Citat:
Fantastiskt att det kommit upp så många högljudda kritiker när en facbookgrupp får uppmärksamhet och strax därefter försvinner! Visste inte den misstänkte mördaren behövde hjälp av så mycket lögner för att hålla masken om kissen i musen. Kan det inte vara så att du är så van vid bilderna att du inte ens såg dem, de kanske inte beredde någon spänning för du har redan tömt din anspänning mot dem rent sädeslärande... då kanske du missat vem som är taskspelaren här.Hänvisar du till facebook eller till nån smaskig blogg?
Jag kollade NB:s facebook tidigt i utredningen, jag såg inga särskilt vågade bilder på sidor som han gillade eller grupper som han var med i.
Du kan inte låta en enskild bloggares snuskiga fantasier ligga till grund för ett karaktärsmord på NB.
Jag kollade NB:s facebook tidigt i utredningen, jag såg inga särskilt vågade bilder på sidor som han gillade eller grupper som han var med i.
Du kan inte låta en enskild bloggares snuskiga fantasier ligga till grund för ett karaktärsmord på NB.
1 Har du några bevis i verkligheten för att någon snuskig bloggare försöker sig på ett karaktärsmord? Om inte så är det ju du som försöker med ett karaktärsmord
Jag förstår att många DickTracys blir sjuka av oro när verkligheten som legat där framför dem hela tiden försvinner, kanske kan du hitta lite runkvänlig bildning på andra alternativa ställen min vän? Härifrån finns det inga som helst intressen att begå något karaktärsmord på någon. Men detta väcker min nyfikenhet.
2 Om du nu inbillat dig att bilderna inte kommer från en grupp som den mordmisstänkte är med i varifrån tror du de kommer då?
Du har väl inte missat att det är flera som tagit upp den misstänkte mördares intresse för porr tidigare? Sök då gärna i tråden. Men då liksom nu verkar dock grupper ha försvunnit. Är de också ett resultat av snuskiga skribenters fantasi eller vad är det egentligen vännen min, ett mirakel mitt i ett sorgligt mord? som inte passar in i de mest trångsyntas världsbild? Varför inte vakna och se verkligheten, vad är det som hindrar dig ... Saker man måste vara en stor porrkonsument för att verkligen kunna klara av att missa?