2015-08-08, 17:45
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Det var någon som sa att hen hade fup ang honom.

Då tycker jag att denna person ska lägga upp FUP:en.
Citera
2015-08-08, 17:47
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piassava
Om det är ett utskrivet förundersökningsprotokoll så lär det ju knappast hända, men ta det i rätt tråd åtminstone: (FB) Domar och förundersökningsprotokoll (FUP)
Citera
2015-08-08, 17:52
Medlem
Citat:
Detta arsle är alltså jag....
Citera
2015-08-08, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Och tunneln är det en väg joggare tar?

Jag tror att det är den vägen man kommer tillbaka från öglan omkring man springer åt " rätt" håll.
Citera
2015-08-08, 17:58
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Detta arsle är alltså jag....

Jag har verkligen inte kallat dig arsle.

Men om du har FUP:en inser du säkert att det vore bra om du lade upp den. Vem som helst kan ju skriva vad som helst om en person på nätet. Det vore ju brottsligt naivt att bara anamma det utan bevis.
Citera
2015-08-08, 18:02
Medlem
Citat:
Jag har verkligen inte kallat dig arsle.

Men om du har FUP:en inser du säkert att det vore bra om du lade upp den. Vem som helst kan ju skriva vad som helst om en person på nätet. Det vore ju brottsligt naivt att bara anamma det utan bevis.
Har inte tillgång till scanner, och arsle fick jag snällt i pm
Citera
Medlem
Det har ju spekulerats en del om denne Art* (*=o) och jag förstår varför han blir misstänkt just pga hans brottsliga underlag. Nu vet vi ju inte hur mycket polisen haft kontakt med honom eller någon annan för den delen. Men han verkar ju vara bosatt i V.Norrland enligt hans FB men som jag förstod det så har han släkt eller anhöriga bosatta hyffsat nära brottsplatsen. Misstanken höjs ju självklart pga hans kriminalitet. Han kanske var och hälsade på som någon tidigare skrev i tråden och tog en tur i spåret. Eller är de allt för orimligt?
Citera
Medlem
irishrages avatar
jag behöver veta
1. BO(facebook)
3. Nuvarande pojkvänn
2. Ex
3. EX EX
Citera
2015-08-08, 18:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag kan inte släppa den tidigare nämnde AK. Det är för mycket som stämmer in med honom. Och jag gör som GW, hatar slumpen i krimfall.

I åtminstone ett av sina tidigare överfallsvåldtäkter hade ha stått och väntat på sitt offer i en tunnel.
Citera
2015-08-08, 18:04
Medlem
GM vill säkert lämna BP så snabbt som möjligt och inte exponera sig för så många vittnen. Vad är bästa flyktvägen isf. Är det mot Prästtorpsvägen eller?
Citera
2015-08-08, 18:06
Medlem
piassavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Har inte tillgång till scanner, och arsle fick jag snällt i pm

Jag har inte skickat något PM till dig. Jag har inte för vana att skicka PM och kalla folk för "arslen". Däremot har jag rapporterat ditt inlägg till moderator för ryktesspridning.

Nu tvivlar jag oerhört starkt på din trovärdighet. Mannen du anklagar finns inte med på Lexbase, du säger dig ha en FUP men kan inte lägga upp den - och du ljuger om att jag skickat PM till dig.

Du kanske vill skapa villospår här i tråden?
Citera
2015-08-08, 18:09
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zezo
GM vill säkert lämna BP så snabbt som möjligt och inte exponera sig för så många vittnen. Vad är bästa flyktvägen isf. Är det mot Prästtorpsvägen eller?

Inte om han kom in den vägen, men med en mountain-bike kan han snedda övertomterna och ta sig sydväst-syd genom terräng ner till Runsavägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in