Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-07, 20:38
  #15673
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
TM är inte miljonär, han är en fattig kyrkråtta. Han har ingenting... Adress i Thailand säger väl allt. Där bor bara fattiga europeiska pundare och inhemska buddister. TM lyckades inte ens behålla "Hitlertavlorna" som var värda 5 kr styck.


Jasså? Så det har du läst på internet?

Hus i thai är en bra sak. Hur många hus har du där? Sluta spela hjälte!


Jag kommer inte försvara Möllers ekonomi en gång till.

Du/alla får tro vad ni vill.

Finns det inte kontoutdrag på internet så är det inte sant.. Hallå???
Citera
2015-08-07, 20:54
  #15674
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Jasså? Så det har du läst på internet?

Hus i thai är en bra sak. Hur många hus har du där? Sluta spela hjälte!


Jag kommer inte försvara Möllers ekonomi en gång till.

Du/alla får tro vad ni vill.

Finns det inte kontoutdrag på internet så är det inte sant.. Hallå???
Inget märkvärdigt, jag satt på kåken med ett par pundare som också hade det, ganska många svenskar där.
Konstigt att han överklagar när de tar hans grejer och sätter honom i konkurs, om han inte bryr sig. Han MÅSTE ju leva som ett fattighjon, för som sagt han kan inte äga en villa eller några andra dyra saker, målvakt eller inte.
Citera
2015-08-07, 21:05
  #15675
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Inget märkvärdigt, jag satt på kåken med ett par pundare som också hade det, ganska många svenskar där.
Konstigt att han överklagar när de tar hans grejer och sätter honom i konkurs, om han inte bryr sig. Han MÅSTE ju leva som ett fattighjon, för som sagt han kan inte äga en villa eller några andra dyra saker, målvakt eller inte.


Jag vet inte vilka nollor du har suttit med.. Men däremot vet jag att alla rövar historier inte stämmer. Och det borde du veta..

Han kommer leva som en miljonär många år till.

Med guldrolex. Tror du verkligen inte att han kan leva med det???
Varför har han inte fått problem tidigare?????????????

/guld R
Citera
2015-08-07, 21:42
  #15676
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Varför har han inte fått problem tidigare?
Han har problem nu eftersom han är i konkurs. Den svenska fogden har tagit allt av värde i Sverige. Och oss emellan tror jag att den svenske fogden skiter i eventuella tillgångar i Thailand. De är inte värda besväret. Sydafrika - Dubai - Thailand. Säger det dig något?
Citera
2015-08-07, 22:17
  #15677
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Han har problem nu eftersom han är i konkurs. Den svenska fogden har tagit allt av värde i Sverige. Och oss emellan tror jag att den svenske fogden skiter i eventuella tillgångar i Thailand. De är inte värda besväret. Sydafrika - Dubai - Thailand. Säger det dig något?


Förstår Du inte verkligheten?

Isånafall kan jag lova dig att han har både guld och pengar.

TM är miljonär, och kommer vara det. Jobbigt?

Tyvärr så har jag personlig insikt. Inte Aftonbladet..

Testa mig? Glöm det... Ring TM.
Citera
2015-08-08, 01:30
  #15678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Jag vet inte vilka nollor du har suttit med.. Men däremot vet jag att alla rövar historier inte stämmer. Och det borde du veta..

Han kommer leva som en miljonär många år till.

Med guldrolex. Tror du verkligen inte att han kan leva med det???
Varför har han inte fått problem tidigare?????????????

/guld R
Det du sitter och gaffllar om ifall det stämmer, gör dig till en golbög. Det vet du va? Ifall det du skriver stämmer kommer det bli ännu mer hets på hans pengar. Grisen sitter och kollar flashback om du inte förstått det än.
__________________
Senast redigerad av stros 2015-08-08 kl. 01:33.
Citera
2015-08-08, 01:41
  #15679
Medlem
Läste dina andra inlägg i tråden och du var ute över att göra narr av dom så ignorera mitt förra inlägg.
Citera
2015-08-08, 02:35
  #15680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Förstår Du inte verkligheten?

Isånafall kan jag lova dig att han har både guld och pengar.

TM är miljonär, och kommer vara det. Jobbigt?

Tyvärr så har jag personlig insikt. Inte Aftonbladet..

Testa mig? Glöm det... Ring TM.

Tomas har hållit på med guld, konst osv i över 20 år så att om ni tror att han skulle vara bankrutt så kan jag informera er om att så är inte fallet. I hans position så kan jag säga att pengarna rullar in utan att han behöver anstränga sig allt för mycket. Kolla bara på han Torgny bedragaren han har levererat miljoner och då menar jag miljontals av kronor till Möller för att han ska vara "safe" och kunna fortsätta bedra folk då Möller backar han till 100%. Även Milan Sevo har fått samma betalningar då även han backat Torgny i alla år. Såna som Möller och Milan gör snabba pengar bara för att ställa upp med sitt namn eller bara dyka upp på vissa ställen under vissa affärer eller möten. Så till alla hyenor där ute tyvärr måste jag säga Tomas har så det räcker och blir över.
Citera
2015-08-08, 11:40
  #15681
Medlem
Kriminella mc-gängen expanderar i Europa

Störst är Hells Angels som nu finns i 27 europeiska länder.

På Europol, Europeiska polisbyrån, är man bekymrad över gängens tillväxt.

Europol, det europeiska polissamarbetet med säte i holländska Haag, befarar att fler mc-klubbar med kopplingar till kriminell verksamhet ökar risken för våldsamma konflikter.

http://www.expressen.se/kvallsposten...erar-i-europa/
Citera
2015-08-08, 19:08
  #15682
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Det du sitter och gaffllar om ifall det stämmer, gör dig till en golbög. Det vet du va? Ifall det du skriver stämmer kommer det bli ännu mer hets på hans pengar. Grisen sitter och kollar flashback om du inte förstått det än.


Sitt ner i båten och håll käften.

Under tiden så kan du lära dig vad ordet golare betyder innan du använder ordet.

T.M kommer inte springa runt och leta burkar och äta nudlar hela dagarna. Han är inte rädd för att leva livet.

Det kanske är jobbigt för er som inte tycker bra om han. Men sanningen är så här.


Tror du verkligen att han inte har kapital? Vad får dig att tro det? Aftonbladet?
Citera
2015-08-10, 13:05
  #15683
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Sitt ner i båten och håll käften.

Under tiden så kan du lära dig vad ordet golare betyder innan du använder ordet.

T.M kommer inte springa runt och leta burkar och äta nudlar hela dagarna. Han är inte rädd för att leva livet.

Det kanske är jobbigt för er som inte tycker bra om han. Men sanningen är så här.


Tror du verkligen att han inte har kapital? Vad får dig att tro det? Aftonbladet?
Du är hjärndöd. Klart han är pank. Varför betalar han annars inte sina skulder, det är ju bara några millar? Nu kan han inte komma till Sverige utan att bli punktmarkerad av kronis och snuten utan är hänvisad till Thailand som är ett riktigt jävla rövhål. Hade han bott kvar i Sydafrika eller bott i Spanien, Portugal eller något liknande så hade någon kanske trott på dina sagor. Men inga kriminella europeer med litet pengar att tala om bor i Thailand. Du kanske lurar dig själv men ingen annan.
Citera
2015-08-10, 14:52
  #15684
Medlem
vad är detta för tjejer som jobbar för gängen? tycker det låter överdrivet.
eller är de sa att det jobbar eller är tjejer medlemmar i gängen?

http://www.expressen.se/nyheter/de-a...ar-for-gangen/

http://www.expressen.se/nyheter/hon-...ma-for-en-van/

http://www.expressen.se/nyheter/19-a...m-mot-poliser/

http://www.expressen.se/nyheter/morm...tamin-i-behan/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback