2015-08-05, 22:20
Medlem
ieshos avatar
Att vissa postare beter sig som mobbare i en tråd som handlar om personer som känner sig utsatta för gangstalking kan bara inte vara en tillfällighet. Jag börjar bli lite nyfiken på de personerna och förmodar att ingen av dem anser att människan har en själ. Min teori är att mobbing och olika typer av gangstalking är själlösa personers attacker på människor som faktiskt har en själ. Detta skulle kunna vara den röda tråden och den gemensamma nämnaren.
Citera
2015-08-05, 22:27
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Att vissa postare beter sig som mobbare i en tråd som handlar om personer som känner sig utsatta för gangstalking kan bara inte vara en tillfällighet. Jag börjar bli lite nyfiken på de personerna och förmodar att ingen av dem anser att människan har en själ. Min teori är att mobbing och olika typer av gangstalking är själlösa personers attacker på människor som faktiskt har en själ. Detta skulle kunna vara den röda tråden och den gemensamma nämnaren.
Men du Jesus, det var ju när jag lyfte fram mina känslobaserade bevis som du och ditt gäng började mobbas och trycka ner. Försöker du säga att du är själlös samtidigt som du byter ämne eller vad sysslar du med? Är det inte enklare att prata klarspråk?

Att du konsekvent vägrar att fatta vad trådens ämne är kan knappast vara någon tillfällighet heller. Antingen så är du en komplett idiot eller så försöker du aktivt hindra trådens syfte.
Citera
2015-08-09, 11:18
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare
Vore ju lite kul att dra ihop ett gäng och seriöst stalka någon person som verkligen förtjänar det.

Du menar tortera någon med stasi metoder lite på skoj bara?

Vad jag har hittat så är de som "förtjänar detta" sådana som tex bara ogillat pedofiler.

Någon som vet när detta uppträdde för första gången i Sverige ? För mig var det nästan två decennier sedan detta började.

I natt så gick jag ut och skulle ta lite frisk luft och hörde bildäck på grusvägen , men inga ljus och sedan stannade det. Hörde en bildörrs handtag och kort därefter en kvist som bröts 20-30 meter ifrån mig. Har hänt en del där jag nu bor så jag stod och lyssnade över en timme , hörde bildörren ytterligare en gång och sedan gick jag ut med ficklampa bara kort men såg inget.

Det kan ju varit en tjuv så jag tänkte det kan vara bra att lyssna efter om någon bryter på något innan man ringer polisen att bevaka stalkarna är alldeles för jobbigt så jag satte på inspelningsutrustningen och gick o lade mig.

Hade fått lite uppgifter nu rörande då detta startade och vissa ord , och jag hade rätt på en punkt och har dessa stalkers inte kollat det så kan det vara en av anledningarna till att jag har blivit förföljd, trakasserad osv

Gör inte detta mot någon , det förstör mycket .

Kan tillägga att trotts att det finns vildsvin etc här så tog jag inte med mig något tillhygge, bara ficklampan.
Senast redigerad av Harfager 2015-08-09 kl. 12:01.
Citera
2015-08-09, 11:46
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du menar tortera någon med stasi metoder lite på skoj bara?

Vad jag har hittat så är de som "förtjänar detta" sådana som tex bara ogillat pedofiler.

Någon som vet när detta uppträdde för första gången i Sverige ? För mig var det nästan två decennier sedan detta började.

I natt så gick jag ut och skulle ta lite frisk luft och hörde bildäck på grusvägen , men inga ljus och sedan stannade det. Hörde en bildörrs handtag och kort därefter en kvist som bröts 20-30 meter ifrån mig. Har hänt en del där jag nu bor så jag stod och lyssnade över en timme , hörde bildörren ytterligare en gång och sedan gick jag ut med ficklampa bara kort men såg inget.

Det kan ju varit en tjuv så jag tänkte det kan vara bra att lyssna efter om någon bryter på något innan man ringer polisen att bevaka stalkarna är alldeles för jobbigt så jag satte på inspelningsutrustningen och gick o lade mig.

Hade fått lite uppgifter nu rörande då detta startade och vissa ord , och jag hade rätt på en punkt och har dessa stalkers inte kollat det så kan det vara en av anledningarna till att jag har blivit förföljd, trakasserad osv

Gör inte detta mot någon , det förstör mycket .
Själv uppfattade jag något som lät som fågelkvitter. När jag tittade ut så såg jag ingen fågel någonstans. Jag gick ut och letade och fick syn på en felparkerad cykel och förstod att det inte handlade om någon fågel. Jag tänkte att det är ingen idé att ringa polisen så jag satte i en tom kassett i min gamla VHS-bandspelare och tryckte på REC istället.

Vissa ord uppfattades. Annie Lööf bland annat så det verkar som jag haft rätt. Jag tycker om kakor, så det kan vara en av anledningarna till jag blivit förföljd, trakasserad osv.

Kan du hjälpa mig att förstå hur detta bevisar att gang stalking existerar och inte bara är något vi inbillar oss? Det känns verkligen som att vi är något på spåren här.

Sen kan jag inte sluta att fascineras av att du trots kännedom om att det finns onda människor i mörkret som vill skada dig ändå väljer att gå ut och leta efter dom med ficklampa. Om jag spelar in en dålig skräckfilm någon gång så kommer du att vara mitt första val till statist i öppningsscenen.
Citera
2015-08-09, 11:55
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Själv uppfattade jag något som lät som fågelkvitter. När jag tittade ut så såg jag ingen fågel någonstans. Jag gick ut och letade och fick syn på en felparkerad cykel och förstod att det inte handlade om någon fågel. Jag tänkte att det är ingen idé att ringa polisen så jag satte i en tom kassett i min gamla VHS-bandspelare och tryckte på REC istället.

Vissa ord uppfattades. Annie Lööf bland annat så det verkar som jag haft rätt. Jag tycker om kakor, så det kan vara en av anledningarna till jag blivit förföljd, trakasserad osv.

Kan du hjälpa mig att förstå hur detta bevisar att gang stalking existerar och inte bara är något vi inbillar oss? Det känns verkligen som att vi är något på spåren här.

Sen kan jag inte sluta att fascineras av att du trots kännedom om att det finns onda människor i mörkret som vill skada dig ändå väljer att gå ut och leta efter dom med ficklampa. Om jag spelar in en dålig skräckfilm någon gång så kommer du att vara mitt första val till statist i öppningsscenen.

Jag anmälde dit inlägg för trams, behöver rensa upp i tråden nu. Har du varit trakasserad lika länge som jag så går du nog också ut , kan tillägga att trotts att det finns vildsvin etc här så tog jag inte med mig något tillhygge, bara ficklampan.
Citera
2015-08-09, 12:02
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jag anmälde dit inlägg för trams, behöver rensa upp i tråden nu. Har du varit trakasserad lika länge som jag så går du nog också ut , kan tillägga att trotts att det finns vildsvin etc här så tog jag inte med mig något tillhygge, bara ficklampan.
Jag hoppas att du även anmälde ditt eget inlägg då. Varför skulle dina upplevelser vara mer värda än mina?

Ja, att du gick ut beväpnad enbart med ficklampa ökar ju trovärdigheten enormt, speciellt när det finns farliga djur på platsen. Vad trodde du skulle hända? Att du skulle hitta en vänligt sinnad stalker som följde med dig in på lite kaffe?

Detta kombinerat med din uppfattning om att snarlika upplevelser måste vara trams (genom sig själv känner man andra...) övertygar mig om du bara sitter och ljuger för att få uppmärksamhet.
Citera
2015-08-09, 12:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Jag hoppas att du även anmälde ditt eget inlägg då. Varför skulle dina upplevelser vara mer värda än mina?

Ja, att du gick ut beväpnad enbart med ficklampa ökar ju trovärdigheten enormt, speciellt när det finns farliga djur på platsen. Vad trodde du skulle hända? Att du skulle hitta en vänligt sinnad stalker som följde med dig in på lite kaffe?

Detta kombinerat med din uppfattning om att snarlika upplevelser måste vara trams (genom sig själv känner man andra...) övertygar mig om du bara sitter och ljuger för att få uppmärksamhet.

Jag har varit med om detta i 20 år nästan och är runt 50 år så hur fan skulle dessa kunna skada mig mer än vad de redan gjort ? Jo de skulle kunna hävda självförsvar och att jag attackerat dem eller deras barn och då hade ju ett tillhygge varit lämpligt fynd . Karaktärsmord med vissa fynd skulle skada mig även efter min död så det gäller att tänka till vet du
Citera
2015-08-09, 15:01
Medlem
Är i samma situation som den här mannen fast är total isolerad från omgivningen, kan inte ens träffa mina vänner: https://www.youtube.com/channel/UC_cOPOaeele1rtSDM2tWe3A/videos

vet inte om jag ska garva eller gråta men man undrar vad dem vill få ut av det här....
Citera
2015-08-09, 15:09
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opa2015
Är i samma situation som den här mannen fast är total isolerad från omgivningen, kan inte ens träffa mina vänner: https://www.youtube.com/channel/UC_cOPOaeele1rtSDM2tWe3A/videos

vet inte om jag ska garva eller gråta men man undrar vad dem vill få ut av det här....
Du kan ju börja med att förtydliga på vilket sätt du är i samma situation. Moppemustasch och frisyr från 60-talet? Det funkar inte att vi skall titta på ett helt kartotek av filmer och gissa paralleller utifrån det.
Citera
2015-08-09, 15:12
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Du får nog som sagt välja vilken man ska börja med att se.

Varför kan du inte träffa dina vänner ? Är det för att du inte vill att de ska drabbas också som du håller dig borta ?

Börja med att föra noteringar och spela in , tänk inte att du kommer att minnas allt utan börja med noteringar om datum tid och vad som inträffat och håll dig inte borta från dina vänner för mycket det kommer att utnyttjas om det är samma gubbar ...
Mvh
Senast redigerad av Harfager 2015-08-09 kl. 15:20.
Citera
2015-08-09, 20:19
Medlem
bernad_laws avatar
OT metadiskussion raderad. /Mod
Citera
2015-08-09, 21:56
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Jag såg till 4,21 i denna https://www.youtube.com/watch?v=EvWY8kSQn_U&spfreload=10
och jag vet inte vad han varit med om men att ta upp sådana saker som de små glasbitarna som hunden kunnat tugga bort från kuddarna , eller som kunnat fastna under hans skor eller hundens tassar och kommit utifrån är osmart .
Givetvis så är det sådana småsaker som "bara " en hund/djurägare skulle se , men att han inte passar på och riggar en kamera ( det finns mobilappar man kan göra om mobiler till rörelse/ljud startande ) då han ser dessa små täcken ? Jag har bara sätt några minuter in på en annan film där han pratar om microvågor och jag skulle tro att han (med min dåliga engelska) hade mer att vinna på att kolla upp riktat ljud tex.

Vilken av filmerna beskriver dej och din situation bäst? Jag har ingen ro att glo igenom alla

Hittade denna hur man gör ett rörelsekamera larm av mobilen men vet att jag sätt där allt sparas på mobilen http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.502601/sa-blir-din-smartphone-en-fiffig-overvakningskamera

Hittade Spy tools och spy kits med den funktionen en bit ner på denna sida http://www.mobil.se/appar/bli-007-med-mobilen#.Vce0XCbtlHw
Senast redigerad av Harfager 2015-08-09 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in