Citat:
Ursprungligen postat av
Ydrik
Fråga en skåning hur de bemöts norr om Söderåsen så får du veta vad "språkförbistring" ställer till med. Dagligen.
Tråden har samstämmigt konstaterat att de är inte bara dumma utan snarare totalidioter eller ännu värre, så varför inte?
Håller med om att MP sett vad de sett men hur vet du vad de hört?
Vad som händer i en polismage vill jag troligen inte veta men det blir intressant när de börjar utforska resultatet av 1+1...Waooow.
Jag inte se att dom varit behjälpliga med att visa vart hjälmen fanns. Fredman:
"något som avviker mot vad som skulle kunna vara normalt för området och för det som skulle kunna vara på kvällen där". Tror du inte att mp hade berättat för polis om att dessa ville visa vart hjälmen fanns?
Hur deras språkförbristning uttryckt sig i dagligt tal så har personer sagt att dom varit trevliga och snälla trots språkförbristning.
Ja visst, det finns många vinklar i denna tråd att dessa, eller iaf ena är en totalidiot. Men han hade ju en såpass bra intelligens att inte spika fel och trilla ihop död, en intelligent konstruktör, enligt dig, eller hur?
Jag vet inte vad dom hörde. Men polisen upplevde beteendet dom med, förstår du inte att det inte går ihop med att mp skulle ha hört vad dom
ville höra?
Polismage tycker jag är en väldigt intressant mage