Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-07-30, 22:41
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Vad jag märkt är att man aldrig får tjejer när man går omkring och letar. Du skall fokusera på dig själv och ditt egna tåg så kommer tjejerna springa efter dig.

Välformulerat och sant!
Citera
2015-07-30, 22:46
Medlem
Bokmasks avatar
Hehe normalbegåvad? haha då får man ligga innan 32 mannen.

Nått saknar du. Tjejerna sniffar upp det direkt och ger dig kalla handen.
Citera
2015-07-31, 01:23
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Nån slags skyldighet har han nog! Oskuld vid 32 års ålder!

Då finns det en skyldighet att berätta!
Kanske även ska informera om penisstorlek innan?
Citera
2015-07-31, 01:29
Medlem
zebraonions avatar
Hade jag varit du så hade jag gått till en eskort, dock har jag en helt annorlunda, och mycket mer avslappnad syn på sexköp än många andra.
Sen finns det tjejer som inte kommer att bry sig. En som tycker om dig kommer ha tålamod med dig, och låta dig lära dig.
Citera
2015-07-31, 01:42
Avstängd
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask

Personligen har jag nog över genomsnittet i IQ. Man kommer inte igenom en ingenjörsutbildning annars. Däremot kanske det släpar efter med det sociala, så även för TS.

Har säkert någon bokstavskombination, och vad bryr jag mig om det?
Citera
2015-07-31, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinhimlen
Kanske även ska informera om penisstorlek innan?

Det tror jag inte!
Citera
2015-07-31, 03:04
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarlsberg
Det tror jag inte!
Men tänk om liten penis är lika avtändande för någon som det är att vara oskuld?
Citera
2015-07-31, 09:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Onlinedejting skulle nog vara något för dig.

Jag har dejtat ett par gånger men de har varit rätt korta och sen har hon inte varit intresserad mer.

Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask

Ja men normalbegåvad som i IQ. Men antagligen socialt smått handikappad. Blir nervös + har kass självkänsla, just pga oskulden.

Har inte kysst ngn heller eller tagit på någon kvinna naken, så det bidrar ju också till det dåliga självförtroendet då samhället "förväntar" sig att man ska ha gjort det vid 30+
Citera
2015-07-31, 09:59
Medlem
YP4XQs avatar
Sluta vara så snäll och mesig. Kan detta vara något?
Citera
2015-07-31, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epicuros
Jag har aldrig haft någon enorm sexdrift eller så, har alltid varit lite socialt obekväm, men ändå varit på några dejter som aldrig lett till något. Så jag gav väl upp hoppet mer eller mindre när jag var 25. Nu 7 år senare har jag återfått lite av det och tänkte ge det ett nytt försök. Vad bör jag göra för att fixa detta och tycker ni jag bör berätta till hon jag har sex med att jag inte haft det förr?

Den där sista meningen lät lite konstig...du har sex med någon men är oskuld? Du menar du går inte hela vägen, eller?! Och vad är det i så fall du ska berätta. Om du är på väg in i en seriös relation så spelar det i förlängningen ingen roll om du är oskuld eller inte, inte om det är rätt känslor. Men är det bara en fling eller flirt så kanske motparten vill ha vissa motprestationer. Har du själv en låg sexdrift så kanske det blir svårt med någon som har en väldigt hög sådan. Men ärlighet i detta fallet är det bästa, så kanske du ska berätta om det lättar för dig.
Citera
2015-07-31, 10:13
Bannlyst
Citat:
Jag är emot prostitution och vill inte engagera mig i det.

Hur ENGAGERAR man sig i prostitution ? All in eller vad ?
Citera
2015-07-31, 10:28
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ja men normalbegåvad som i IQ. Men antagligen socialt smått handikappad. Blir nervös + har kass självkänsla, just pga oskulden.

Har inte kysst ngn heller eller tagit på någon kvinna naken, så det bidrar ju också till det dåliga självförtroendet då samhället "förväntar" sig att man ska ha gjort det vid 30+

Det är alltså samhällets fel? Är det så jag ska tolka det?

Så lätt att skjuta på problemet och säga att det är andra fel. Nä ta du tag i dina problem annars kommer de aldrig bli lösta. Ju länge du väntar ju mer får du kämpa.

Men iaf så får alla ligga innan de dör. Finns alltid nån kvinna som särar. Men förvänta dig igen Disney films prinsessa. Ribban sjunker med tiden! Du har redan missat de ljuva ungdomsåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in