
2015-08-10, 13:48
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argus-eyed
Resonerar ni likadant i era egna sexpreferenser? Att ni kan ons:a ett 20-30 tal killar per år utan problem? Jag föreställer mig att man är som mest sexuellt aktiv i sina yngre år. Argumentet "En man i 50 års åldern" känns inte rimligt.

Uhm, hur fick du ett par om året till 20-30?
Citera
2015-08-10, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Så här långt i efterhand, så är jag dock tacksam för erfarenheten.

Och jag är tacksam att du delade den
Citera
2015-08-10, 18:13
Medlem
Fettbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heliopolis
Många kommer säga att de inte vill ha en sådan kille. Att det är äckligt, tyder på omognad, osäkerhet osv. Detta stämmer inte. Finns inga nackdelar. Tjejer ser sig inte som en i mängden, utan som om de är utvalda ur mängden á la "han kan få vem han vill men väljer mig!". Detta är allt de tänker på. Lita inte på de tjejer (och killar) som påstår annat.
Det kan inte bli mer rätt än såhär^
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
En man som skryter om det för mig är äcklig och bör hålla sitt avstånd till mig.

En man som insett att det var fel och ångrar sitt förflutna när han var ung är en annan femma. Då skulle jag respektera hans ärlighet och även förstå att han är seriös nu.

Det är en stor skillnad på män som aldrig inser deras fel och män som gör det. Jag är en öppen människa som förlåter men går man runt och skryter om det och tror att det är mer manligt när en man ligger med 50000 kvinnor så kan han ta sitt pick och pack och dra
Ni sliddjur kommer verkligen aldrig att fatta vad det är för män ni har att göra med

Skrytandet sker bakom er rygg och inför vissa killkompisar, däremot säger man till tjejen att det var sådan man var förr men inte nu längre, så hon känner sig utvald och speciell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in