2015-07-31, 17:37
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Klart att de vill att man skall kolla men kolla lite diskret, inte råglo dreglandes med handen i fickan
Citera
2015-07-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Du är nog typexempel på en sådan som inte får titta. Alltså många tjejer vill klä sig utmanande och vill bli tittade på men inte tittade på av DIG. Lärde du dig inte sånt som barn? Att Pelle kunde daska till en flicka i baken och hon fnittrade men när du gjorde samma så fick du en örfil? Att Pelle kunde säga en tråkig vits och tjejerna skrattade men när du drog en rolig så skrattade de inte? Världen är orättvis, lär dig det. Sluta stirra!
Nejdå, jag är nog en av de som "får" titta. Men för vem ska man "få" titta, och ärligt talat tror du jag bryr mig om det? Det var det som var poängen. Men du kan gärna hålla på med dina "mamma och pappa" fasoner och få och inte få för att styra hela ditt liv, det skiter jag i.
Citera
2015-07-31, 18:57
Medlem
retepm.s avatar
Kollar in jämnt får aldrig nån sur blick. Får jag det backar jag eftersom jag är en mesig svensk.
Citera
2015-08-02, 22:17
Medlem
Girlsbuttcheekss avatar
Ja det är klart man kollar på tjejens rumpa om den är snygg.
Citera
2015-08-02, 22:34
Medlem
Zikniks avatar
Det där får man sköta lite diskret, speciellt om man är i relation. Men solglasögon och svepande blick kommer man långt med.
Citera
2015-08-03, 08:19
Medlem
jonesy.s avatar
Hah, brukar syna tjejers rumpor på stan. Ibland får man ett diskret leende(oftast tjejer med pojkvän!) och ibland en jävligt sur blick. Who gives a fuck vad dom tycker för övrigt.
Citera
2015-08-13, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimplyRose
Personligen tar jag på mig tighta jeans för att framhäva mina tillgångar helt enkelt. Tycker om mina ben och min röv och visar hellre upp dem än mina bröst som jag inte är lika nöjd med. Jag tycker heller inte att man borde bli sur över att killar/tjejer tittar in en, så länge de inte fäller kommentarer när det är tydligt att mottagaren inte vill ta emot några.

Attentionwhore där.

Tänker inte på att folk kanske spanar in ens rumpa, vissa kläder kan framhäva den på gott och ont och folk får väl titta om de vill antar jag.
Senast redigerad av Liljor 2015-08-13 kl. 21:34.
Citera
2015-08-13, 22:04
Medlem
SorcererSimons avatar
Nja jag får ofta uppfattningen är tjejer gillar när man spanar in deras rumpor. Ett exempel som nyligen inträffade:

Var och handlade på coop i veckan. När jag kommer in i butiken står två tjejer och pratar med varandra. Den ena i korta jeansshorts. Tjejen i jeansshortsen slänger en blick mot mig och skyndar sig före mig till kundkorgarna. Hon böjer sig ner för att plocka upp en kundkorg. Hon håller benen raka samtidigt som hon böjer sig med ryggen för att plocka upp kundkorgen. Jeanshortsen är så extremt korta att hela jävla rumpan är naken i princip. Jeansshortsen är nästan i klass med ett par stringtrosor. Jag kan ju inte hjälpa mig själv så jag fullkomligt råglor på hennes rumpa. Hon vänder sig om och småflinar lite samtidigt som hon tittar tillbaka på mig och går tillbaka till hennes kompis. Verkade inte alls som om tjejen blev sur för att jag kollade. Tvärtom verkade det som om hon gillade uppmärksamheten.

Visst, det är inte alla tjejer som gillar att man tittar. Vissa verkar bli obekväma, självmedvetna och undvikande. Andra verkar inte ens ta notis. Men dom allra flesta verkar gilla det enligt min erfarenhet. Får ofta leenden från t.ex. tjejer på gymmet om man "råkat" glo lite för mycket.
Citera
2015-08-13, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shagmerciful
Om man är ute och går händer det att man vänder sig om då en kvinna går förbi.
Man vill kolla om hon har en fin röv eller ej.
När man gör detta får man ofta reaktionen: Vad vill du ? eller nån annan sur blick.
Då är min fråga, varför tar ni på er kläder som framhäver era rumpor om ni inte vill
att vi ska beskåda era fina jeansrövar .

Konstigt ?

De ville inte att just du skulle kolla på deras röv.
Citera
2015-09-25, 19:00
Bannlyst
Skickar här i en find röv-bild jag tog igår.

http://36.media.tumblr.com/tumblr_lx...e9xro1_500.jpg
Citera
2015-09-25, 19:04
Medlem
VelvetReds avatar
För att man som kvinna känner sig sexig och snygg i sådana kläder, visst, alla kvinnor kanske inte gör det,men många. Men man har ändå mage att klaga på "pervon" som gillar att beskåda konstverket, ha ha! Deras hemliga dröm är att Justin Beiber skall vända sig om på gatan efter dem så att dem får rodna lite genant och fnissa åt sin egen swxighet.
Citera
2015-09-27, 07:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SorcererSimon
Nja jag får ofta uppfattningen är tjejer gillar när man spanar in deras rumpor. Ett exempel som nyligen inträffade:

Var och handlade på coop i veckan. När jag kommer in i butiken står två tjejer och pratar med varandra. Den ena i korta jeansshorts. Tjejen i jeansshortsen slänger en blick mot mig och skyndar sig före mig till kundkorgarna. Hon böjer sig ner för att plocka upp en kundkorg. Hon håller benen raka samtidigt som hon böjer sig med ryggen för att plocka upp kundkorgen. Jeanshortsen är så extremt korta att hela jävla rumpan är naken i princip. Jeansshortsen är nästan i klass med ett par stringtrosor. Jag kan ju inte hjälpa mig själv så jag fullkomligt råglor på hennes rumpa. Hon vänder sig om och småflinar lite samtidigt som hon tittar tillbaka på mig och går tillbaka till hennes kompis. Verkade inte alls som om tjejen blev sur för att jag kollade. Tvärtom verkade det som om hon gillade uppmärksamheten.

Visst, det är inte alla tjejer som gillar att man tittar. Vissa verkar bli obekväma, självmedvetna och undvikande. Andra verkar inte ens ta notis. Men dom allra flesta verkar gilla det enligt min erfarenhet. Får ofta leenden från t.ex. tjejer på gymmet om man "råkat" glo lite för mycket.

Jaja. Fortsätt dröm om det gör dig glad.
Förstår inte hur alla i tråden blir avslöjade med sitt tittande. Enda gången detta sker är ju när tjejen OCKSÅ vänder sig om. Och då kan hon ju inte klaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in