Citat:
Ursprungligen postat av
lefty`
Han syftar på att ljudfilerna inte gynnar Sadulisten inför en kommande eventuell rättegång
Kjell har ju själv spelat in sina samtal med sin bandspelare så han lär ha delar av dem ändå om han nu kan sköta en sådan. Dessutom är det ju mest i början EC använder sina egna röster och det var väl 3 år sedan och måste vara preskiberat nu. Resten är ju bara kört med soundboard och lär knappast bevisat någonting då vem som helst kunnat vara personen som styrt soundboarden.
Om EC säger de inte minns vilka som varit hos dem vid tillfällena blir det ju oerhört svårt bevisa vem som gjort vad. Polisen kan spåra från vilket nummer de kommer men man kan aldrig veta vem som sitter i andra änden luren (speciellt inte när hen kör en soundboard).
Citat:
Ursprungligen postat av
WalruswasPaul
Påverkar ju inte Eurocop om någon annan skriver Kjells namn?
Nej precis, vet andra om Kjells identitet och nummer är det ju också sannolikt att andra busringt honom. Och då kan inte Polisen ta för givet att alla samtal kommit från EC. Kan mycket väl vara så att flera andra också busringt till Kjell nu och då ger han EC skulden (vilket innebär att EC inte kan åtalas för specifika samtal då vem som helst kan ha gjort dem).
Citat:
Ursprungligen postat av
Ricin
Försöker skicka PM till dig, men du är en skitunge som har gjort så jag inte kan skicka pm till dig. Kolla dina inställningar så kan jag hjälpa dig sen!
Jag orkar inte hålla på och PM:a och det med PAYSON har jag gett upp och orkar inte strula mer med det. Man kan ringa deras support och skit men det pallar jag inte. Tror knappast jag är den enda som PAYSON strulat för (fast jag är väl den enda som orkar klaga på det).