2016-03-05, 01:47
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhdo21
Väldigt dålig av sverige att inte ha mer koll på sånt här skamligt

Mer koll?

Mer koll är möjlig, men folket säger stopp.
Vi kan GPS-chippa varenda Svensk ungdom om vi vill, allt som krävs är föräldrarnas medgivande.

Är du redo för att låta dina framtida barn få spårningschip inopererade i syfte att förhindra möjlig terrorism?

Om NEJ, så är jag fett intresserad av att få höra dina förslag för hur denna koll skall gå till rent praktiskt?
Citera
2016-03-05, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej, hon var höggravid förra gången. Stod att hon "drabbades av panic" och återvände. Antingen innebär det att kurderna skickade tillbaka henne då man inte fick tillräckligt med pengar för besväret, eller att hon inte alls ville lämna ISIS, utan gjorde det först när hon insåg att det skulle vara kört för henne där som ensamstående tjej tillsammans med en massa nadra skäggapor som kanske inte heller var alltför intresserade i ungen som hon hade med en annan skäggapa. Lägg därtill att ISIS kapat halva inkomsterna för alla, så hon kan nog inte räkna med något fetare barnbidrag i "kalifatet" samt att alla I-landsbekvämligheter inte finns där nere. Hon insåg väl till slut att hon inte hade något val än att återvända.
Hon ville tillbaka till Sverige, där vi svenska män tvingas betala världens högsta skatt för att finansiera bidrag åt personer som Marilyn och hennes blatteunge.
Citera
2016-03-13, 03:41
Medlem
Klossmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hittade morsan nu. Hon verkar ha MINST fyra ungar till :-(
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205374185501595&set=a.15825741717 54.2086571.1457711679&type=3&theater.
Vänninans kommentar till bilden på morsans barn: "Ja dom får man nog sätta fast i elementet med kedja för dom tjejerna blir det lång kö till för att killar vill ha, men dessa tjejer ska bara ha dom bästa så det får man vara försiktig med för dom är värdefulla"

Visst är det Marilyn längst t.v?
Dedär elementtipset var kanske inte så tokigt.
Citera
2016-03-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Visst är det Marilyn längst t.v?
Dedär elementtipset var kanske inte så tokigt.

Marilyn är väl hon nästlängst till höger?
Hon var inte lika tjock och ful innan graviditeten/Syrienresan.
Citera
2016-03-15, 22:50
Medlem
Charmig bild av henne och väninnan på facebook. Ännu trevligare verkar hennes kompis som har kommenterat på bilden vara om man kollar hans fb Usch.
Citera
2016-04-25, 22:53
Medlem
elpirros avatar
Jahopp, hur går det för denne tös?
Citera
2016-05-20, 14:38
Medlem
Kom in på hennes instagram konto av en slump innan, där hade hon precis lagt ut en bild på hennes pojkvän och där de brann ett gravljus med massa rosor bredvid porträttet, i texten som framgick sympatiserade hon hans död, visst inget konstigt med det, men jag kan ge mig fan på att hon alls inte ångrar att hon gick med terrorgruppen, och att hon är en sleeping cell i allra högsta grad. Bra jobbar Sverige. Bilden tog hon bort men jag hann ändå ta två skärmdumpar. Finns det intresse kan jag lägga ut.
Citera
2016-05-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flintalex
Kom in på hennes instagram konto av en slump innan, där hade hon precis lagt ut en bild på hennes pojkvän och där de brann ett gravljus med massa rosor bredvid porträttet, i texten som framgick sympatiserade hon hans död, visst inget konstigt med det, men jag kan ge mig fan på att hon alls inte ångrar att hon gick med terrorgruppen, och att hon är en sleeping cell i allra högsta grad. Bra jobbar Sverige. Bilden tog hon bort men jag hann ändå ta två skärmdumpar. Finns det intresse kan jag lägga ut.

Det är väl mycket möjligt att hon fortfarande inte fattar allvaret i vad hon har gjort, eller den klassiska "min kille är annorlunda, han är inte som de andra".
Citera
2016-05-20, 16:34
Medlem
undrande1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flintalex
Intresse finns
Citera
2016-05-20, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1
Intresse finns

Here you go

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=6e2p7b&s=9#.Vz80uPBeCrU

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=sl4hti&s=9#.Vz802fBeCrV

Så visst sympatiserar hon med hennes "man" och dess terror rörelse!

Sonen är en kopia av fadern. Stackars barn, tycker det är riktigt hemskt att ett barn som är oskyldigt blir inblandat.
Citera
2016-09-09, 20:14
Medlem
Citat:
Under nio månader satt den 15-åriga svenskan fången hos IS med ett ständigt dödshot över sig.
Frivilliga YPG-soldaten Jesper Söder avslöjar nu i en ny bok hur ett fritagningsförsök misslyckades i oktober förra året, samt hur han själv kontaktades av Säpo och blev en bricka i spelet för att få henne fri.
– Under min tid vid fronten höll jag kontakt med Säpo och med hennes familj.

Citat:
Under sin fångenskap hade 15-åringen regelbundet lyckats smita iväg från sin pojkvän och kontakta sin familj hemma i Sverige, trots att hon levde under konstant dödshot.
Hon hade lyckats skickade anvisningar var hon befann sig och kunde sända över GPS-koordinater, bilder på byggnader och detaljerade beskrivningar på omgivningen där hon hölls fången.
Familjen skickade uppgifterna vidare till den grupp kurder som anlitats för att frita henne.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23492291.ab
Citera
2016-09-09, 21:01
Medlem
På hennes instagram har hon lagt upp en bild på en text där de ståt att "ensamma mammor uppfostrat soldater" ,hon uppfostrar en is soldat....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in