2015-07-29, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
ja jag hittar inte heller. Nån som vet??
Dom är bara borta för tillfälligt av olika anledningar. Dom kommer tillbaks snart!
Citera
2015-07-31, 19:21
Medlem
8711s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Mh4tpKubm0A

Ojdå Är det på riktigt?
Citera
2015-07-31, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
https://www.youtube.com/watch?v=Mh4tpKubm0A

Ojdå Är det på riktigt?
Tyvärr så är det så!
Citera
2015-07-31, 19:33
Awaiting Email Confirmation
Ceratopss avatar
Tycker han kan få vara med på en sändning som tack för alla skratt.
Citera
2015-07-31, 19:55
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Tyvärr så är det så!

Aha, ja det är ju ett problem. Eurocop förlorar ju på att göra en polissak av det själva kan man anta så Kjell har makten i det här lite grann

Vet du hur Sadulisten resonerar på Lunarcop om det här? Hur tänker man agera?

Man behöver väl knappast vara orolig för Kjell fysiskt sett eller? Vet ni hur han ser ut och sådär? Om han gör allvar av att dyka upp igen när någon minst anar det.

Går det här till rätten riskerar ju Eurocop ett betydande straff Blir nog fängelse för 4 års "trakasserier" kan man tänka sig. Och höga skadestånd. Man har ju även tidigare domar på sig för samma saker. Kjell kan nog själv räkna med en dom för något, men det är en klen tröst för Eurocop.

Kan bli illa det här.
Senast redigerad av 8711 2015-07-31 kl. 20:07.
Citera
2015-07-31, 20:08
Bannlyst
Citat:
Aha, ja det är ju ett problem. Eurocop förlorar ju på att göra en polissak av det själva kan man anta så Kjell har makten i det här lite grann

Vet du hur Sadulisten resonerar på Lunarcop om det här? Hur tänker man agera?

Man behöver väl knappast vara orolig för Kjell fysiskt sett eller? Vet ni hur han ser ut och sådär? Om han gör allvar av att dyka upp igen när någon minst anar det.

Går det här till rätten riskerar ju Eurocop ett betydande straff Blir nog fängelse för 4 års "trakasserier" kan man tänka sig. Och höga skadestånd.
Jag vill påstå att Sadulisten agerar väldigt bra i denna situation. Utan att säga allt för mycket så tror jag att om Kjell fortsätter på det sättet han gör nu så kommer han förlora. Sadulisten har inte gjort något direkt olagligt mot kjell. Det är Kjell själv som har skapat all kaos om kring sig, genom att anta att det är "Jonas från DN" som ringer hon och hej o hå
Citera
2015-07-31, 20:13
Medlem
8711s avatar
Citat:
Jag vill påstå att Sadulisten agerar väldigt bra i denna situation. Utan att säga allt för mycket så tror jag att om Kjell fortsätter på det sättet han gör nu så kommer han förlora. Sadulisten har inte gjort något direkt olagligt mot kjell. Det är Kjell själv som har skapat all kaos om kring sig, genom att anta att det är "Jonas från DN" som ringer hon och hej o hå

Jo, jag håller med dig och håller såklart på Eurocop. Det vet du

Men jag tänker på hur det gått tidigare. Att man har tidigare domar. Att det pågått länge och att det är Eurocop som kommer anses ha inlett det här. Sen absolut kommer Kjell få det illa själv om han fortsätter terrorisera i Sadus hem och hota med våld. Men även om Kjell döms så skulle höga skadestånd och eventuellt fängelse slå hårt mot Eurocop får man ju anta?

Men visst, det beror ju på hur långt Kjell går. Det kanske jämnar ut sig så Sadu går +-0
Senast redigerad av 8711 2015-07-31 kl. 20:19.
Citera
2015-07-31, 21:28
Bannlyst
Citat:
Jo, jag håller med dig och håller såklart på Eurocop. Det vet du

Men jag tänker på hur det gått tidigare. Att man har tidigare domar. Att det pågått länge och att det är Eurocop som kommer anses ha inlett det här. Sen absolut kommer Kjell få det illa själv om han fortsätter terrorisera i Sadus hem och hota med våld. Men även om Kjell döms så skulle höga skadestånd och eventuellt fängelse slå hårt mot Eurocop får man ju anta?

Men visst, det beror ju på hur långt Kjell går. Det kanske jämnar ut sig så Sadu går +-0
Den risken finns att det blir +-0, men en sak som är säkert är att Kjell är dum i huvudet. Han har nu fått för sig att Sadu e pedofil, och ska tydligen sprida ut detta till grannarna. Ja, ibland kan man undra varför beckomberga sjukhus la ner sin verksamhet
Citera
2015-07-31, 21:33
Medlem
noormaans avatar
Men herregud vad händer här egentligen?

Vilken idiot kan ha skvallrat till Kjell?
Låter ju väldigt osannolikt att en person känner både Kjell och Sadulisten?!

Eller bor Kjell kanske granne eller i närheten av Sadu/Bubba?

Hur som helst så hoppas jag att detta inte påverkar varken Eurocop eller Kjell Part 3!
Fyfan för den som sabbar den mest episka trilogin i busringningsvärlden!!
Och hoppas så klart heller inte på rättsliga följder. Fyfan
Citera
2015-07-31, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noormaan
Men herregud vad händer här egentligen?

Vilken idiot kan ha skvallrat till Kjell?
Låter ju väldigt osannolikt att en person känner både Kjell och Sadulisten?!

Eller bor Kjell kanske granne eller i närheten av Sadu/Bubba?

Hur som helst så hoppas jag att detta inte påverkar varken Eurocop eller Kjell Part 3!
Fyfan för den som sabbar den mest episka trilogin i busringningsvärlden!!
Och hoppas så klart heller inte på rättsliga följder. Fyfan
Den som har skvallrat tror jag/många på lc är just Jonas Thente. Han e ju journalist och vet hur man använder en dator, något som Kjell inte vet!

Om jag känner Sadulisten rätt så kommer detta bara trigga igång honom mer. Kolla bara Tarottv-grejen, så fort dom började göra motstånd, då jävlar kom helvetet för dom!
Citera
2015-07-31, 21:48
Medlem
8711s avatar
Det troligaste vid första tanken är att någon vet eurocop-personernas identiteter förmodligen genom just Flashback. Sen har personen lyssnat på alla namn på grannarna runt Kjell i samtalen och sen gjort sökningar och efterforskningar och därigenom kontaktat Kjell och delgett honom uppgifter om eurocop.

Antagligen en som inte gillar eurocop eller surar om att dom är "rasister" eller något sådant kan man gissa.
Citera
2015-07-31, 21:48
Medlem
noormaans avatar
Citat:
Den som har skvallrat tror jag/många på lc är just Jonas Thente. Han e ju journalist och vet hur man använder en dator, något som Kjell inte vet!

Om jag känner Sadulisten rätt så kommer detta bara trigga igång honom mer. Kolla bara Tarottv-grejen, så fort dom började göra motstånd, då jävlar kom helvetet för dom!

Låter ju hel skumt om det är den riktiga Jonas Thente. Isåfall kan det ju bli allvarliga konsekvenser.
Finns alltså Sadulistens namn eller adress ute på nätet?

Ska skaffa LC så att man kan hålla sig uppdaterad med vad som händer i detta dramat med Kjell!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in