2015-08-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabban
Känns så otroligt osannolikt att han Kjell är så otroligt indolent att han pratar med sig själv via sadulisten's "soundboard" som han gjorde på kjell.
Inte alltid man känner igen sin egen röst, fast du har rätt. Desto mer osannolikt känns det att hans fru inte känner igen rösten.

Så du menar på att det här skulle vara iscensatt?
Citera
2015-08-08, 19:51
Medlem
SUlZ7es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Eller så skaffar du Lunarcop och stöttar verksamheten, om du nu gillar den.
Skrev nyligen i inlägg #1618 att jag försökt men PAYSON av okänd anledning vägrar låta mig skapa ett konto! Vilket gör att jag kan inte betala den obligatoriska avgiften som krävs för LC. Då EC saknar andra betalningsalternativ får jag helt enkelt leta någon annan stans.
Citat:
Ursprungligen postat av Dabban
Sadulisten har ju nyss lagt upp en ny podcast för tre dagar sen där han berättar mer om Kjell och hur det gått till.

Dock har aningen om att allting skulle vara en PR-kupp slagit mig, om ni kollar på antalet donationer och nya personer senaste tiden så har det gått ifrån 1 - 3 pers per dag till 10 - 15 st per dag, så de har ju isf lyckats ordentligt!
Ja, det var en riktigt lyckad PR-kupp! Alla blir ju sjukt nyfikna när någon bankar på någons dörr och ska döda denne, speciellt med en kändis som Kjell. Har du lust att beskriva vad som hänt då jag ej kan få tillgång till LC?
Senast redigerad av SUlZ7e 2015-08-08 kl. 19:58.
Citera
2015-08-08, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SUlZ7e
Skrev nyligen i inlägg #1618 att jag försökt men PAYSON av okänd anledning vägrar låta mig skapa ett konto! Vilket gör att jag kan inte betala den obligatoriska avgiften som krävs för LC. Då EC saknar andra betalningsalternativ får jag helt enkelt leta någon annan stans.

Ja, det var en riktigt lyckad PR-kupp! Alla blir ju sjukt nyfikna när någon bankar på någons dörr och ska döda denne, speciellt med en kändis som Kjell. Har du lust att beskriva vad som hänt då jag ej kan få tillgång till LC?
Försöker skicka PM till dig, men du är en skitunge som har gjort så jag inte kan skicka pm till dig. Kolla dina inställningar så kan jag hjälpa dig sen!
Citera
2015-08-08, 21:09
Medlem
ETA2824-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
https://www.youtube.com/watch?v=Mh4tpKubm0A

Ojdå Är det på riktigt?

Filmen är nere nu, vad var det för något?
Citera
2015-08-08, 21:41
Medlem
SUlZ7es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Han syftar på att ljudfilerna inte gynnar Sadulisten inför en kommande eventuell rättegång
Kjell har ju själv spelat in sina samtal med sin bandspelare så han lär ha delar av dem ändå om han nu kan sköta en sådan. Dessutom är det ju mest i början EC använder sina egna röster och det var väl 3 år sedan och måste vara preskiberat nu. Resten är ju bara kört med soundboard och lär knappast bevisat någonting då vem som helst kunnat vara personen som styrt soundboarden.

Om EC säger de inte minns vilka som varit hos dem vid tillfällena blir det ju oerhört svårt bevisa vem som gjort vad. Polisen kan spåra från vilket nummer de kommer men man kan aldrig veta vem som sitter i andra änden luren (speciellt inte när hen kör en soundboard).
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Påverkar ju inte Eurocop om någon annan skriver Kjells namn?
Nej precis, vet andra om Kjells identitet och nummer är det ju också sannolikt att andra busringt honom. Och då kan inte Polisen ta för givet att alla samtal kommit från EC. Kan mycket väl vara så att flera andra också busringt till Kjell nu och då ger han EC skulden (vilket innebär att EC inte kan åtalas för specifika samtal då vem som helst kan ha gjort dem).
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Försöker skicka PM till dig, men du är en skitunge som har gjort så jag inte kan skicka pm till dig. Kolla dina inställningar så kan jag hjälpa dig sen!
Jag orkar inte hålla på och PM:a och det med PAYSON har jag gett upp och orkar inte strula mer med det. Man kan ringa deras support och skit men det pallar jag inte. Tror knappast jag är den enda som PAYSON strulat för (fast jag är väl den enda som orkar klaga på det).
Citera
2015-08-08, 22:35
Medlem
noormaans avatar
Kjell samtalen är definitivt inte någon PR kupp utan Kjell har nog pratat med sig själv i tron att det var Jonas Thente i andra luren osv.

Däremot så undrar jag vem som skvallrat för Kjell om ECs identitet.
Vad säger EC själva om saken? Vem tror de det är?

ECs identitet har ju blivit röjd här på flashback men jag undrar hur den som skvallrat fått tag på Kjells identitet?
För lyssnar man på Kjell samtalen så blir det väldigt svårt att lista ut Kjells identitet.

BTW: Är själv sugen på att stöta EC via lunarcop, finns det inga andra betalningsalternativ än Payson?
Paypal exempelvis?
Citera
2015-08-09, 00:42
Moderator
Fear2bes avatar
Spekuleringar i vem "Kjell" är hanteras som ot då han inte är en offentlig person eller bloggare. Måhända att han är en lokalkändis eller liknande och att det framkommer vem han är i klippen men det kan vi inte ta ansvar för här. Ot raderat./Mod
Citera
2015-08-09, 18:48
Medlem
Undrar hur Kjell kände efter att ha lyssnat på samtalen där han pratar med sig själv och påstår att han aldrig haft en kvinna
Citera
2015-08-10, 03:05
Bannlyst
Kan någon sammanfatta vad som sägs i den nya podcasten? Är medveten om att samtalen har gjorts privata på tuben eftersom det pågår någon polisutredning(?) och att Kjell varit hemma hos sadulisten och hotat honom. Fyll gärna på med detaljer.
Citera
2015-08-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Kan någon sammanfatta vad som sägs i den nya podcasten? Är medveten om att samtalen har gjorts privata på tuben eftersom det pågår någon polisutredning(?) och att Kjell varit hemma hos sadulisten och hotat honom. Fyll gärna på med detaljer.
Skaffa lunarcop. Hur svårt ska det vara att begripa att den enda informationen ni får här är antingen grundlösa teorier eller rena lögner...
Citera
2015-08-13, 00:37
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradoxen
Skaffa lunarcop. Hur svårt ska det vara att begripa att den enda informationen ni får här är antingen grundlösa teorier eller rena lögner...

Går ju inte regga sig, ingen som kan lägga upp podden?
Citera
2015-08-13, 00:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUlZ7e
Någon som kan lägga ut Podden från 2015-08-05 kl 20:00 där Sadulisten berättar "vad det är som hänt" och "hur läget är just nu" angående "En man hotar Sadulisten och vill döda"?

Är sjukt nyfiken antar detta handlar om Kjell men kan inte skaffa Lunarcop då PAYSON bara hänger sig och strular när jag försöker skapa konto där och det finns inga andra betalningsalternativ.

Instämmer! Kan nån lägga upp podden! Strular med betalningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in