2015-08-06, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebountyhunter
Långskott: mötte en ung tjej med långt blondt lockigt hår svarta löparbyxor, mörkgrön tröja/jacka men svarta Nikeskor. Hon stannade inte när jag ropade. Var i orästgårdsmarken. Vad gör en ung tjej ute kl två på natten?? Kan set varit hon? Sitter i kö till 11414. Osannolikt men jag måste fan tala om det.

Hon blev väl rädd när du ropade? Men bra att du ringer och berättar, kan absolut vara hon,
Citera
2015-08-06, 02:14
Medlem
Citat:
Långskott: mötte en ung tjej med långt blondt lockigt hår svarta löparbyxor, mörkgrön tröja/jacka men svarta Nikeskor. Hon stannade inte när jag ropade. Var i orästgårdsmarken. Vad gör en ung tjej ute kl två på natten?? Kan set varit hon? Sitter i kö till 11414. Osannolikt men jag måste fan tala om det.

Hur menar du att det är ett långskott ?
Du beskriver ju det signalement de gått ut med förutom färgen på skorna ?
Hoppas verkligen inte att du är ett troll som bara vill ha uppmärksamhet.

Oavsett vem det var så är det nog inte konstigt att en ung tjej inte stannar när en främling ropar på dom utomhus i mörkret.
Citera
2015-08-06, 02:14
Medlem
Lämnat uppgifter. Dom får ringa tillbak. Jag har ett larm jag är på så jag kunde inte stanna men jag vet vilket område hon är i PM det är hon. Helt skakig!
Citera
2015-08-06, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythiae
Hur menar du att det är ett långskott ?
Du beskriver ju det signalement de gått ut med förutom färgen på skorna ?
Hoppas verkligen inte att du är ett troll som bara vill ha uppmärksamhet.

Oavsett vem det var så är det nog inte konstigt att en ung tjej inte stannar när en främling ropar på dom utomhus i mörkret.
Inget troll!!!! Jag vet vad jag såg å jag är sjukt skärrad. Jag får se om de ringer tillbaka. Återkommer.
Citera
2015-08-06, 02:16
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Antar att "Hitta min iPhone" och motsvarande funktionalitet på Android-lurar inte är något man kollat på än. Och imorgon lär väl batteriet vara slut.
Kan man vara så klantig att man missar den möjligheten? Jag vet inte om jag har haft tur, har iaf hittat både en android och en iPhone tack vare "hitta min ..."
Citera
2015-08-06, 02:17
Medlem
Troians avatar
Citat:
Lämnat uppgifter. Dom får ringa tillbak. Jag har ett larm jag är på så jag kunde inte stanna men jag vet vilket område hon är i PM det är hon. Helt skakig!

Ser hon ut som tjejen som tidigare länkats i tråden?

När mer exakt var det du mötte henne?
Citera
2015-08-06, 02:17
Medlem
Helikoptern har lämnat sökområdet nu.
Vad kan det betyda ?
Är 2 timmar `normal` tid för helikoptersök. även om de inte hittar BO ?
Citera
2015-08-06, 02:18
Medlem
Ostkupas avatar
Citat:

Bra gjort!
Om du kan så fortsätt söka efter henne, gissar att du är väktare på ryck och rond.

Hur såg hon ut? Promerandes? Var hon ensam?
Citera
2015-08-06, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Kan man vara så klantig att man missar den möjligheten? Jag vet inte om jag har haft tur, har iaf hittat både en android och en iPhone tack vare "hitta min ..."
Fan finns det bild???? Måste kolla!!
Citera
2015-08-06, 02:21
Medlem
Ostkupas avatar
[quote=thebountyhunter|54248231]Fan finns det bild???? Måste kolla!![/QUOTE

http://www.ladda-upp.se/bilder/ijyiuaiklzeft/
Citera
2015-08-06, 02:23
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythiae
Helikoptern har lämnat sökområdet nu.
Vad kan det betyda ?
Är 2 timmar `normal` tid för helikoptersök. även om de inte hittar BO ?

Vet inte hur det är med tillgången till bensin etc.. Man kan väl inte cirkulera hur länge som helst.
Citera
2015-08-06, 02:24
Medlem
Hitta bild. Nja tror inte det är hon. Svårt stt se, tjejen jag såg var osminkad (tror jag) å i mörker (nära gatulampa). Nåja får se om de tycker det är viktigt å ringer tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in