Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Du har angivit SPAN på bröderna gång efter annan. Det är ursprunget till diskussionen, dvs ATT du anser polisen haft koll på dem - att polisiär intuition betyder långt mer.
Jag bryr mig inte ett skvatt om räddningstjänst iom att det inte är relevant för diskussionen då jag citerar AJ:s personal. Jävlar vilket svammel du har uppvisat men främst:
Extremt låg debattnivå flera ggr då argumenten tryter. Det trodde jag inte om dig:
Kalla det span då, om du vill. Samt för ordningens och sansens skull placerar jag ut frågetecken, istället för kryptiska ord som:
kan,
möjligt,
troligtvis och
kanske
Det jag undrar först och främst är om området där dom första yttre fynden görs (mobildisplay+fodral), samt även vilka fastigheter/boenden som är närmast liggande dessa fyndplatser, har korsat spaningsledningens bord med start dagar innan fredagen?
Varför är det Räddningstjänsten som ombesörjer sök i brunnar etc,
efter Måndagen?
Fick litauerna fortsätta deltaga i söken under Tisdagen och resten av veckan?
Om
inte - Varför fick dom
inte deltaga efter Måndagen?
Bör man anta att polisen
inte samlar in namn, nr, adress samt arbetsplats på dom som närvarade vid handskfyndet på Måndagen? ( även kallat
listning )
Varför stakar sig Fredman i frågan som berör detta "heta sökområde", och påbörjar en ny mening i intervjun han lämnar vid sambandscentralen.
Jag har inte läst mig till ett godtagbart svar i svart/vitt i nån media-artikel, så därför står jag utan argument i detta.
Ja, ovanstående är att betrakta som svammel rakt av, eftersom jag inte har svaren på dessa frågor.