Citat:
Ursprungligen postat av
khattuggare
Vore ju lite kul att dra ihop ett gäng och seriöst stalka någon person som verkligen förtjänar det.

Du menar tortera någon med stasi metoder lite på skoj bara?
Vad jag har hittat så är de som "förtjänar detta" sådana som tex bara ogillat pedofiler.
Någon som vet när detta uppträdde för första gången i Sverige ? För mig var det nästan två decennier sedan detta började.
I natt så gick jag ut och skulle ta lite frisk luft och hörde bildäck på grusvägen , men inga ljus och sedan stannade det. Hörde en bildörrs handtag och kort därefter en kvist som bröts 20-30 meter ifrån mig. Har hänt en del där jag nu bor så jag stod och lyssnade över en timme , hörde bildörren ytterligare en gång och sedan gick jag ut med ficklampa bara kort men såg inget.
Det kan ju varit en tjuv så jag tänkte det kan vara bra att lyssna efter om någon bryter på något innan man ringer polisen att bevaka stalkarna är alldeles för jobbigt så jag satte på inspelningsutrustningen och gick o lade mig.
Hade fått lite uppgifter nu rörande då detta startade och vissa ord , och jag hade rätt på en punkt och har dessa stalkers inte kollat det så kan det vara en av anledningarna till att jag har blivit förföljd, trakasserad osv
Gör inte detta mot någon , det förstör mycket .
Kan tillägga att trotts att det finns vildsvin etc här så tog jag inte med mig något tillhygge, bara ficklampan.