Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticalHippo
Misären bland svenskar hade troligen också ökat. Tänk så många kvinnor, och även män, som har kunnat utbilda sig akademiskt, lagt tid på politik och bidragit på andra sätt till samhället i stället för att bli bidragstagare utan utbildning. Det är faktiskt inte ett ovanligt öde vid oplanerade graviditeter tidigt i livet.
Det är en jäkligt taskig kvinnosyn att aNta att vi endast ska vara behållare för fler barn för att erövra Sverige med vår "ras". Jag skäms över att dela parti med dig, du tänker exakt som en muslim och ändå är du säkert emot islam och anser att det är ett hot. Du är ett hot.
Här tar vi till överord och känsloargument så det skriker om det, ja
Ta reda på vad jag vill istället för att komma med påhopp och antaganden i mängder. Jag vill främst ha en stark fortlöpande diskussion i samhället om dessa frågor, att det problematiseras. Där tror jag definitivt den största minskningen kommer ske av aborttalen. Det i kombination med vecka 12 som är standard i europa.
Jag har inte pratat om någon ras eller att erövra något med kvinnors kroppar, det är du som fantiserat fram denna bild. Jag problematiserar att 4 miljoner foster aborteras på 100 år. Får jag inte det? Tycker du det är BRA?
Jag har nog snarare BÄST kvinnosyn jämfört med många andra, jag värnar kvinnor oerhört mycket och för ständigt fram frågor om problem som till stora delar drabbar kvinnor. Det finns ingen som tar brottslighet mot kvinnor på större allvar än jag exempelvis. Det är även främst kvinnor som tycker det jag för fram, har dom också en dålig kvinnosyn då enligt dig? Hatar dom sig själva och vill använda sig själva som behållare för rasen, eller vad du nyss yrade om? Det är främst kvinnor som vill problematisera aborttalen, inte män som du och dom flesta verkar anta på felaktiga grunder.
Jag vill ha en familjevänlig politik där familjer vågar och kan skaffa fler barn, där ensamstående inte behöver ha svag ekonomi och förstärka bådas ansvar över sitt barn. SD står ju betydligt närmre mig än dig i frågan så hur du kan skämmas över andra partikamrater på den grunden är en märklighet.