Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Nej. Det är inte "bara" att göra det.
Inte jag heller.
Ser inget sådant inlägg där..? Länka direkt till det som är av intresse och citera gärna. Det är ju för fan omöjligt att veta vad ni pratar om annars.
Det tog lite tid innan jag hittade det men det finns där runt 5 augusti tror jag. Vet inte hur man länkar direkt till ett inlägg. Jag ska försöka hitta det igen. Inlägget i sig är väl lite intressant eftersom frågan gällde bra ställen att köra mountainbike. Och svaren löd runbyskogen b la läste tidigare här att det var ovanligt att se någon komma på mountainbike där. Någon som sett den cyklande mannen hade sagt att den var svart? Vill inte peka ut någon som misstänkt. Bara noterade att han rekommenderade runbyskogen att cykla i, hade svart mountainbike, gillar knivar. Verkar energisk. Men här är hans namn M***s B***è. Han verkar vara mellan 30 och 40 år. Han kanske känner till någon suspekt som brukar cykla där?
Det var en J*cque*in Kie*el (a,l,s) som frågade om det fanns bra ställen att köra med mountainbike, gärna i skog och down hill skrev hon. Då svarade denne M.B så här:
M*rc*s Bont*: (a,u,è)
Hela runby skogen !!
M*rc*s Bont*:
Fins jättefina sinngel t
Inge dh men vi saknar liksom stora berg