Citat:
Ursprungligen postat av
chrisemil
En våldtäkt är alltid påtvingad ja, men jag snackade om överfallsvåldtäkt! Inte att sätta på en sovande brud!
Antar att du blivit våldtagen och vet vad du snackar om!
Inget ogenomtänkt i mitt svar!
Det naturliga glidmedlet som uppstår vid samlag brukar inte produceras om man inte är kåt, vilket väldigt sällan om inte aldrig ett överfallsvåldtäktsoffer är!
Därför tvingas penis in, och blodkärl spricker!
Tänk efter lite!
Oj sicken kontring och vilka svar man kan utläsa ifrån den. Din "dra över lista" torde icke vara lång inte heller avancerad, kanske jag tom känner vittring av en oskuld
Hört talas om torra slemhinnor fastän man är kåt ?
Det spelar ingen roll här inser jag vad du än får för svar, du har bestämt dig att en våldtäkt ger synliga skador och att en rättsläkare direkt kan se detta. Så är dock inte fallet vet jag utan att för den delen blivit våldtagen. Vad jag också vet är att stånd inte alltid är självklart vid t ex "överfallsvåldtäkter" tvärtom mer ovanligt. Pressen, tiden och ofta förekommande drog och alkoholintag innan/under överfall leder ofta till att manligheten agerar mer eller mindre stumt vilket även det påverkar aggressionen och på så vis används övervåld som ibland leder till döden pga förnedringen. Aggressionen blir alltså det som triggar, inte ståndet och inträgningen.
Vi får helt enkelt enas med att vi är oense så blir det tyvärr ibland för att inte säga ofta när den ene vet och den andre tro. Googla blir mitt råd om du inte tror att jag är den som vet