• 1
  • 2
2015-07-22, 14:51
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Jag har aldrig lagt märke till någon tjej med dumboöron, kan det vara för att dom döljer det med frisyrer? Kan tjejer ens ha såna öron?

Den dag jag stöter ihop med en kvinna med stora eller utstående öron kommer jag nog lägga märke till det, minst lika avtändande som ett stort störande adamsäpple.

edit: kom att tänka på att playboybunnies undantas från avtändanderegeln.

Det ligger nåt i det du säger. En gång när jag var i säng med en tjej blev jag lite förvånad över att hennes öron (som just i vanliga fall doldes under hennes frisyr) pekade så mycket utåt dock inget som man går därifrån p.g.a.
Citera
2015-07-22, 15:49
Medlem
svampdamps avatar
Skulle det vara vanligare med stora öron hos män? I don't think so.
Citera
2015-07-23, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Skulle det vara vanligare med stora öron hos män? I don't think so.
Nej. Möjligtvis då hos senior gubbar då dom brukar ha större öron?, öronen slutar aldrig växa heller. Men det är nog som tidigare sades i tråden att tjejens öra döljs av håret.

Kan dessvärre inte hitta någon statistik/undersökning på om majoriteten av män skulle ha större öron än kvinnor.
Så det förblir nog ett mysterium.
Senast redigerad av KonnyCement 2015-07-23 kl. 10:15.
Citera
2015-07-23, 14:10
Medlem
Har rejäla komplex över mina öron, dubbelt så stora som vissa andras öron. Går och spänner öronen och ansiktet för att de ska se mindre ut, ska nog göra en öronförminskning i en väldigt snar framtid om det nu ens går.
Citera
2015-07-25, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Har rejäla komplex över mina öron, dubbelt så stora som vissa andras öron. Går och spänner öronen och ansiktet för att de ska se mindre ut, ska nog göra en öronförminskning i en väldigt snar framtid om det nu ens går.
Låter jobbigt hörrudu.
En väninna till min Syster gjorde en sådan operation, öronen såg bara konstiga ut efteråt.
Fåfängt enligt mig, så jäkla illa kan det inte va såvidare man inte ser ut som Gizmo.
Citera
2015-07-25, 16:40
Medlem
Zikniks avatar
Munknulla medan man håller i ett par stora öron, mums!
Citera
2015-07-27, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY

I åldern 14, 15 upp till 19 hade jag komplex för allt möjligt på min kropp. För smalt, för snett, för stort (fötterna), för långt. Det gick över alla de där känslorna.

En tjej borde kunna dölja stora öron med sitt hår? En kille kan klippa sig kort och framhäva öronen. Skitsamma väl, resten av kroppen då?

Blan det mest hjärtskärande jag någonsin hört så var det en pojke med "hartänder". Stackarn blev mobbad så att han försökte klippa av tänderna med tång. Fy fan.
Citera
2015-08-10, 13:45
Medlem
jonesy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziknik
Munknulla medan man håller i ett par stora öron, mums!
Det var något nytt. Ett framtida projekt,ska försöka lägga det på minnet bara!

Men jag vet inte om jag lagt märke till kvinnors öron direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in