2015-07-27, 20:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brujeria
Hyllar hon Jeff Dahmer?

Antar att det ligger ihop med att den mördaren mördade bara män och hon hatar liksom män så då är det väl ok att heta så.
Citera
2015-07-27, 20:41
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Då var det dags igen! LD skriver om sin övervikt.

Snälla smala jävla människor: var vänlig sluta komma ut som tjock, fläbbig, fläskig, osv. Det är inte modigt. Det är hånfullt.

Dels så är det hånfullt mot oss som faktiskt är tjocka på riktigt och som förtrycks och diskrimineras pga det.

Och dels så bidrar det tvärtom bara till en skevare syn på kroppen.

Smala som modigt ska bekänna att de känner sig tjocka. Tjock är fan ingen känsla. Det är en fysisk form som bidrar till förtryck.

Som tjock mår jag otroligt dåligt av sådana självbekännelser. Det dessa smala säger är att de mår dåligt av tanken att se ut som jag.

Hur ska jag förhålla mig till det? Hur ska jag förhålla mig till det faktum att smala kvinnor mår dåligt av tanken att se ut som jag?

Just detta kändes ändå som ett förhållandevis vettigt inlägg.
Citera
2015-07-27, 22:44
Medlem
Thornhills avatar
LD strikes again!

http://imgur.com/mZSDSuE
Citera
2015-07-28, 12:39
Medlem
Har hon helt slutat skriva på sin blogg? Det är ju ett tag sedan hon skrev något sist, och tidigare har det kommit ett inlägg om dagen ungefär.

Jag skulle iofs inte bli förvånad om hon har slutat, hon verkar ha kommit så långt det går att komma med att hata andra, och hon klarar tydligen inte av att ändra inriktning på skrivandet.
Citera
2015-07-30, 06:03
Medlem
FJLGs avatar
https://twitter.com/ladydahmer/status/626154181498380289

Kan inte denna feta äckliga narcissist bara äta ihjäl sig ngn gång..
Citera
2015-07-30, 08:18
Bannlyst
Citat:

Bättre hon får en stroke och lever resten av sitt liv som en grönsak
Citera
2015-07-30, 11:25
Medlem
nimrod666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
LD strikes again!http://imgur.com/mZSDSuE
Denna ständiga utseendefixering hos tjejer. Rent hälsomässigt så borde hon fundera på att göra något åt fläskmagen innan hon på allvar får problem med hjärt- och kärlsjukdomar. Även knän och fotleder ser ut att få ta en hel del stryk.
Citera
2015-07-30, 15:44
Medlem
Figzys avatar
Citat:

För att inte tala om vem som betalar hennes höga kaloriintag.

Två stycken möjligheter: Bidraget från staten eller hennes fästmans lön.
Citera
2015-07-30, 17:13
Medlem
teflonpannan69s avatar
Visst, ingen gillar perfekta människor, men personligen tror jag att de flesta, män som kvinnor mår bra av att han sjyssta kroppar och att få knulla så mycket de vill.

De mår nog bättre än Lady Dahmer i allfall, så tråkigt med alla dessa negativa människor

EDIT: Och så tror jag för den delen också att när man likt Natasha Blomberg fokuserar så mycket på annat än ens eget liv, t.ex. att hata på alla andra, då missar man själva essensen av livet.

När hon ligger på sin dödsbädd (ifall hon nu inte får en plötslig hjärtinfarkt) kommer hon ändå att få utvärdera de valen hon gjorde i livet. Jag hade då verkligen haft dödsångest ifall jag då insett att det enda jag fokuserade på i livet var att hata andra människor, när jag istället kunde investerat min tid med att förbättra mitt egna liv och livskvalité.

Att bara förstöra sin kropp och sitta hemma och blogga dagarna i enda, det är enligt mig inget liv värdigt att leva
Senast redigerad av teflonpannan69 2015-07-30 kl. 17:18.
Citera
2015-07-30, 17:36
Avslutad
Hon verkar manodepressiv. Påminner om när en Metroskribent (Clara nått) skrev om hur frigörande för kvinnor det är att acceptera dom är tjocka, sen visade det sig hon var jättetjock själv och hennes smala metrobild var jättegammal.
Citera
2015-07-30, 21:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag är riktigt intresserad av att se hur hennes värden ser ut med den kroppshyddan.
Jag förstår hur hon tänker, jag har varit där själv för lääängesedan, hon är bitter som fan på alla som är smala, avundsjuka så det heter duga.
Ändrar man sin kost och RÖR på sig, så kommer man tappa vikt.

Hela jävla människan är förvisso helt jävla äcklig, och så glorifierar hon övervikt, och säger att hon "hånas", visst, bilden mot övervikt är inte snäll, MEN det är fan INTE hälsosamt, när ska folk fatta det?

Hennes headerbild påminner starkt om den fula jävla serien i Metro, den som bara mååååste ta upp feministiska saker ibland, den ger mig fan obehag!
Senast redigerad av HighwayDelight 2015-07-30 kl. 21:59.
Citera
2015-07-31, 12:43
Medlem
William Hainess avatar
Hon är fet.

Inget fel på att vara fet, men kors i taket så kanske jag tycker att man borde göra något åt det om man är missnöjd?

Hon är missnöjd, men vill inte göra något åt problemet. God natt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in