Ska man skratta eller gråta! hahaha

Shit dettta slår allt! "Graviditeten är inne på sjätte månaden " detta är ju underbart med........ Jag har varit med om 15år som har varit helt vilda när dom var så i den ålder mina vänner...... Men aldrig detta....
1. vem fan åker dit när det är krig?
2. Vad trodde hon att det skulle bli? det är ju inga dans på rosor där nere!
3. Vem fan kommer på en sån dum ide? Killen måste ha övertalat hon eller planera detta......
Tycker fan synd om hennes mamma och pappa! skulle inte inte vilja vara i deras sitt nu! tänk dig att dit barn är där nere som hon är nu.... fy fan allså... Ingen makt har man eller så... man är helt fast..... hur kan hon rymma där ifrån med en gravid mage.... Jag skulle göra allt för att rymma ifrån landet.... Hur det vet jag inte för jag vet ju inte hur det är där nere Bästa är ju att leka MacGyver eller rambo då.... jag tro att ingen kan eng där med.... polisen kan inte göra ett piss där..... bästa är ju att anlita lite "The A-Team" eller lite som kan detta om det finns något sånt... men det tro jag inte.... fail där med.... sverige kan inte göra ett piss.... hur kommer hon klara sig där med en unge? jag ser att detta är 90 % att hon komma dö eller något sånt... tänk om usa kommer in och bomba där hon är! säker död.....
Tänk dig hur foster familjen tänker som! ALDRIG MER BARN HIT IGEN..... tro jag
Varför talar inte hon med killen som fick dit hon att hjälpa hon hem....
Hon ska ha tur om hon kommer hem till sverige helt levande..... Lycka till med det
hoppas att hon lär sig sin läxsa..... Men jag tro att hon kommer död där nere och aldrig få hem henne igen