2015-08-06, 18:56
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Det kan mycket väl vara dom. Var hon ihjälslått med batong? Just när det är samma område så tyder det på att det är dom.

Haha, vad EGENTLIGEN tyder det på att det är dem? Ingenting.
Citera
2015-08-06, 18:57
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaernsaxa
Nej, nu ligger hon troligtvis och sover men imorgon kommer hon att göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagzagazoo
Det finns några hus ganska nära där hon hittades. Har för mig att det ligger/låg ett företag där förut (Prästtorpsvägen 5-7). Så helt dött är det inte.
Ett bostadsområde som heter egget ligger inte långt ifrån heller.

Det jag tycker är konstigt är varför en person som bor på andra sidan Väsby åker till Runbyskogen och springer. Hon måste ha bestämt träff med någon. Det är jag 99% säker på.

Finns det någon närmare skog med elljusspår för henne?
Citera
2015-08-06, 18:58
Medlem
Skedde det inte en överfallsvåldtäkt i hagängenområdet i väsby förra hösten? Har för mig att man dessutom aldrig hittade förövaren. Härjar ju uppenbarligen skumma typer i väsby.
Citera
2015-08-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippykiller
J-Dog och Eflay Djayou

Ring och tipsa polisen.
Citera
2015-08-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Finns det någon närmare skog med elljusspår för henne?

Ja, ett par, men bara ett på gångavstånd om jag inte missar något. Dock anser jag att Runbyspåret är det bästa
Senast redigerad av CR22 2015-08-06 kl. 19:02.
Citera
2015-08-06, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Men då borde hon väl rimligtvis skrivit mer om det under dessa månader tycker man väl?

Och är det som jag tror så befann hon sig i November i Umeå (hon pluggade ju där) och taxichauffören borde då arbeta där. Skulle han då firat semester i Upplands Väsby och haft sån "tur" att han hittat till Runbyspåret och lyckats med "turen" att finna henne på rätt tid och plats och utfört detta då?

Hon verkar ju inte ha använt sig så mycket av twitter det är inte många som gör det mer än kändisarna.
Citera
2015-08-06, 19:01
Medlem
Har ingen koll på området alls. Men ni som tycker det är konstigt att hon åker iväg för att springa (när det ev finns spår närmre hennes hem..?), springer ni själv på samma spår dag ut och dag in? Har själv ett spår bara några hundra meter från mitt hus men åker gärna iväg för att få lite variation och inte tröttna på att sprnga
Citera
2015-08-06, 19:02
Medlem
bAZINGAZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeuss
Skedde det inte en överfallsvåldtäkt i hagängenområdet i väsby förra hösten? Har för mig att man dessutom aldrig hittade förövaren. Härjar ju uppenbarligen skumma typer i väsby.

Hagängen är ju dock på andra sidan Väsby och man vistas inte i hagängen så länge man inte är psykopat eller invandrare.
Citera
2015-08-06, 19:04
Medlem
hippykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
Ring och tipsa polisen.

Ring du, säg att du fick tipset från FLASHBACK
Citera
2015-08-06, 19:05
Medlem
Mitt på ljusa dagen dessutom. Sjukt.
Citera
2015-08-06, 19:06
Medlem
mikkelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeuss

Överfallsvåldtäkt i Upplands Väsby 29 oktober 2012.
https://www.flashback.org/t2008593??

Det här verkar ju inte långt från prästtorpsvägen.
Citera
2015-08-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bAZINGAZ
Hagängen är ju dock på andra sidan Väsby och man vistas inte i hagängen så länge man inte är psykopat eller invandrare.
Finns inget som säger att en förövare skulle hålla sig i ett och samma område. Väsby är dessutom inte så himla stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in