2015-08-05, 10:45
Medlem
Gravid i Syrien? Med en IS-krigare? Men vad roligt! Grattis!
Citera
2015-08-05, 10:45
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Som man bäddar får man ligga.

Eller i detta fallet: som man ligger får man bädda.
Citera
2015-08-05, 10:50
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sydsidan
Gravid i Syrien? Med en IS-krigare? Men vad roligt! Grattis!

Man skulle ju tro det men efter ett tag var det inte så kul längre.
Citera
2015-08-05, 10:54
Medlem
Filantropis avatar
Hon är 15 år och flicka, döm henne inte för hennes impulsiva beslut.
Citera
2015-08-05, 10:55
Medlem
Gravid 15 årig svensk flicka fast i Syrien, flickans Svenska pappa: Det är en mardröm.

Alltså nu får fanimej tidningarna sluta ljuga. Ingen svensk flicka finns i Syrien. Punkt.
Citera
2015-08-05, 10:56
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantropi
Hon är 15 år och flicka, döm henne inte för hennes impulsiva beslut.

Döm hennes föräldrar, snarare.
Citera
2015-08-05, 10:58
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Någon som inte är Svensk.

Tänk vad begåvat.
Citera
2015-08-05, 11:00
Medlem
Hon har utvandrat. Hon stöder en terrorverksamhet. Dra in hennes barnbidrag, uppehållstillstånd, pass osv. Svensk är hon ju knappast!
Citera
2015-08-05, 11:02
Medlem
korsvens avatar
jaha så efter sjätte ungen, sätter på henne ett bombbälte eller slår ihjäl henne för hon är gammal o ful
Citera
2015-08-05, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sandbagged
Gravid 15 årig svensk flicka fast i Syrien, flickans Svenska pappa: Det är en mardröm.

Alltså nu får fanimej tidningarna sluta ljuga. Ingen svensk flicka finns i Syrien. Punkt.

Varför är det så svårt att tro att hon är svensk? Jag tror att det finns en tråd om denna tjej, hon heter Marilyn och är svensk och finsk vad jag vet.
Citera
2015-08-05, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Hennes föräldrar får väl låna pengar, köpa en biljett och faxa ned den. Det är det alternativ vi svenskar erbjuds om våra anhöriga blir fast utomlands.

Om det är det praxis som UD har, bör det givetvis gälla här också. Dvs hennes föräldrar får råd och tips, men får ordna upp saken själva. Precis som alla andra.
MÖJLIGEN att UD hjälper mera handfast, men föräldrarna får räkningen.

Men ATT hon får viss hjälp är rimligt - svensk medborgare och minderårig...

Men visst ser det lustigt ut. Här tar hon ett vuxet beslut -" jag far ut till krigets IS, och skaffar barn eftersom jag är vuxen nu", men återvänder med svansen mellan benen i sin egenskap av barn.

Så barnet är tillverkat i Sverige? Jag hade för mig det blev tillverkad där borta, dock tillsammans med pojkvännen som också han är svensk medborgare.
Citera
2015-08-05, 11:07
Medlem
watsups avatar
Det är ju skitbra! Nu kan dom skapa sin drömtillvaro i sitt hemland. Bilda familj, flytta till någon mysig ruin och halshugga oliktänkand. För det måste ju varit syftet med resan. Men nej idioten ååångrar sig och vill hem. Det är tydligen färdigmördat för den här gången.

Jag hoppas hon och sin nya familj blir kvar tills de amerikanska bomberna tar med sig familjen och dom får träffa sin kära Allahh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in