Citat:
Ursprungligen postat av
kofotskenta
Det tror inte jag. Fakta har visat sig verkningslös på känslostyrda människor.
Sdmotståndarna är mest rädda för att bli förlöjligade och hånade. Att folk skrattar åt deras tokiga idéer. Att inte vara sedd som en god person vars idéer är moderna och inne.
Det allra värsta är om SD samtidigt är självsäkert och vägrar be om ursäkt.
Det sämsta du kan göra i en debatt med vänstern är att visa svaghet, då vittrar de blod och hugger direkt.
Sedan så anser jag att man måste sluta upp med att föra sin politik med utgångspunkten i vad som är bäst för alla andra folk förutom svenskarna själva. Våra politiker är valda för att representera VÅRA intressen och inte övriga världen.
Du måste ha missförstått med vilje.
Faktan om dagens flyktingpolitik jag syftar till ska vara till för att synas för allmänheten inte främst för att för att provocera vänstern. En sann verklighetsbild drar undan stödet för skrikvänsterns trovärdighet och existensberättigande, det är detta de är rädda för menar jag när vanliga människor på allvar börjar skratta åt deras patetiska verklighetsuppfattning.
Dvs reklamen bör även någon gång utformas på att göra vanliga människor mer medvetna om dagens tillstånd och de prioriteringar sverige har gjort.
Skrikvänstern mår ju uppenbart bra av den aktuella kampanjen eftersom de får tillfälle att skrika högst och stigmatisera SDväljare och gå bananas och eftersom det då blir en flykt från verkligheten ännu en gång.
Kampanjer som urartar i skrik och demonstrationståg ger motståndarna näring för sin aktivism för att splittra landet, all debatt som är sansad och seriös drar bort näring från motståndarna.
Att fakta dock provocerar är väl dock glasklart, se bara bokreklamsidan i DN som Arnstberg och Sandelin gjorde. Skulle den uppdateras och sättas upp som reklam och rivas ner och bli lika känd som dagens tiggerikampanj så vore det väl förträffligt.
PS. Dock kan det nog sägas att reklamen åtminstone kommer att vara lyckad när kampanjen lagt sig och när tiggeriet, nedskräpningarna, åldringsrånen och stölderna är ännu mer utbrett i landet och när media och skrikvänstern kontinuerligt har gjort 7K ännu mer handlingsförlamade.
Det kommer då att vara 100% allmänt känt att det bara finns ett enda val att göra om man vill ha förändring på sin ort.