Citat:
Ursprungligen postat av
FUUM
Inte ok för min del att folk sitter o hittar på vad som hände när dom vart dömda och vad som påstås stå i domen....det är oklokt att sprida rykten..
Jag förstår som sagt att det är tråkigt att saker dras upp. Men det får man helt enkelt leva med. Jag föreslår att du låter bli att läsa istället för att sätta taggarna utåt, du kommer aldrig att tjäna nånting på det. Vad rykten anbelangar så får det stå för dig och den du menar sprider rykten, de allra flesta konstaterar bara fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Godless
Vet vi ens var tråden hittades? Alltså, hittades den i backen eller i anslutning till platsen där BO påträffades?
Nej det finns ingen sådan information. Det som sades var att man hade hittat någon form av rep eller snöre som man misstänkte var kopplat till dödsfallet.
Citat:
Ursprungligen postat av
LuisGaravito
Intressant spår. Verkar ju skett i ganska stor omfattning i närheten. Fanns även en intressant kommentar i facebook tråden.
Kan BO blivit påkörd av en motorcross? Kan det även vara dessa har sedan genat över grannarnas gräsmattor? Lite mer logiskt att gena med en motorcross över en gräsmatta än med en cykel?
Nja. Det måste man nog säga är osannolikt. En motorcykel av den sorten brukar göra ganska mycket väsen av sig och spåren är betydligt grövre än de som en vanlig cykel lämnar efter sig.